Spring naar inhoud

- - - - -

Kerstkaarten 2014-2015

• Log in om te reageren
428 reacties op dit onderwerp
liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 02 november 2014 - 17:09

Bekijk berichtspirou2007, op 02 november 2014 - 16:18, zei:

super :)

Liange, mijn nickname is Spirou 2007 , niet 2700  :d :lachen: , in de lijst hier in het begin he  :)

2007 is het geboortejaar van ons Spiroutje :), zo ben ik aan mijn naam gekomen :hoi:

sorry

is ondertussen veranderd ;)

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.884 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 02 november 2014 - 18:47

Ik hoop stiekum toch dat het er niet meer dan 30 gaan worden, want dan kom ik kaartjes tekort :(. Heb zelf kaartjes in elkaar gestoken en laten drukken :-) .
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.820 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 02 november 2014 - 19:33

Je kan nog altijd kaartjes gewoon gaan kopen he :)
Voor mij maakt het niet uit welk kaartje ik krijg (niet dat ik je werk niet waardeer he) maar ik vind het gedacht van een kaartje te krijgen belangrijker dan wat erop staat
Geplaatste afbeelding

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 02 november 2014 - 20:10

Bekijk berichtBlackScorpion, op 02 november 2014 - 18:47, zei:

Ik hoop stiekum toch dat het er niet meer dan 30 gaan worden, want dan kom ik kaartjes tekort :(. Heb zelf kaartjes in elkaar gestoken en laten drukken :-) .

vorig jaar 22 owoiets ... dus da zijn geen 30 he
hihi

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 03 november 2014 - 11:30

Zijn er in al die jaren nog nooit meer dan 30 geweest dus denk nu ook niet maar je weet nooit ;)

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 04 november 2014 - 00:03

Bekijk berichtliange, op 03 november 2014 - 11:30, zei:

Zijn er in al die jaren nog nooit meer dan 30 geweest dus denk nu ook niet maar je weet nooit ;)

ja, 't is dat he  :)
en erbij, hoe meer mensen er mee doen, hoe meer kaartjes je krijgt :dancer: :cheer: , da's ook tof he :)
en ja, zelf moeten we wat meer kaartjes sturen maar dat heeft toch ook zijn charmes he :) :rub:

Bekijk berichtliange, op 02 november 2014 - 17:09, zei:

sorry

is ondertussen veranderd ;)

thx! :flower:
:) :)

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 04 november 2014 - 21:52

Ik hoop dat we toch terug een paar Nederlandse er terug tussen zitten hebben ook :)

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#23 Geplaatst 04 november 2014 - 21:54

Bekijk berichtliange, op 04 november 2014 - 21:52, zei:

Ik hoop dat we toch terug een paar Nederlandse er terug tussen zitten hebben ook :)

ik denk dat ze niet meedoen omdat de verzendkosten toch wel oplopen als zij dan naar een hoop Belgen kaartjes moeten sturen, naar t buitenland kaartje sturen is toch wel kostelijk, toch als t er dan een stuk of 20 zijn
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 04 november 2014 - 22:11

Bekijk berichtlathyrus, op 04 november 2014 - 21:54, zei:

ik denk dat ze niet meedoen omdat de verzendkosten toch wel oplopen als zij dan naar een hoop Belgen kaartjes moeten sturen, naar t buitenland kaartje sturen is toch wel kostelijk, toch als t er dan een stuk of 20 zijn

zou kunnen vorig jaar waren er ook maar 2 dacht ik

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#25 Geplaatst 04 november 2014 - 22:38

Bekijk berichtliange, op 04 november 2014 - 22:11, zei:

zou kunnen vorig jaar waren er ook maar 2 dacht ik

Ik kan t me eerlijk gezegd niet meer herinneren of ik toen naar Nederland kaartjes heb moeten sturen
ik ga in ieder geval vandejaar ook meedoen, mijn hoofd staat er nu wel even niet naar om die gegevens door te sturen, k weet niet meer juist vanbuiten wat ik moet doorsturen en mijne kop staat er nu even niet naar, gegevens komen later
Ik ben me ook nog aan t bedenken of ik zelf kaartjes ga maken of ik er gewoon ga kopen ofdat ik er ga laten maken
k Weet het nog niet  goed
Ik heb een hele hoop gerief liggen om zelf kaartjes te maken maar k ben zo een enorme twijfelaar, ik zou allemaal verschillende kaartjes moeten maken (k heb niet genoeg van t zelfde om allemaal dezelfde te maken) en dan ga ik iedere keer enorm zitten twijfelen aan ieder kaartje dat ik maak wat ik er nu precies ga van maken en daarna ga ik dan enorm zitten twijfelen welk kaartje ik naar wie ga sturen...
Twijfel twijfel twijfel
Ik zou er misschien beter gewoon kopen
Maar zelf maken is natuurlijk leuk , zeker als je dan weet dat het gewaardeerd wordt door de mensen
Ik ga nog even verdertwijfelen...
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 04 november 2014 - 22:48

Bekijk berichtlathyrus, op 04 november 2014 - 22:38, zei:

Ik kan t me eerlijk gezegd niet meer herinneren of ik toen naar Nederland kaartjes heb moeten sturen
ik ga in ieder geval vandejaar ook meedoen, mijn hoofd staat er nu wel even niet naar om die gegevens door te sturen, k weet niet meer juist vanbuiten wat ik moet doorsturen en mijne kop staat er nu even niet naar, gegevens komen later
Ik ben me ook nog aan t bedenken of ik zelf kaartjes ga maken of ik er gewoon ga kopen ofdat ik er ga laten maken
Ik heb een hele hoop gerief liggen om zelf kaartjes te maken maar k ben zo een enorme twijfelaar, ik zou allemaal verschillende kaartjes moeten maken (k heb niet genoeg van t zelfde om allemaal dezelfde te maken) en dan ga ik iedere keer enorm zitten twijfelen aan ieder kaartje dat ik maak wat ik er nu precies ga van maken en daarna ga ik dan enorm zitten twijfelen welk kaartje ik naar wie ga sturen...
Twijfel twijfel twijfel
Maar zelf maken is natuurlijk leuk , zeker als je dan weet dat het gewaardeerd wordt door de mensen

doe maar op het gemak hoor nog tijd genoeg :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 05 november 2014 - 15:32

Bekijk berichtlathyrus, op 04 november 2014 - 22:38, zei:

Twijfel twijfel twijfel

Oh ja, zelf maken :-) :-).

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#28 Geplaatst 05 november 2014 - 18:23

Bekijk berichtBlackScorpion, op 02 november 2014 - 18:47, zei:

Ja ik ook, ik heb er vandaag 30 besteld :)

Bekijk berichtlathyrus, op 04 november 2014 - 21:54, zei:

Jammer dat de post zo duur is geworden he :(
Ik wordt op slag misselijk als ik zie wat de kerstkaarten mij gaan kosten in totaal :)  Maar jah, ik kan het toch ni laten :)

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 05 november 2014 - 20:34

Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik ga meedoen. Zelf kaartjes fabriceren, daar ben ik niet zo heel handig in. In de action heb ik mooie kaartjes gezien, helaas zonder katjes. En kaartjes laten maken van mijn monsters, dan moet ik al mooie foto's hebben. Ik twijfel ook nog even verder.
Oh, een tip als je kaartjes koopt om te versturen. Zorg dat ze het normale formaat zijn of je betaalt meer om te versturen.
Hier de link naar De Post: http://www.bpost.be/...d/national.html

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 05 november 2014 - 21:36

:birthday:

Bekijk bericht*bonnie*, op 05 november 2014 - 18:23, zei:

Ja ik ook, ik heb er vandaag 30 besteld :)

Jammer dat de post zo duur is geworden he :(
Ik wordt op slag misselijk als ik zie wat de kerstkaarten mij gaan kosten in totaal :)  Maar jah, ik kan het toch ni laten :)

ik heb voor 123 euro aan postzegels besteld. . zowel voor postcrossing als snail mail als  kerstkaartjrkerstkaart