Spring naar inhoud

- - - - -

3 minuutjes uit het leventje van Mauro, Naomi en Amy ♥

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 21 november 2014 - 18:37

Aangezien ik geen camera heb, maak ik eigenlijk zelden filmpjes...maar kan toch een beetje filmen met mijn mini fototoestelletje ;)

Bijgevoegd bestand  MOV07084.MPG   234,3MB   148 downloads

Dus hierbij Mauro, Naomi en lieve Amy eventjes "live" :loveshower: Leuk momentje op 1 min 48 ;)

(Sorry voor de kwaliteit... ;))
Geplaatste afbeelding

Ailure
Ailure
  • 5.424 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 21 november 2014 - 18:46

Het downloaden duurde even maar het wachten werd wel beloond ;) De achtergrondmuziek was eigenlijk ook perfect voor het filmpje, dus dat kwam heel toevallig mooi uit :d Was leuk om te zien!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 21 november 2014 - 18:50

Bekijk berichtAilure, op 21 november 2014 - 18:46, zei:

Het downloaden duurde even maar het wachten werd wel beloond ;) De achtergrondmuziek was eigenlijk ook perfect voor het filmpje, dus dat kwam heel toevallig mooi uit :d Was leuk om te zien!

Oeps...tja...ik ken er echt te weinig van :oops: Sorry dat het downloaden even duurde...en ja de kwaliteit is echt niet goed, maar kon het niet laten om de poezekes even "live" te tonen :heart:

Ga nog een beetje moeten oefenen...en dan vooral korte filmpjes maken :lachen:

:catnoknowWeet zelfs niet eens wat de achtergrondmuziek is :catscratchhead :lachen: Hier had ik geen geluid ? :catscratchhead Maar zal waarschijnlijk iets geweest zijn uit de top 800 van de jaren '80 :goofy:
Geplaatste afbeelding

Ailure
Ailure
  • 5.424 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 21 november 2014 - 18:54

Bekijk berichtMauro, op 21 november 2014 - 18:50, zei:

Oeps...tja...ik ken er echt te weinig van :oops: Sorry dat het downloaden even duurde...en ja de kwaliteit is echt niet goed, maar kon het niet laten om de poezekes even "live" te tonen :heart:

Ga nog een beetje moeten oefenen...en dan vooral korte filmpjes maken :lachen:

:catnoknowWeet zelfs niet eens wat de achtergrondmuziek is :catscratchhead :lachen: Hier had ik geen geluid ? :catscratchhead Maar zal waarschijnlijk iets geweest zijn uit de top 800 van de jaren '80 :goofy:
Haha niet erg hoor, was het wachten wel zeker waard zoals ik al zei :) De lengte van het filmpje vond ik eigenlijk ook niet storend ofzo, want ik was natuurlijk vol op naar Amy, Mauro en Naomi aan het kijken he :love: Ik hoorde op het einde "Have a little faith in me", wat ik overigens een heel goed liedje vind haha :lachen:

Bewerkt door Ailure, 21 november 2014 - 18:55.

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 21 november 2014 - 19:38

Wat een leuk filmpje!

Ik heb voor Mylo zijn kerstmis ook een tunnel klaarliggen (van de bonuspunten bij zooplus). Ben benieuw of hij daarmee gaat spelen... :)

Zeg, en wat voor kasteel hebben die 3 gelukzakken bij jou? :goofy:  Die hebben het ook wel goed getroffen hé :)
Mylo Banner

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#6 Geplaatst 21 november 2014 - 19:52

Awww, downloaden is mislukt, spijtig. Ligt niet aan jou filmpje hoor, mijn tablet weigert tegenwoordig elke download fatsoenlijk te doen, vandaag 3 dingen willen downloaden en alle drie mislukt. Wilde jou poezelbeesten wel eens in beweging zien. Misschien morgen op mijn laptop :-)
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#7 Geplaatst 21 november 2014 - 21:21

Hihi ik ben aan het downloaden. Nog 1 minuut en dan zie ik je katjes eindelijk 'live' :loveshower: :loveshower:

:love: :love: :love: Super!

Poeslap
Poeslap
  • 1.785 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 22 november 2014 - 04:54

Downloaden mislukt. :catsad

Ik zal het morgen maar eens op de laptop proberen in plaats van de tablet.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 22 november 2014 - 12:59

Leuk om de poezekes zo eens 'live' te zien :)

Inge91
Inge91
  • 12.521 berichten

#10 Geplaatst 22 november 2014 - 18:59

Hier lukt het ook niet met de tablet :(
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.077 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 22 november 2014 - 19:29

Leuk om hen eens in "beweging" te zien :jump: