Spring naar inhoud

- - - - -

Is KS hersendood?

• Log in om te reageren
139 reacties op dit onderwerp
Armani
Armani
  • 14.243 berichten
  • 1 katten

#31 Geplaatst 07 december 2014 - 20:15

Bekijk berichtBlackScorpion, op 07 december 2014 - 20:11, zei:

Ja hallow, ik vertoonde al afkickverschijnselen!!
:NoWhy:

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 9 katten

#32 Geplaatst 08 december 2014 - 01:33

Ik ben ook wel even minder actief geweest inderdaad :-) Alle drukte met verhuis/huis kopen enz, kids, katjes, kittens, werk, enz.
Ik lees wel geregeld eens bij. Ik was me net vandaag aan het bedenken dat ik weer eens wat vaker wil inloggen, haha ^^

Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#33 Geplaatst 08 december 2014 - 07:04

Ben er voorlopig iets minder en dat is een combi van zaken, enerzijds op het werk is het met het einde van het jaar super druk en anderzijds heb ik thuis ook een probleem waar ik mee te kampen heb en waardoor ik momenteel iets minder aan de PC of tablet zit
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg

ekipS
ekipS
  • 886 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 08 december 2014 - 09:59

Er is hier idd met momenten heel weinig activiteit. Ach ja, 't zal met de donkere dagen zijn he :p :)

James' rule : Always accompany guests to the bathroom. It is not necessary to do anything, just sit and stare.

Ismene
Ismene
  • 811 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 08 december 2014 - 10:38

Zelf hoef ik niet zo nodig mijn hele leven met een/dit forum te delen, maar ik lees wel dagelijks. Ik gebruik mijn tijd hier dan ook voornamelijk met het zoeken van antwoorden op eventuele vragen rond mijn twee poezels. Daarnaast vind ik de topics in verband met binnenhuisdecoratie interessant :)
De onderstroom die niemand ziet, bepaalt de richting in elk gebied.

Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#36 Geplaatst 08 december 2014 - 11:43

Bekijk berichtEvyke81, op 06 december 2014 - 23:54, zei:

Ik mis ook de oude garde van vroeger.
Het fokkersclubje (Anja, Stijn, Wilver,....) en zo.

Dan Hilleke, maar ook Joske123...
ik lees wel nog af en toe, maar posten is ook een pak minder.

Ik ga proberen mijn best te doen nu dat ik weet dat jij mij mist :p  :lachen:

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.225 berichten
  • 6 katten

#37 Geplaatst 08 december 2014 - 11:49

ik kom hier idd een pak minder, heb het ook wel drukker met nieuwe job... maar kom hier af en toe wel nog eens lezen ;-)

Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#38 Geplaatst 08 december 2014 - 11:59

Ja dat is ook waar, ik heb binnenkort ook een nieuwe job en ik weet niet of ik dan tijd ga hebben,
dus ik neem mijn woorden terug en ik ga eerst afwachten hoe het verloopt.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#39 Geplaatst 08 december 2014 - 12:08

Bij mij is het nu de drukste periode. Er komt echt veel werk binnen met korte deadlines. Dus voor mij is er de komende weken zelfs niet veel fb tijd :d.

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 08 december 2014 - 12:22

ik heb ook al een tijdje niets meer gepost, zal er eens terug werk van maken :)
:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Ephiny
Ephiny
  • 3.874 berichten
  • 4 katten

#41 Geplaatst 08 december 2014 - 12:34

Bij mij is het ook met periodes. Veel of niet veel tijd, zin om tijd op internet door te brengen of niet,...
Maar algemeen ben ik hier minder. Probeer af en toe wat bij te lezen, maar veel posten doe ik niet meer. Niet omdat het niet meer leuk is ofzo, maar gewoon, minder zin om te posten blijkbaar :)
Those who don't believe in magic, will never find it

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.857 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 09 december 2014 - 01:18

Al bij al valt het hier nog mee t.o.v. een ander forum waar ik vroeger ook actief op was.
Regelmatig lees ik daar nog eens bij en verschiet dat er soms per dag maar een aantal (max.3 à 5 ) reacties gepost zijn, nieuwe topics meegerekend.
Daar hadden ze het onlangs ook over het feit of facebook voor het uitdoven van fora zou zorgen.
Even moest ik daar bijna om lachen omdat het beleid van de mods daar onder alle peil is : daar wordt er enkel ingegrepen wanneer de leden bijna letterlijk elkaar in de haren vliegen, alsook is er geen sprake van neutraliteit van de mods en komen ze onderling helemaal niet overéén (wat het des te moeilijker maakt om bepaalde knopen door te hakken).

Maar om terug te komen op de facebook groepen : ik hoop echt dat fora door deze niet gaan uitdoven!
Als je lid bent van zo'n groep veronderstel ik dat de beheerders ervan alles kunnen zien wat je deelt op je fb-pagina, en daar hou ik niet zo van.
Op een forum kan je zelf kiezen wat je van jezelf bloot geeft (op facebook ook maar er is een verschil tussen wat je wenst te delen met vrienden en in groepen).
Op zo'n groep komt onmiddellijk je profielfoto te staan en daar heb ik geen behoefte aan.
Ook is een forum aangenamer qua indeling vind ik.

K.S. is volgens mij dus helemaal niet hersendood als ik het vergelijk met andere fora, en overal is het met periodes wat rustiger dan anders.
Mods hoeven van mij ook niet dagelijks te posten, zolang ze er zijn wanneer het nodig is.
En als het zover komt lijkt het me niet evident om iedereen tevreden te stellen, in die zin dat er al spanning heerste voordat er een mod tussen kwam.
Moeilijk, maar dat lukt hier anders wel redelijk vind ik.

Zelf ben ik met periodes actiever dan andere, hoewel ik wel dagelijks kom lezen.
Soms weet ik ook niet wat te schrijven al zou ik graag reageren : gewoon geen idee hebben hoe ik kan helpen of welke tips ik kan meegeven.

Vroeger nam ik regelmatig deel aan "wat denkt deze kat", nu ga ik soms wel eens kijken maar heb geen inspiratie :catscratchhead
Discussies probeer ik te vermijden, omdat ik het vaak meeneem als ik afsluit.

Enfin, al bij al : het is leuk om jou hier nog eens te "lezen" Joske. ;)

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 09 december 2014 - 01:20.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 09 december 2014 - 07:39

Bekijk berichtSolotje, op 08 december 2014 - 11:43, zei:

Ik ga proberen mijn best te doen nu dat ik weet dat jij mij mist :p  :lachen:

Nu je het zegt.... veel foto's zie ik niet meer verschijnen hier :x :x :x

Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#44 Geplaatst 09 december 2014 - 10:11

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 09 december 2014 - 07:39, zei:

Nu je het zegt.... veel foto's zie ik niet meer verschijnen hier :x :x :x

Maar gij ziet ergens anders wel veel foto's :p

Ik ben het er niet met eens dat het nu één van die keren is dat het rustiger is, het is erg duidelijk dat het hier al een hele tijd heel stil is,
de tijden van vroeger waren helemaal anders en ik denk wel dat o.a. fb er ook mee heeft te maken.
Ik zie soms leden van hier en dan vragen ze allemaal wat er met ks aan de hand is, ks is precies dood, sorry maar ik heb dat gevoel ook
maar mss door dit topic word er mss terug leven in geblazen. ;) :)

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#45 Geplaatst 09 december 2014 - 11:31

k Heb al  genoeg fora zien doodbloeden omdat er meer meelezers zijn dan posters, en als t altijd dezelfde mensen zijn die moeten posten en voor leesvoer moeten zorgen dan steekt dat op den duur gewoon tegen en wil je er zelf ook geen moeite meer insteken.

Als je bepaalde onderwerpen wil zien draaien dan moet je gewoon proberen om er wat nieuw leven in te blazen door zelf regelmatig iets te posten en dan zie je wel of t mensen genoeg interesseert om er op te komen reageren
Met te proberen geef je niks uit en als je niet probeert kan je ook niks bereiken...
Ik zit zelf voornamelijk op de wist je dat topic, k vind dat daar leuke mensen komen en voor mij is dat mijn dagelijks babbeltje
Maar dat draait ook maar omdat mensen bereid zijn om niet alleen te komen lezen maar ook om te komen reageren en dingen te delen
Iedereen heeft het druk en iedereen heeft dingen te doen
Maar als je iets  belangrijk vindt dan maak je daar wat tijd voor vrij en steek je daar wat moeite in
Ik moet er wel bijzeggen dat als ik fysiek in t staat zou zijn om vanalle dingen te doen dat ik dan zelf ook minder tijd zou steken in een forum en ik de voorkeur zou geven om in t "echte leven" dingen te doen
Dus ik kan wel begrijpen dat mensen die in t echte leven vanalles kunnen doen en allerlei activiteiten kunnen ondernemen dat die effectief minder tijd steken in t forum
Maar ik vind dat toch moeilijk om te snappen dat men dan wel tijd steekt in meelezen en men geen interesse heeft in interactie met andere mensen, zelf kan ik dat niet, ik moet mijn klep toch eens kunnen opentrekken en ik wil toch graag wat interactie met mensen, ik snap dat niet  goed wat je dan hebt aan alleen meelezen
Maar alé, ieder zijn ding hé
t Zou wel jammer zijn als ks zou doodbloeden
Geplaatste afbeelding