Spring naar inhoud

- - - - -

carnibest gegeven en JOEHOE!!!!

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 06 september 2009 - 06:44

vandaag voor de eerste keer carnibest gegeven aan mijn 4 schatten!!!
Zoals verwacht : fara en raya : njet!!
Maar utah en mayro : die hebben het goed opgebikt!!!!!
Nu zou ik er willen bijhalen in baal, ik moet vanaf woensdag de rest van de maand werken en dan is het niet zo evident om daar te geraken, maar ik zou ook es eend willen proberen.
Gisteren zei die dame die carnibest verkocht dat ze nog eend had maar enkel voor honden..... ook het lam was zo goed als op voor katten en de volgende levering is pas binnen een tweetal weken........
Zou ik eend en lam voor honden durven geven in tussentijd?
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 06 september 2009 - 16:49

Super dat je ook Carnibest probeert! In de eend-mix voor honden zitten meer groenten, dus ik denk dat je het beter op de katten-versie houdt :) .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 06 september 2009 - 16:54

Er zitten dus blijkbaar overal meer groenten in (en nog andere dingen). Dat kan je zien op carnibest.nl en de stukken zijn ook veel groter!!!

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 06 september 2009 - 16:57

Aaaah wacht! Bij de Carnibest eend voor honden staat dit:

"Carnibest introduceert een kompleet eliminatie-dieet voor honden die allergisch en/of intolerant zijn voor kip, rundvlees en lamsvlees. Deze voeding is genaamd Carnibest Eend en Rijst.

Carnibest Eend en Rijst is een komplete voeding voor pups en volwassen honden. Het bestaat uit puur vers eendenvlees en een klein deel gepofte witte rijst. Er is gegarandeerd geen andere eiwitbron aan toegevoegd.

Carnibest Eend en Rijst is een ideale voeding voor eigenaren die van de dierenarts opdracht hebben gekregen om een zogenaamd eliminatie-dieet samen te stellen voor hun hond. Vaak wordt lamsvlees aanbevolen maar dit wordt in teveel voedingen teruggevonden waardoor het helaas als eliminatie-dieet niet meer werkt. Eend is uniek als dierlijke eiwitbron.

Carnibest Eend en Rijst is inmiddels een periode getest bij honden die intolerant bleken te zijn voor kip, rund- en lamsvlees, met uitstekende resultaten tot gevolg. Bovendien vinden honden de voeding zeer smakelijk en verteert het uitermate goed.

Carnibest Eend en Rijst is in principe niet bedoelt om als normale voeding te verstrekken, tenzij uw huisdier bewezen allergisch en / of intolerant is voor alle gebruikelijke dierlijke eiwitten. Dan kan deze unieke voeding u en uw hond een uitkomst bieden!

Tevens biedt deze voeding vele praktische voordelen, u hoeft zelf niet aan de slag om voedsel voor uw huisdier samen te stellen, bovendien is Carnibest Eend en Rijst kompleet.

Carnibest Eend en Rijst is tevens geschikt bevonden als eliminatie-dieet voor katten.  "

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 06 september 2009 - 16:58

Blijkbaar kan je het dus wel aan katten geven. Ik had wel gezien dat bij de andere soorten er wel degelijk meer groenten inzitten. :)

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 06 september 2009 - 17:08

ik dacht ook zoiets gelezen te hebben :cheer: :cheer:
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#7 Geplaatst 06 september 2009 - 17:11

Waar is dat juist waar ge dat haalt Natasha?

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 06 september 2009 - 17:38

Magic Coonie zei:

Waar is dat juist waar ge dat haalt Natasha?

ik stuur het in een pb want heb nog nieuws!!!!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 06 september 2009 - 17:49

:duim: :duim: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 06 september 2009 - 17:59

tof tof
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 07 september 2009 - 14:39

Als je het niet als hoofdvoeding gebruikt moet het wel kunnen, anders niet.
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#12 Geplaatst 25 september 2009 - 16:31

Waar ben jij het gaan kopen??? :)

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#13 Geplaatst 25 september 2009 - 19:43

ik haal het in ramsel in de planckenbrughoeve
www.planckenbrughoeve.be
is een hele vriendelijke vrouw, ze noemt heidi ;)