Spring naar inhoud

* * * - - 1 stemmen

Wat heb je het laatst gekregen?

cadeau

• Log in om te reageren
1345 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91
  • 12.521 berichten

#31 Geplaatst 01 oktober 2014 - 21:45

Een handtas van mijn manneke
Geplaatste afbeelding

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 01 oktober 2014 - 21:50

Zaterdag heb ik van mezelf een paar nieuwe schoenen gekregen. Het was mijn verjaardag en ik had enkele dagen ervoor een leuk paar schoenen gezien in Torfs. Omdat ik ben ingeschreven op de nieuwsbrief wist ik dat ik op mijn verjaardag een mail zou krijgen met een kortingsbon. Heb gewacht tot dan, hopend dat de schoenen er nog waren. Mijn vriend had geen idee wat hij mij moest kopen dus heb ik gezegd: 'laat maar, ik heb schone schoenen gezien, ik koop die wel als kado' :lachen: Gelukkig waren de schoenen er nog :dancer:
Voor dag van de klant heb ik bij Torfs een flesje gekregen om leer in te smeren en in het plaatselijke groenten- en fruitwinkeltje een zakje patatten. Altijd handig :)

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#33 Geplaatst 01 oktober 2014 - 22:57

Bekijk berichtInge91, op 01 oktober 2014 - 21:45, zei:

Een handtas van mijn manneke

gelukzak, I'm jealous
Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#34 Geplaatst 02 oktober 2014 - 08:02

Dat zou hier geen optie zijn, handtassen en schoenen. Ik vind ze toch nooit mooi x)

Ik kreeg gisterenavond mijn langverwachte doos Lego! :) Het was de Trevi-fontein van Lego Architecture. Ik ben er iets langer dan een voetbalmatch zoet mee geweest, Robin ook weer blij. En Pluis heeft niet eens geprobeerd om blokjes te stelen.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Inge91
Inge91
  • 12.521 berichten

#35 Geplaatst 02 oktober 2014 - 17:34

Bekijk berichtlathyrus, op 01 oktober 2014 - 22:57, zei:

gelukzak, I'm jealous

;) ;)

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#36 Geplaatst 02 oktober 2014 - 23:48

Bekijk berichtMachteld., op 02 oktober 2014 - 08:02, zei:

Dat zou hier geen optie zijn, handtassen en schoenen. Ik vind ze toch nooit mooi x)

Ik kreeg gisterenavond mijn langverwachte doos Lego! :) Het was de Trevi-fontein van Lego Architecture. Ik ben er iets langer dan een voetbalmatch zoet mee geweest, Robin ook weer blij. En Pluis heeft niet eens geprobeerd om blokjes te stelen.

voor t geval je het niet weet en het je wel interesseert, er is twee maanden geleden in wetteren een paradijs opengegaan voor lego liefhebbers in de gebouwen van Sport en Spel Raes Brick Planet
Naast de klassiekers is er ook de Friends en Star Wars collectie in het gamma te vinden, de laatste omvat 90 verschillende bouwdozen wat het grootste aanbod in België is
En je kan er niet alleen gaan kijken maar ook kopen
Je vindt het in de Moerstraat nr 116, www.brickplanet.be
Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#37 Geplaatst 03 oktober 2014 - 07:59

Bekijk berichtlathyrus, op 02 oktober 2014 - 23:48, zei:

voor t geval je het niet weet en het je wel interesseert, er is twee maanden geleden in wetteren een paradijs opengegaan voor lego liefhebbers in de gebouwen van Sport en Spel Raes Brick Planet
Naast de klassiekers is er ook de Friends en Star Wars collectie in het gamma te vinden, de laatste omvat 90 verschillende bouwdozen wat het grootste aanbod in België is
En je kan er niet alleen gaan kijken maar ook kopen
Je vindt het in de Moerstraat nr 116, www.brickplanet.be
Oooh bedankt, daar wist ik niks van. En zo dicht bij het station ook nog. Friends en Star Wars mogen ze houden maar ik ga straks op de website eens snuffelen wat ze nog hebben :)

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#38 Geplaatst 10 oktober 2014 - 01:36

een heel mooi boeket bloemen van halve trouwboek
Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#39 Geplaatst 10 oktober 2014 - 20:45

Bekijk berichtlathyrus, op 10 oktober 2014 - 01:36, zei:

een heel mooi boeket bloemen van halve trouwboek
Gaat dat bij jullie met de katten? Ik moet dat hier niet proberen, als ik een boeketje krijg moet dat op de wc staan tot het verwelkt is... danku Pluis. :evil:
Ik kreeg gisteren een Lego sleutelhanger van Hagrid en ik vond daarnet bij het opmaken van onze inboedellijst een klein zakje Lego The Hobbit in Robin's nachtkastje. Bleek ook een cadeautje te zijn en ik mocht het al hebben :) Het was een beetje dom van hem om het te verstoppen voor ik die lijst moest maken, maar wel lief.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#40 Geplaatst 11 oktober 2014 - 01:23

we moeten als we langer dan twee minuten uit de living gaan gaan de bloemen in de keuken gaan zetten, want anders schiet thor de tuinman in actie en rukt hij er de stukken uit...
Maar zolang we in de living erbij zitten is t te doen, hij gaat wel af en toe eens gaan proberen om er aan te bijten maar dan moet je hem gewoon op een vriendelijke maar kordate manier er van verwijderen hé
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.828 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 20 oktober 2014 - 21:36

Van een vriend van ons gekregen die het via via uit Amerika heeft

IMG-20141020-WA0001.jpg

Time spent with cats is never wasted

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#42 Geplaatst 21 oktober 2014 - 19:05

Ze zien er eigenlijk best gevaarlijk uit... :p

Ik kreeg vandaag onverwacht een snack en pastasalade als lunch op het vliegtuig. Ze hebben nu nieuwe soorten tarieven bij Brussels Airlines (business blijft business, verder hebben ze vooral fancy namen). Er stond overal dat er in ons tarief alleen eten te koop was en dat we niets zouden krijgen. Wel dus, en het was nog best te eten ook. Goed dat we dat weten voor de volgende keer.

Bewerkt door Machteld., 21 oktober 2014 - 19:09.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.828 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 21 oktober 2014 - 19:23

Vooral heel lekker, zeker die java's!

Oh da's wel handig dat je eten hebt gehad zn het nog eetbaar was ook. Ik heb eens iets gehoord of gelezen waarom eten op een vliegtuig alrijd zo slecht smaakt. En dat komt blijkbaar omdat er veel lawaai zou zijn en je eten daarom niet meer zou smaken. Geen idee of dat ook echt zo is.

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#44 Geplaatst 21 oktober 2014 - 19:35

Vroeger zou ik denk ik niet begonnen zijn aan een vliegtuigmaaltijd, maar er is zeker verbetering nu. Ken je die Star Meals pastaslaatjes uit de Delhaize? Daar leek het echt op, zogezegd door chef-kok Mattagne gemaakt. Nu zijn die dingen waar zijn kop op staat in de Delhaize meestal best lekker. Ik heb zelfs de tonijn opgegeten omdat hij zo lekker gekruid was dat ik 'm niet meer proefde :mrgreen:

Veel mensen zijn erg gestresseerd door dat lawaai en het vliegen op zich, het kan wel meespelen natuurlijk. Een kopje Oxo smaakt vast ook beter aan een tafel met kaarslicht in een mooie kom dan op het werk in de pauze. Dat met omgeving hebben ze wel getest (kant-en-klaarmaaltijden in een toprestaurant) maar over geluid weet ik niets.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.828 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 21 oktober 2014 - 20:24

Oh ja dat verkopen wij ook. Soms smaken die echt goed en soms trekken die echt op niets. Maar bij ons is het van deli coupe maar volgens mij hetzelfde enkel een andere naam.