Spring naar inhoud

- - - - -

Is KS hersendood?

• Log in om te reageren
139 reacties op dit onderwerp
Armani
Armani
  • 14.484 berichten
  • 1 katten

#46 Geplaatst 09 december 2014 - 11:34

Bekijk berichtSolotje, op 09 december 2014 - 10:11, zei:

ks is precies dood, sorry maar ik heb dat gevoel ook
zo erg is het nu ook weer niet
er wordt toch nog veel :bla:
ik moet soms fel bijlezen.... :)

Bekijk berichtlathyrus, op 09 december 2014 - 11:31, zei:

t Zou wel jammer zijn als ks zou doodbloeden
ik ook :s

Féline
Féline
  • 1.375 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 09 december 2014 - 11:50

KS is helemaal nièt aan 't afsterven. Ik hou van deze site en van de leden die hier al- dan niet regelmatig posten."Smoelenboek", aka Facebook stelt mij in staat om the chatten met buitenlandse (katten)vrienden. KS is zowat mijn dagelijkse krant, net zoals HLN, nieuws en weetjes online.
KS en KS-ertjes zijn sùper ! :loveshower: :love2:

DORIS
DORIS
  • 7.684 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 09 december 2014 - 13:11

Bekijk berichtFéline, op 09 december 2014 - 11:50, zei:

KS is helemaal nièt aan 't afsterven. Ik hou van deze site en van de leden die hier al- dan niet regelmatig posten."Smoelenboek", aka Facebook stelt mij in staat om the chatten met buitenlandse (katten)vrienden. KS is zowat mijn dagelijkse krant, net zoals HLN, nieuws en weetjes online.
KS en KS-ertjes zijn sùper ! :loveshower: :love2:

:flower:

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#49 Geplaatst 09 december 2014 - 13:46

Ik vind het toch ook anders sinds een aantal gebeurtenissen. Ik ken veel mensen die hier niet meer komen kijken daardoor. En ze missen het niet... Ze zijn er ook ergens "uitgegroeid" ofzo? Heb persoonlijk contact met een aantal mensen. En via FB ook. Enkel mensen die ik persoonlijk ken. Ik kom regelmatig kijken en als ik te veel tijd heb, dan doe ik mee :p

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#50 Geplaatst 09 december 2014 - 15:59

Ikzelf kom heel graag naar hier. Ik post niet elke dag, maar ben er wel elke dag. Behalve in het weekend dan durf ik door teveel taakjes over te slaan.
Maar om hier in het topic mee te gaan... Soms moet ik toegeven dat ik liever op mijn tong bijt dan mee te reageren, waarom???? Doordat ik schrik heb van teveel wind vanvoor te krijgen. Veel mensen die het goede voorhebben met hun monsters komen hier om raad vragen, dan vind ik "super" de mensen zoeken hun weg naar een site om info op te zoeken om hun poezel te helpen, maar wat gebeurt er dan hier:
ze worden op de vingers getikt, want wie neemt er een kitten van 7weken, waarom niet bij een asiel er zijn genoeg gouden mand zoekertjes....
Kortom mensen die het goed bedoelen worden hier rap op de vingers getikt terwijl ik het aanmoedig dat die personen toch info komen opzoeken, en wie weet zoals mij hier blijft hangen en dan meer info vergaart omtrent voeding, wanneer nest verlaten prijzen, broodfok (nogmaal dit zijn dingen die iemand die leek is niet kent).
Mijn mening: ok mensen die een kat daar gaan halen en hier hulp vragen, schiet ze niet af maar geef ze hulp. Begin niet direct over voedselverijking, en alle regels en wetten, maar help ze. Vele zijn onwetend en komen hier terecht met de juiste bedoeling, c'mon ze vragen hulp voor een katje! Laat het aan ons zijn om zonder vooroordelen te helpen. En niet zomaar direct een stempel te plakken.
Ook iets: mensen komen hierheen met een probleem meestal dringend, maar vinden niet direct hun weg op het forum. Daarom wordt er misschien 2X een zelfde onderwerp geopend, ipv te antwoorden gaat daar eens kijken, nee laat ons kort die mensen de simpelste "goedkoopste" weetjes meedelen.
Vergeet niet, niet iedereen heeft het financieel even gemakkelijk en als er een katje friskies krijgt om te eten en hij mag binnen komen en wordt liefdevol verzorgt, is dit dan al niet een zeer goed begin?

Bewerkt door Taptrut, 09 december 2014 - 16:00.

Ailure
Ailure
  • 5.302 berichten
  • 1 katten

#51 Geplaatst 09 december 2014 - 16:08

Bekijk berichtTaptrut, op 09 december 2014 - 15:59, zei:

Ikzelf kom heel graag naar hier. Ik post niet elke dag, maar ben er wel elke dag. Behalve in het weekend dan durf ik door teveel taakjes over te slaan.
Maar om hier in het topic mee te gaan... Soms moet ik toegeven dat ik liever op mijn tong bijt dan mee te reageren, waarom???? Doordat ik schrik heb van teveel wind vanvoor te krijgen. Veel mensen die het goede voorhebben met hun monsters komen hier om raad vragen, dan vind ik "super" de mensen zoeken hun weg naar een site om info op te zoeken om hun poezel te helpen, maar wat gebeurt er dan hier:
ze worden op de vingers getikt, want wie neemt er een kitten van 7weken, waarom niet bij een asiel er zijn genoeg gouden mand zoekertjes....
Kortom mensen die het goed bedoelen worden hier rap op de vingers getikt terwijl ik het aanmoedig dat die personen toch info komen opzoeken, en wie weet zoals mij hier blijft hangen en dan meer info vergaart omtrent voeding, wanneer nest verlaten prijzen, broodfok (nogmaal dit zijn dingen die iemand die leek is niet kent).
Mijn mening: ok mensen die een kat daar gaan halen en hier hulp vragen, schiet ze niet af maar geef ze hulp. Begin niet direct over voedselverijking, en alle regels en wetten, maar help ze. Vele zijn onwetend en komen hier terecht met de juiste bedoeling, c'mon ze vragen hulp voor een katje! Laat het aan ons zijn om zonder vooroordelen te helpen. En niet zomaar direct een stempel te plakken.
Ook iets: mensen komen hierheen met een probleem meestal dringend, maar vinden niet direct hun weg op het forum. Daarom wordt er misschien 2X een zelfde onderwerp geopend, ipv te antwoorden gaat daar eens kijken, nee laat ons kort die mensen de simpelste "goedkoopste" weetjes meedelen.
Vergeet niet, niet iedereen heeft het financieel even gemakkelijk en als er een katje friskies krijgt om te eten en hij mag binnen komen en wordt liefdevol verzorgt, is dit dan al niet een zeer goed begin?

Ik ga 100% mee in jouw mening.

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#52 Geplaatst 09 december 2014 - 17:29

Tapstrut: dat is ook de reden waarom ik toch wat minder post. Ik heb in mijn topic over de zwartjes (wat met katten die maar niet geplaatst geraken) ook serieus commentaar gekregen, terwijl ik ook alleen maar mijn best doe en de katjes zonder mij geen toekomst hadden gehad.
Er zijn hier echt zo'n groepkes en dat 'stoort' mij wel wat.
Het is hier zeker stiller als een jaar ofzo terug, aar dood is het hier (nog) niet ;)

Ailure
Ailure
  • 5.302 berichten
  • 1 katten

#53 Geplaatst 09 december 2014 - 17:40

Bekijk berichtCarowlina, op 09 december 2014 - 17:29, zei:

Tapstrut: dat is ook de reden waarom ik toch wat minder post. Ik heb in mijn topic over de zwartjes (wat met katten die maar niet geplaatst geraken) ook serieus commentaar gekregen, terwijl ik ook alleen maar mijn best doe en de katjes zonder mij geen toekomst hadden gehad.
Er zijn hier echt zo'n groepkes en dat 'stoort' mij wel wat.
Het is hier zeker stiller als een jaar ofzo terug, aar dood is het hier (nog) niet ;)
Inderdaad, ik ook. Maar ik ga er vanuit dat iedereen hier, wat die ook zegt/post, dat dat toch wel vrijwel altijd met goede bedoelingen is hoor. Anders ga je je toch niet lid maken van een kattenforum, als je niks om katten geeft of dat je niet interesseert? Snap niet waarom dat dan vaak in het verkeerde keelgat schiet. Veel mensen zijn ook onwetend naar katten toe (ik vroeger en voordat ik me aanmeldde ook, heb ook dingen bijgeleerd). Doordat iedereen zich dan zo verwijtend opstelt, gaat een persoon zichzelf en zijn (misschien verkeerde) standpunt nog feller willen verdedigen en dan is het moeilijker voor die persoon om naar de goede raad te luisteren. Maar ook idd, het posten schrikt af. Mij ook. Ook precies of het altijd dezelfde zijn die op dezelfde mensen afgeven naar mijn mening/gevoel. Kan al eens zijn dat er een lid is waarmee je niet kan aarden, maar negeer die dan toch gewoon en doe niet zo kinderachtig denk ik soms...

Bewerkt door Ailure, 09 december 2014 - 17:47.

miranda
miranda
  • 7.823 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 09 december 2014 - 17:49

Bekijk berichtcatherine, op 06 december 2014 - 23:50, zei:

Je verwoordt het goed " het was hier altijd leuk"

ben er van het begin bij en toen was het nog fijn, toen draaide alle topics goed, heb de indruk dat alleen klaagtopic nog werkt.

En idd zwartje met zijn leuke verhalen, ik zou toch wel eens willen weten hoe het met de eerste leden nu gaat.

nog een geluk dat we allebei nog van de "oude garde " zijn .. idd vroeger was het leuk en kon er ook eens gelachen worden herinner je nog de tijd met brittany, lut , jij en ik??? :lachen:  plagen deden we wel soms werd het niet echt in dank afgenomen maar bref... :scared: where are the gooddays????  en dan solotje met haar roze ondergoed... hihihi

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#55 Geplaatst 09 december 2014 - 18:16

Bekijk berichtSolotje, op 09 december 2014 - 10:11, zei:

Maar gij ziet ergens anders wel veel foto's :p

:cheer: :cheer: :cheer:  JJJJJJJJJJJjAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, gelukkig wel zeg. Stel je voor! Die streepjes moeten missen :o :o :o :o

Bekijk berichtmiranda, op 09 december 2014 - 17:49, zei:

nog een geluk dat we allebei nog van de "oude garde " zijn .. idd vroeger was het leuk en kon er ook eens gelachen worden herinner je nog de tijd met brittany, lut , jij en ik??? :lachen:  plagen deden we wel soms werd het niet echt in dank afgenomen maar bref... :scared: where are the gooddays????  en dan solotje met haar roze ondergoed... hihihi

Oh ja, was dat roze ondergoed??? Dacht boxers van haar ventje??? Of is dat een ander verhaal :lachen: .

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 09 december 2014 - 19:20

Bekijk berichtEvyke81, op 06 december 2014 - 23:54, zei:

Ik mis ook de oude garde van vroeger.
Het fokkersclubje (Anja, Stijn, Wilver,....) en zo.

Dan Hilleke, maar ook Joske123...
ik lees wel nog af en toe, maar posten is ook een pak minder.

Ik lees ook wel nog mee, maar zoals Evy, post ik nog zelden iets.

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#57 Geplaatst 09 december 2014 - 20:15

Bekijk berichtTaptrut, op 09 december 2014 - 15:59, zei:

Ik weet niet meer wanneer precies, ik denk iets meer dan een half jaar geleden, dan was ik toch ook wel efkes geshockeerd. Een nieuw lid kwam raad vragen ivm haar katje dat een nestje had (of zwanger was, ik weet het niet precies meer). Man toch wat heeft die over zich heen gekregen. Verwijten dat ze haar kat moest laten steriliseren enz. Ok, op zich juist natuurlijk, maar dat meisje zij dat ze herstellende was van kanker (had denk ik ook nog een baby) en dat door haar eigen zware gezondheidsproblemen ze die sterilisatie had uitgesteld. Maar hoe sommigen daar dan op reageerden...  echt grof en niks van empathie. Ik ben dat lid hier nergens nog tegengekomen sindsdien...
Ik ben lid sinds de zomer van 2013, en gelukkig van in het begin heel goed ontvangen en heel veel steun gekregen (onze kater was op dat ogenblik doodziek, is dan ook overleden). Maar had ik in die tijd zo een reactie gekregen, mij zag je hier ook niet meer.

Een pittige discussie moet kunnen natuurlijk, maar er moet wel wederzijds respect zijn.
En Facebook, daar doe ik totaal niet aan mee. Ben toch nog iets of wat gesteld op mijn privacy, en vind een forum zoals dit idd ook veel overzichtelijker.

Bewerkt door juleken, 09 december 2014 - 20:17.

Armani
Armani
  • 14.484 berichten
  • 1 katten

#58 Geplaatst 09 december 2014 - 20:26

Bekijk berichtwilver, op 09 december 2014 - 19:20, zei:

, maar zoals Evy, post ik nog zelden iets.
waarom niet?

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#59 Geplaatst 09 december 2014 - 20:44

:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:
Leuk te zien dat er weer wat mensen zijn wakker geschud :p

Ik wilde niemand beledigen hoor, (maar slaag daar toch wel eens in, ook al is het niet zo bedoeld :p )

KS is niet meer hersendood :-) en daar ben ik blij om, ook al kom ik er niet veel meer, ik geef nog vaak de raad aan mensen die een kitten komen halen om hier eens te komen kijken en raad te vragen.

groetjes :-)

Armani
Armani
  • 14.484 berichten
  • 1 katten

#60 Geplaatst 09 december 2014 - 20:47

Bekijk berichtJoske123, op 09 december 2014 - 20:44, zei:

KS is niet meer hersendood
ik vind het trouwens een akelig woord :s