Spring naar inhoud

- - - - -

Kinderspeelgoed leuker dan kattenspeeltjes

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Guest_krikri_*
Guest_krikri_*

#1 Geplaatst 05 september 2009 - 13:12

Sinds 3 weken een kitten in huis, dus ik wou het leuk voor hem maken en ging speciaal kattenspeeltjes kopen.

Alles goed bekeken in de dierenspeciaalzaak kwam ik thuis met muisjes, balletje en ander cilindervormig speeltje met dat speciale kruid erin :)
En natuurlijk ook iets aan een touwtje zodat de kinderen ermee kunnen spelen.

En wat zag ik: onze kleine Pruts heeft al veel meer  met een onderdeeltje van een bionicle (lego) gespeeld dan met zijn eigen speelgoed :s

Hebben jullie ook zulke ervaringen?
Willen jullie katten ook juist daarmee spelen waar ze eigenlijk niet mee mogen spelen?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 05 september 2009 - 15:07

Ik heb geen kinderen, dus met kinderspeelgoed kunnen ze hier al niet spelen. Maar hier spelen ze ook met flesdopjes, rietjes, potpourri..., dingen die eigenlijk niet voor hun bedoeld zijn. :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#3 Geplaatst 05 september 2009 - 15:46

rietjes spelen ze hier niet , wel met dopjes , pot pouri , propje papier, muisjes , cubus ,balletjes als het maar kleine speeltjes zijn :LOL:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#4 Geplaatst 06 september 2009 - 01:09

Hier durven de katten ook met het kinderspeelgoed spelen, maar eigenlijk is het hier eerder andersom.  De kinderen spelen enorm graag met het kattenspeelgoed, hihi :d
Geplaatste afbeelding