Spring naar inhoud

- - - - -

Nisaba en kittens gesteriliseerd

Abessijn kittens

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 27 oktober 2014 - 12:02

Al een tijdje niets gepost over het wel en wee in mijn Cattery.

Een van de kittens heeft een pootje gebroken en is nu herstellende.  Hij moet nog eens geopereerd worden om het plaatje weg te halen op 4.

Vandaag heb ik Nisaba 6 jaar naar de DA gebracht om gesteriliseerd te worden samen met haar laatste kittens.  Het was een heel moeilijke beslissing enerzijds omdat Nisaba zo een prima mama is maar mijn grootste probleem was toch wel dat zij enorm geniet van haar nestjes.  Zij is zo op en top mama dat ik het er moeilijk mee heb dat ik haar dit genot af neem.  Doordat er een oepsnestje geboren werd zou ik haar terug op superlorin moeten zetten maar eens ze dat terug ontgroeid is 8 jaar en dat vind ik net iets te oud om nog kittens te krijgen zeker als er 1 jaar tussen zit.

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#2 Geplaatst 27 oktober 2014 - 13:43

Fijn dat haar gezondheid voor gaat :) Veel succes met de sterilisatie. Blijft ze bij jou?

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 27 oktober 2014 - 13:45

ja Nisaba is mijn eerste fokpoesje en ik ben emotioneel heel sterk met haar verbonden dus zij is een blijvertje
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#4 Geplaatst 27 oktober 2014 - 14:01

Bekijk berichtRanda, op 27 oktober 2014 - 13:45, zei:

ja Nisaba is mijn eerste fokpoesje en ik ben emotioneel heel sterk met haar verbonden dus zij is een blijvertje

Oh super!!!! :)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Abessijn, kittens