Spring naar inhoud

- - - - -

Is KS hersendood?

• Log in om te reageren
139 reacties op dit onderwerp
liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 06 december 2014 - 23:09

Ik ga ook een pak minder beginnen komen .

Vroeger konden we nog eens gezellig keuvelen over alles en nog wat mocht je nog je gedacht zeggen nu word je erop gewezen terwijl iedereen een mening heeft zolang het op een goede manier is . Maar ja hun mening is heilig blijkbaar . (Bedoel dit dus zeker niet op de moderators )

Ben nu nog een topic bezig ivm de kerstkaarten ga er nu nog op toezien dat iedereen alles heeft.

Daarna tja soms nog eens lezen wat er nieuw is en zal ook wel verwateren dus denk ook wel dat het gaat gedaan zijn .

ginnie
ginnie
  • Admin
  • 12.721 berichten
  • 13 katten

#17 Geplaatst 06 december 2014 - 23:18

jammer liange.
zolang het netjes blijft mag iedereen echt de eigen mening uitdragen. Als het uit de hand loopt grijpen de modjes wel in ;)
hopelijk blijf je toch nog hangen

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#18 Geplaatst 06 december 2014 - 23:50

Bekijk berichtSolotje, op 06 december 2014 - 23:00, zei:

Ik kom hier ook een pak minder dan vroeger maar ik probeer terug wat meer te komen, al lukt dat niet altijd.
Het valt idd wel op dat er hier nog weinig activiteit is, wel jammer want het was hier altijd leuk.

Je verwoordt het goed " het was hier altijd leuk"

ben er van het begin bij en toen was het nog fijn, toen draaide alle topics goed, heb de indruk dat alleen klaagtopic nog werkt.

En idd zwartje met zijn leuke verhalen, ik zou toch wel eens willen weten hoe het met de eerste leden nu gaat.

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 06 december 2014 - 23:52

Bekijk berichtliange, op 06 december 2014 - 23:09, zei:

Ik ga ook een pak minder beginnen komen .

Vroeger konden we nog eens gezellig keuvelen over alles en nog wat mocht je nog je gedacht zeggen nu word je erop gewezen terwijl iedereen een mening heeft zolang het op een goede manier is . Maar ja hun mening is heilig blijkbaar . (Bedoel dit dus zeker niet op de moderators )

Ben nu nog een topic bezig ivm de kerstkaarten ga er nu nog op toezien dat iedereen alles heeft.

Daarna tja soms nog eens lezen wat er nieuw is en zal ook wel verwateren dus denk ook wel dat het gaat gedaan zijn .
+1

Mijn blokperiode en examens komen eraan, dus ik ga ook proberen KS links te laten liggen dan/minder te komen. Er komt een slot op deze website + Facebook en dergelijke doorheen het grootste deel vd dagen. En daarna moet ik gaan zien of ik KS nog echt de moeite vind om mij er terug elke dag aan te melden en het oude terug op te pakken. Ik begin er minder en minder behoefte voor te krijgen ergens eigenlijk. Maar kom, we zullen zien hé ;)

Bewerkt door Ailure, 06 december 2014 - 23:52.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.597 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 06 december 2014 - 23:54

Ik mis ook de oude garde van vroeger.
Het fokkersclubje (Anja, Stijn, Wilver,....) en zo.

Dan Hilleke, maar ook Joske123...
ik lees wel nog af en toe, maar posten is ook een pak minder.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.818 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 07 december 2014 - 00:46

Tgoh ja fora zijn altijd een komen en gaan he.
Soms heb je er gewoon even genoeg van omdat er op dat moment iets belangrijkers is in je leven of omdat je gewoon de tijd niet meer vind, of omdat er iemand is die overal z'n mening tussen moet proppen.

Dat het klaagtopic het enige goeddraaiende topic is vind ik zwaar overdreven.
Oke, het is hier minder druk dan anders, maar zoals gezegd, de feestdagen komen eraan, iedereen is druk bezig met de voorbereidingen.
En het valt inderdaad op dat de mensen die er niet echt aan meedoen hier meer zitten, wat ook wel logisch is.

Ik vind niet dat modjes zich overal moeten gaan mengen. Als dat nodig is zie ik ze wel en als ze iets te zeggen hebben zullen ze dat ongetwijfeld ook wel doen.
Pixel heb ik hier nooit actief geweten en ik ben hier toch al redelijk lang lid.
Maar die persoon heeft ook een eigen leven natuurlijk.

Om het forum daarom al gelijk hersendood te noemen vind ik toch wat ver gaan.
Het blijft hier toch een redelijk actief forum waar iedereen z'n zegje kan doen.
De nare opmerkingen lees je best over, dat heb je hier niet meer of minder dan op een ander forum.
Het is overal wel iets, maar om daarom hier weg te blijven ....
Enfin daar doet iedereen hetzijne mee.
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 07 december 2014 - 01:31

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 06 december 2014 - 21:27, zei:

Vroeg me onlangs nog af hoe het ermee was. Vroeger hoorde je ze nog, hoe het met de katten ging, met de kindjes,... maar nu... noppes.
Vroeg me toen ook ineens af of 'Zwartje' nog leefde. De kat die alle 'oudere' zeker nog kennen!

Helaas niet meer... het was genoeg geweest voor hem, geloof dat hij 20 is geworden. Personeel heeft nu 2 nieuwe, lieve katers

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 07 december 2014 - 12:24

Ik ben hier nog maar een jaartje lid, maar merk toch ook wel een groot verschil. Ikzelf ben nooit een grote poster geweest. Ik lees liever mee, dan dat ik zelf iets schrijf. Ik merk toch ook dat het hier veel minder is geworden. En dan er op dat jaar toch een heel aantal mensen 'verdwenen' zijn. Jammer, want er was altijd wel vanalles bij te lezen, wat nu heel veel minder is.
Hopelijk ligt het gewoon aan de drukke periode dat iedereen heeft en wordt het snel weer anders.

ginnie
ginnie
  • Admin
  • 12.721 berichten
  • 13 katten

#24 Geplaatst 07 december 2014 - 12:40

ik zit hier nu al een poosje en het gaat altijd wel met vlagen. Dan weer heel erg druk, dan weer een stuk rustiger.
Het komt wel weer, ik ben daar persoonlijk niet bang voor ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 07 december 2014 - 14:34

Ik vind het ook minder leuk als vroeger.Soms geef je gewoon een mening en dan zijn er sommige die in "hun gat gebeten"zijn.
Ik reageer in sommige topics niet meer.
Vroeger was het anders.Het zal aan mijn ouderdom liggen.Zal eens een forum voor oma's zoeken.Daar zijn ze mss minder gevoelig.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 07 december 2014 - 15:36

Ik kom hier tegenwoordig weer veel .. maar zie idd nog weinig bekende Namen
.. maar zal idd ook wel te maken hebben met de aankomende feestdagen en.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.209 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 07 december 2014 - 15:47

Bekijk berichtDORIS, op 07 december 2014 - 14:34, zei:

Ik vind het ook minder leuk als vroeger.Soms geef je gewoon een mening en dan zijn er sommige die in "hun gat gebeten"zijn.
Vroeger was het anders.Het zal aan mijn ouderdom liggen.Zal eens een forum voor oma's zoeken.Daar zijn ze mss minder gevoelig.

Ik negeer die persoon/personen nu gewoon. Als ze iets posten gewoon doorscrollen en niet meer lezen. :) Al moet je dan soms ettelijke pagina's door klikken maarja.

Ik kom hier met perioden. Nu vb effe pauze nemen want ben al de hele dag aan het schilderen voor school.

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 07 december 2014 - 17:21

Bekijk berichtNasa, op 07 december 2014 - 01:31, zei:

Helaas niet meer... het was genoeg geweest voor hem, geloof dat hij 20 is geworden. Personeel heeft nu 2 nieuwe, lieve katers

Oh neeeeeeeeeeeeeee :cry: :cry: :cry: :cry: . Maar hij had al een deftige leeftijd he!
Oh, ze moet zo afgezien hebben om dat krapuul af te geven :catyawn .

Bekijk berichtDORIS, op 07 december 2014 - 14:34, zei:

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Armani
Armani
  • 14.240 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 07 december 2014 - 20:05

Deze voormiddag was KS helemaal dood, maar nu weer springlevend! ;)

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.881 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 07 december 2014 - 20:11

Ja hallow, ik vertoonde al afkickverschijnselen!!
Geplaatste afbeelding