Spring naar inhoud

* * * - - 1 stemmen

Wat heb je het laatst gekregen?

cadeau

• Log in om te reageren
1345 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#16 Geplaatst 24 september 2014 - 21:49

Bekijk berichtMachteld., op 24 september 2014 - 20:50, zei:

Je bent een on-ge-looflijke schat van een mens, weet je dat? :lol2:
Zolders en stof zijn geen probleem, dat is nu bij ons ook het geval, maar ik wil mijn spullen niet gewoon in je weg komen zetten, dan wil ik dat je ze gebruikt (wat je kan gebruiken). Daar dienen ze ten slotte voor, en als je er iets aan hebt kunnen ze even goed blijven waar ze nuttig zijn. Ik geloof dat alles wel in 1-2 van die curverboxen kan, en dan zijn er nog grotere vellen papier die niet in een doos kunnen. Maar zoals ik al zei, je moet ze niet bewaren, maar gebruiken als dat kan.

Over de maquettes ga ik nog eens heel goed nadenken, zo'n opslagruimte huren is ons op lange termijn te duur en te onbetrouwbaar, en ze nemen te veel plaats in. Ik moet nog eens over alles overgaan en bedenken wat ik echt wil houden en wat ik eventueel nog aan familie kan verslijten.

1 of 2 boxen is twee keer niks hé zeg, ik zat me hier al vanalles voor te stellen, enorme hoeveelheden :lachen:
Je mag dat zeker bij ons komen zetten als je dat wilt
Die vellen papier, is dat mogelijk om die in een grote map te steken of zijn ze daar te groot  voor?
Ik kan die misschien op ons rommelkamer leggen bovenop de kast, is toch wat minder stoffig dan de zolder, of misschien kunnen we die tussen lakens stekens ofzo? Oude lakens? Of misschien naar de doe het zelf om van die plastic vellen gaan die je gebruikt om gerief af te dekken als je schildert, zo kostelijk is dat niet, en dan kunnen ze daartussen liggen en is t toch beschermd tegen t meeste stof denk ik.
Als je maquettes op zolder mogen staan ook kan ik er ook wel wat kwijt, laat eens weten om hoeveel stuks het gaat, kan dat eventueel in een box of toch niet of we kunnen ze missschien ook afdekken met zo plastieken vellen, moesten ze in totaal echt teveel zijn om hier te zetten kan je nog altijd je belangrijkste uitkiezen en die hier dan komen zetten, op zolder staat dat niet in mijne weg (op rommelkamer is daar echt geen plaats voor, die staat eigenlijk al veel te vol en we drogen daar ook onze was dus daar moet ik nog wat ruimte voor vrijhouden
Ik kan me niet herinneren of je verteld hebt wanneer jullie vertrekken maar dat zal nog niet voor onmiddellijk zijn veronderstel ik want er waren toch problemen met het visum meen ik me te herinneren
In ieder geval, stuur me zeker bijtijds een pm of ik zal je mijn telefoonnummer opsturen straks via pm en dan kan je bellen of sms'en als het tijd is om je gerief op te slaan en dan kunnen we afspreken wanneer jullie langskomen om het  te brengen
Ik ga je gerief niet gebruiken hoor, dat is de bedoeling niet hé, daarbij , ik ben nog maar een grote prutser, ik zou dat zonde vinden om met je gerief te zitten prutsen en dan niks te kunnen maken waar ik zelf tevreden mee ben, kom dat  gewoon hier zetten en dat wordt gespaard tot jullie terugkomen
Als ik in jouw plaats was zou ik ook  willen geholpen worden en ik geloof ook in paying it forward, als iemand iets aardigs heeft gedaan voor mij dan doe ik iets aardigs voor iemand anders en jij gaat ook iets aardigs gaan doen voor anderen hé in Rusland door te helpen met die beestjes
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#17 Geplaatst 24 september 2014 - 22:16

k heb wel een klein verzoekje: laat je dan af en toe eens weten hoe het met je gaat in het verre Rusland? Kom je dan nog op kattensite af en toe? Please, pretty please?
Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#18 Geplaatst 25 september 2014 - 08:11

Bekijk berichtlathyrus, op 24 september 2014 - 22:16, zei:

k heb wel een klein verzoekje: laat je dan af en toe eens weten hoe het met je gaat in het verre Rusland? Kom je dan nog op kattensite af en toe? Please, pretty please?
Dat was net mijn bedoeling, hier nu een beetje wegwijs worden zodat ik in het verre Rusland raad kan vragen in het Nederlands. :) Als ze het internet daar niet blokkeren...

Maar zo gaat het niet door, ik wou m'n spullen graag weggeven maar het probleem was dat er niemand iets mee kon aanvangen. Dus ik zou heel graag hebben dat jij dingen krijgt die je kunt gebruiken, anders kan ik ze even goed thuis op zolder laten staan. Ik ken geen enkel potlood dat stopte met tekenen of een vel papier dat weigerde kleur op te nemen omdat iemand zichzelf minder goed vond ;).

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#19 Geplaatst 25 september 2014 - 09:01

Ik vind dat heel lief van je dat ik dat zou mogen gebruiken maar ik dacht dus dat het de bedoeling was om je spulletjes op te slaan voor jou zodat je ze kan terughebben als je terugkomt
Als je dat dan zo graag wilt zal ik er af en toe iets van gebruiken zoals potlood en papier
Maar daarvoor  doe ik het echt niet hoor, ik wou gewoon je spulletjes veilig stellen voor jou omdat ik denk dat je toch wel veel waarde hecht aan je spulletjes, ik koester mijn tekenspulllen toch ook en ik volg maar les aan de kunstacademie
Oei, blokkeren ze daar internet?
Van Rusland weet ik eerlijk gezegd niet echt iets af, ik hoop dat ze dat toch niet doen en je nog op kattensite geraakt
Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#20 Geplaatst 25 september 2014 - 09:44

Ze controleren in elk geval wat je doet op internet, je raakt niet op wifi zonder paspoortgegevens in te vullen. Verder zijn ze ook aan het kijken of ze skype, bepaalde blogs en stukken van facebook niet kunnen blokkeren of beperken. Op zich verwacht ik geen problemen, maar het internet zou wel eens kunnen "uitvallen" als het tegenzit.

Als je het met die bedoeling deed, was dit gesprek er niet geweest ;)

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#21 Geplaatst 26 september 2014 - 02:06

Amai, je moet je paspoortgegevens invullen om van wifi gebruik te kunnen maken...
En skype zouden ze willen blokkeren?
t Is te hopen dat dat niet gebeurd want dat zou voor jou toch leuk zijn als je via skype contact kunt houden met je familie en vrienden, als dat via skype niet kan en je moet zitten telefoneren iedere keer gaat dat ook een schone  duit kosten amai mijn voeten.
Ik duim in ieder geval voor je dat je daar niet teveel problemen krijgt met internet en er je niet een hoop beperkingen worden opgelegd
t Is een heel avontuur hé, zo voor vier jaar naar Rusland gaan wonen, Rusland staat nu niet bepaald op mijn lijstje van landen die ik graag zou willen zien maar ik ben toch wel een beetje jaloers hoor op je dat je zoiets kan doen, t is zo spannend om een nieuw bestaan op te bouwen in een ander land
Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#22 Geplaatst 26 september 2014 - 10:18

Bekijk berichtlathyrus, op 26 september 2014 - 02:06, zei:

Amai, je moet je paspoortgegevens invullen om van wifi gebruik te kunnen maken...
En skype zouden ze willen blokkeren?
t Is te hopen dat dat niet gebeurd want dat zou voor jou toch leuk zijn als je via skype contact kunt houden met je familie en vrienden, als dat via skype niet kan en je moet zitten telefoneren iedere keer gaat dat ook een schone  duit kosten amai mijn voeten.
Ik duim in ieder geval voor je dat je daar niet teveel problemen krijgt met internet en er je niet een hoop beperkingen worden opgelegd
t Is een heel avontuur hé, zo voor vier jaar naar Rusland gaan wonen, Rusland staat nu niet bepaald op mijn lijstje van landen die ik graag zou willen zien maar ik ben toch wel een beetje jaloers hoor op je dat je zoiets kan doen, t is zo spannend om een nieuw bestaan op te bouwen in een ander land

Ik maak me niet te veel zorgen over beperkingen, dat is aanpassen, maar part of the job.
Niet iedereen kan dat zomaar of wordt er gelukkig van, zo ineens alles achterlaten en in een andere cultuur gaan leven (zelfs een buurland is een andere cultuur). Maar als je de kans krijgt en je wilt het proberen zou ik het zeker aanraden, het maakt je een ander en beter mens. In bepaalde aspecten toch. Mijn kenissen vinden niet echt dat de botte Deense directheid me beter gemaakt heeft... :x

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#23 Geplaatst 27 september 2014 - 23:21

ah, je hebt dan al in Denenmarken gewoond ook?
Ik wist niet dat ze daar nogal bot waren
Ik heb  zelf veel liever iemand die bot maar direct is ipv iemand die stroop rond mijne mond smeert en die rond de pot zit te draaien waarvan je niet weet wat je er aan hebt
Volgens mij zou ik Denen leuke mensen vinden...
Ik wou dat we de kans kregen om zo naar t buitenland te kunnen vertrekken (alhoewel dat wel problemen zou opleveren vrees ik door mijn slechte gezondheid en al de medicatie die ik nodig heb, dan moet je nog een goeie dokter vinden in dat ander land...), als halve trouwboek die kans zou krijgen voor zijn werk zouden we dat met beide handen aangrijpen
Maar dat zal wel niet gebeuren...
Ik moet wel zeggen dat ik toch wel een minimum aan comfort zou willen en je me niet ergens zou moeten steken zonder stromend water bv en zonder electriciteit...

Bewerkt door lathyrus, 27 september 2014 - 23:22.

Geplaatste afbeelding

NeonYellow
NeonYellow
  • 368 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 28 september 2014 - 20:30

ik heb dit gekregen van m'n beste vriendin gisteren voor onze housewarming, superblij natuurlijk! ^^

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door NeonYellow, 28 september 2014 - 20:36.

banner

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#25 Geplaatst 29 september 2014 - 10:43

Ooh, zo chique! Dat moeten de katten wel leuk vinden :cat

Ik heb zaterdag een cider bij de Ier gekregen van mijn mama, en zondag eentje van mijn vriend :)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#26 Geplaatst 29 september 2014 - 10:50

ik heb zondag een leuk boeketje bloemen gekregen van halve trouwboek

En wat ik ook leuk vind om te krijgen is iemands tijd en moeite
Ik ben een roker en om te proberen wat centjes uit te sparen rol ik mijn sigaretten met zo een machientje
Maar ik heb er nogal een hekel aan om dat te doen (ik steek t beetje leven dat nog in mijn karkas zit liever in iets anders dan dat)
Dus halve trouwboek heeft al verschillende malen waaronder gisteren ook sigaretten gerold voor mij zodat ik het dan niet hoef te doen terwijl hij niet rookt (hij is indertijd van mijn borstkanker voor mij gestopt met roken omdat ik ook moest stoppen).
Ik heb dus tijd en moeite en sigaretten gekregen van halve trouwboek...
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.828 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 30 september 2014 - 09:50

Niet gekregen, maar gewonnen  :dancer:
Een waardebon voor een piercingshop.

Machteld, leuk dat er hier nog mensen zijn met een kunstopleiding!
Ik heb ook BAK gedaan in het heilig hart in Heverlee endaarna nog 1 jaar vrije grafiek. Maar zoals je zegt, dat ligt hier ook maar te verkommeren. Af en toe teken ik nog wel eens iets, maar de grote leuke projecten komen er bijlange niet meer van wegens tijd en plaatsgebrek.

Ik vind het super om te lezen dat je een deel van je spullen aan Nadine zou willen geven. Zij kan daar sowieso actief nog iets mee doen.

Time spent with cats is never wasted

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#28 Geplaatst 30 september 2014 - 10:15

Bekijk berichtSteffie_G, op 30 september 2014 - 09:50, zei:

Niet gekregen, maar gewonnen  :dancer:
Een waardebon voor een piercingshop.

Machteld, leuk dat er hier nog mensen zijn met een kunstopleiding!
Ik heb ook BAK gedaan in het heilig hart in Heverlee endaarna nog 1 jaar vrije grafiek. Maar zoals je zegt, dat ligt hier ook maar te verkommeren. Af en toe teken ik nog wel eens iets, maar de grote leuke projecten komen er bijlange niet meer van wegens tijd en plaatsgebrek.

Ik vind het super om te lezen dat je een deel van je spullen aan Nadine zou willen geven. Zij kan daar sowieso actief nog iets mee doen.

Ja, ik moet nu overal doorgaan voor de verhuis en ik mis het best wel...
Ik kwam dit weekend een paar dingen tegen die ik opzij gelegd heb om weg te geven. :)

Ik krijg binnenkort een doos Lego van mijn vriend, de doos is onderweg maar hij wil niet zeggen welke het is :louche:

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#29 Geplaatst 30 september 2014 - 18:54

Een kaartje van mijn collega's voor mijn laatste werkdag vandaag :)

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.828 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 01 oktober 2014 - 06:00

Gisteren nog een potje nagellak gekregen van m'n moeder. Zo van die nagellak die mat opdroogt, best wel leuk!

Time spent with cats is never wasted