Spring naar inhoud

- - - - -

Verkooppunten voeding

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 06 september 2009 - 22:02

Ik koop mijn voeding momenteel voornamelijk bij Zooplus en Zoomart. Toch zijn er een paar merken (oa Shesir) die niet meer te verkrijgen zijn bij Zoomart (ook niet Tom en Co: althans niet hier in de buurt).
Ook wil ik wel eens andere voeding proberen. Vandaar mijn vraag.

Waar kopen jullie zoal jullie voeding (brokken en natte voeding)?

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 07 september 2009 - 07:21

ik koop alles eigenlijk bij zooplus.
Maar hier op de diestsesteenweg (kessel-lo) is een grote winkel : dierenplezier. En daar hebben ze ook heel veel!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 07 september 2009 - 07:35

Brokken kopen wij via de fokkers van Axxes aan bij hun leverancier. En het vlees en de vis kopen we bij de slager of de vlees/visafdeling in de supermarkt. :)

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#4 Geplaatst 07 september 2009 - 08:39

De brokken haal ik hier in de dierenwinkel, scheelt 10 € met zooplus. Het natvoer dat ze daar hebben trekt op niets, alleen commerciële merken.
Vandaar dat ik natvoer bij huisdierenshop bestel.
Sinds vorige week heeft Zooplus helemaal afgedaan bij mij. Als ze hun bestellingen niet op een degelijke manier kunnen afleveren, moet ik er echt niets meer van hebben. Elke keer heb ik gedeukte blikken, dozen die uiteen vallen enz.

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#5 Geplaatst 07 september 2009 - 09:25

Lies zei:

De brokken haal ik hier in de dierenwinkel, scheelt 10 € met zooplus. Het natvoer dat ze daar hebben trekt op niets, alleen commerciële merken.
Vandaar dat ik natvoer bij huisdierenshop bestel.
Sinds vorige week heeft Zooplus helemaal afgedaan bij mij. Als ze hun bestellingen niet op een degelijke manier kunnen afleveren, moet ik er echt niets meer van hebben. Elke keer heb ik gedeukte blikken, dozen die uiteen vallen enz.

Bedoel je dan dat plaatselijke dierenwinkeltjes vaak goedkoper zijn dan de grotere ketens?

Heb nl. besloten om wat te minderen met natvoer (Whiskas). Vaak eet Phoebe toch niet alles op, vindt het dan zonde om het te moeten wegsmijten, want eens het opgedroogd is moet je het toch ook niet meer geven. Als ik minder met het natvoer wil ik dan wel hogere kwaliteit van droogvoer geven, dus was ik wat aan het uitkijken om dan Royal Canin te geven. Weet nu niet precies waar ze het goedkoopst zijn...tips?

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#6 Geplaatst 07 september 2009 - 09:43

Lisje zei:

Bedoel je dan dat plaatselijke dierenwinkeltjes vaak goedkoper zijn dan de grotere ketens?

Heb nl. besloten om wat te minderen met natvoer (Whiskas). Vaak eet Phoebe toch niet alles op, vindt het dan zonde om het te moeten wegsmijten, want eens het opgedroogd is moet je het toch ook niet meer geven. Als ik minder met het natvoer wil ik dan wel hogere kwaliteit van droogvoer geven, dus was ik wat aan het uitkijken om dan Royal Canin te geven. Weet nu niet precies waar ze het goedkoopst zijn...tips?

Ik koop een zak RC fit van 10kg voor 50€ bij de horta.

op zooplus betaal je daarvoor 57 €.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#7 Geplaatst 07 september 2009 - 09:56

Lies zei:

Ik koop een zak RC fit van 10kg voor 50€ bij de horta.

op zooplus betaal je daarvoor 57 €.

Amai das wel goedkoop daar he, als je naar de Zoomart en Tom & Co enzo gaat is het toch een heel stuk duurder, niet? Welke merken zijn er nog in de Horta en zijn die ook goedkoper?

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#8 Geplaatst 07 september 2009 - 10:15

Ik ken eigenlijk niet zoveel prijzen, alleen van de RC omdat ik die moet hebben.
Nu is het alweer een tijdje geleden dat ik een zak kocht, maar ik zal volgende keer eens op de prijzen letten.

Is er iets dat je wil weten Edith?

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#9 Geplaatst 07 september 2009 - 11:36

Lies zei:

Ik ken eigenlijk niet zoveel prijzen, alleen van de RC omdat ik die moet hebben.
Nu is het alweer een tijdje geleden dat ik een zak kocht, maar ik zal volgende keer eens op de prijzen letten.

Is er iets dat je wil weten Edith?

De Hills misschien. Ik geef eigenlijk Sanabelle momenteel en Orijen en dat zullen ze daar wel niet hebben bedenk ik net :) Is de RC kitten daar ook zo goedkoop?

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#10 Geplaatst 07 september 2009 - 11:51

wij bestellen Orijen bij zooplus uk en vlees bij een turks winkeltje in de buurt, daar hebben zo o.a. kippenhartjes en daar zijn ze hier ongelooflijk zot van :)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#11 Geplaatst 07 september 2009 - 15:20

MissKitty zei:

De Hills misschien. Ik geef eigenlijk Sanabelle momenteel en Orijen en dat zullen ze daar wel niet hebben bedenk ik net :) Is de RC kitten daar ook zo goedkoop?

Ik denk dat je met Sanabelle zeker al goedkoper uitkomt dan met Hill's.

RC kitten zal ook wel rond die prijs zitten.

Zal je dadelijk een pb'tje sturen. Dan weet je welke winkel ik bedoel.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 07 september 2009 - 19:00

Eten is dacht ik bij Zoomart toch een beetje goedkoper dan bij Zooplus. Het is omdat ik het niet kan vinden in een winkel dat ik het bestel via het net.

Heb net in het winkeltje van Chayenne gekeken! Is het daar niet nog goedkoper??? Wel geef is portiezakjes en zie ik bij haar enkel blikjes staan :(

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 09 september 2009 - 15:14

Ik bestel de voeding bij zooplus, vind het gemakkelijk dat het thuis geleverd word. De carnibest haal ik in een dierenwinkel in Geel.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

seonimtje
seonimtje
  • 811 berichten
  • 5 katten

#14 Geplaatst 10 september 2009 - 23:43

Lisje zei:

Ik ga de Royal Canin halen bij Hubo Blankenberge. Meestal wacht ik dan tot er een reclamebon van 10% (soms eens 15%) uitgegeven is. Dan zakt de prijs toch behoorlijk onder die van de kleinere dierenwinkel. Een zak van 10 kg gaat meestal wel zolang mee tot er weer een volgende aanbieding komt van Hubo.
Ik heb het niet uitgerekend, maar zo duur valt het niet uit om hogere kwaliteit droogvoer te geven. Ze hebben minder nodig door de betere kwaliteit.