Spring naar inhoud

- - - - -

Is KS hersendood?

• Log in om te reageren
139 reacties op dit onderwerp
BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.890 berichten
  • 1 katten

#91 Geplaatst 12 december 2014 - 12:48

Goh, ik heb al op veel fora gezeten en vind het hier eigenlijk nog best vriendelijk enzo aan toegaan. Kan je zeggen, op sommige andere fora is het echt venijnig en gemeen soms. Kattenfora, paardenfora en zelfs fotografiefora. Daar ben ik ook snel weggegaan. Nu zit ik enkel nog maar op het paardenforum Bokt.be en hier op Kattensite. Ik heb geleerd dat als er iets je stoort, je best gewoon het negeert. Dat is het beste :-)
Geplaatste afbeelding

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#92 Geplaatst 12 december 2014 - 12:53

Als mij iets stoort negeer ik dat ook zeker, maar anderen vinden het dan nodig om onnozel te gaan doen. Ik heb geen andere manier om het uit te drukken. Dit is ook zeker niet mijn eerste of enige forum. Ik vind Kattensite eigenlijk wel echt erg op momenten... Het kan ook fijn zijn hoor, niet om het helemaal af te kraken want dat is mijn bedoeling niet. Maar soms...

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.890 berichten
  • 1 katten

#93 Geplaatst 12 december 2014 - 13:23

Goh, ofwel kom ik niet in de topics waar het er hard aan toegaat, maar ik vind het echt niet erg hier. Ik heb het echt erg meegemaakt op andere fora. Vb. op het fotografieforum, post ik een foto in een beginnerstopic, wordt ik afgerkraakt tot en met omdat het niet professioneel is enzo. Ja d'uh, daarom postte ik het ook in het beginnersdeel. Maarja, ik was geen bekende daar en werd daarom gewoon afgekraakt. En dan op een hollands paardenforum, werd ik gewoon afgekraakt door mijn angst-stoornis en vonden ze daar dat ik nooit kinderen mag krijgen wegens die angststoornis. Een ongegronde reden die niets met kinderen te maken heeft plus dat ik sneller hulp zou zoeken met vb. een postnatale depressie dan anderen daar net wegens dat ik geen drempelvrees heb om hulp te zoeken. Trust me, er zijn echt ergere fora. Hier heb ik met mijn angststoornis enkel nog maar begrip gekregen. Het is hier echt wel gemoedelijk :-)

Bewerkt door BlackScorpion, 12 december 2014 - 13:24.

Geplaatste afbeelding

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#94 Geplaatst 12 december 2014 - 13:50

Tja zo heeft iedereen zijn eigen mening natuurlijk ;) Ik begrijp wel wat je wil zeggen.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#95 Geplaatst 12 december 2014 - 14:18

Bekijk berichtBlackScorpion, op 12 december 2014 - 13:23, zei:

Goh, ofwel kom ik niet in de topics waar het er hard aan toegaat, maar ik vind het echt niet erg hier. Ik heb het echt erg meegemaakt op andere fora. Vb. op het fotografieforum, post ik een foto in een beginnerstopic, wordt ik afgerkraakt tot en met omdat het niet professioneel is enzo. Ja d'uh, daarom postte ik het ook in het beginnersdeel. Maarja, ik was geen bekende daar en werd daarom gewoon afgekraakt. En dan op een hollands paardenforum, werd ik gewoon afgekraakt door mijn angst-stoornis en vonden ze daar dat ik nooit kinderen mag krijgen wegens die angststoornis. Een ongegronde reden die niets met kinderen te maken heeft plus dat ik sneller hulp zou zoeken met vb. een postnatale depressie dan anderen daar net wegens dat ik geen drempelvrees heb om hulp te zoeken. Trust me, er zijn echt ergere fora. Hier heb ik met mijn angststoornis enkel nog maar begrip gekregen. Het is hier echt wel gemoedelijk :-)

Wow, wat erg! Je bent net moedig en open! Dat maakt dat jij inderdaad eraan kan werken en hulp kan zoeken wanneer nodig. En dat andere mensen ook niet beschaamd zijn om ietd te zeggen. Er zijn zoveel mensen met psychische problemen.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#96 Geplaatst 16 december 2014 - 11:11

Er was hier een tijd dat de shoutbox dagelijks roodgloeiend van s'morgens tot s'avonds en er wat afgelachen werdt .
Ik kom wel nog regelmatig eens kijken maar het valt mij ook op dat het stilleltjes is hier .

Solotje heeft voor alles een roze verslaving niet alleen voor ondergoed :slach: :slach: :slach: :bleh:

Wat erg van ... Zwartje maar wel een mooie leeftijd.

Nog vergeten te zeggen

Stijn poezenpaleis en Solotje  succes gewenst met de nieuwe jobs  . :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Machteld.
Machteld.
  • 2.974 berichten
  • 2 katten

#97 Geplaatst 16 december 2014 - 17:38

Bekijk berichtbabetatilla, op 16 december 2014 - 11:11, zei:

Er was hier een tijd dat de shoutbox dagelijks roodgloeiend van s'morgens tot s'avonds en er wat afgelachen werdt .
Wat we misschien wel kunnen voorstellen als positieve verandering is de shoutbox letterlijk een upje geven en 'm bovenaan het forum plaatsen zoals bij de meeste andere fora.
Iedereen klaagt dat het daar zo stil is maar ik moet eerlijk bekennen dat ik meestal niet eens zo ver beneden geraak. Hij hangt daar maar wat onopgemerkt te bengelen, zeker voor nieuwkomers die z'n glorietijd gemist hebben (ja, zoals ik :p).

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

azrael
azrael
  • 356 berichten
  • 1 katten

#98 Geplaatst 16 december 2014 - 17:54

Kan kloppen, ik kom eigenlijk altijd direct op het forum terecht. De meeste browers doen zelf een voorstel adhv de meest gebruikte pagina. Als ik gewoon "ka" typ, stelt hij zelf de forumpagina voor. Ik moet dan gewoon "enter" klikken. Snel en makkelijk, maar daardoor kom ik zelden op de homepage… Bij andere sites is het net zo. Dus mss shoutbox bovenaan de forumpagina zetten?

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#99 Geplaatst 10 mei 2015 - 18:29

Dat waren ongeloofelijke tijden .....met Mz-forever ...Maranweke ..Solotje ...Lut....Brithany...Catherine.....Mianda ....Kiki ...Nasa wij zaten soms in het weekend tot een gat in de nacht op de shoutbox en weet je nog het verhaal van Brithany haar .....SLURFKE. :slach: :slach: :slach: :slach: :slach:

Zalig was het hier toen en toen stond de shoutbox roodgloeiend bijna dagelijks. :bleh: :bleh: :Ooops:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#100 Geplaatst 10 mei 2015 - 19:02

Tja wie weet Rita komt het ooit weer zo he meis ;)

Jana_23
Jana_23
  • 3.349 berichten
  • 6 katten

#101 Geplaatst 10 mei 2015 - 19:23

Bekijk berichtbabetatilla, op 10 mei 2015 - 18:29, zei:

Dat waren ongeloofelijke tijden .....met Mz-forever ...Maranweke ..Solotje ...Lut....Brithany...Catherine.....Mianda ....Kiki ...Nasa wij zaten soms in het weekend tot een gat in de nacht op de shoutbox en weet je nog het verhaal van Brithany haar .....SLURFKE. :slach: :slach: :slach: :slach: :slach:

Zalig was het hier toen en toen stond de shoutbox roodgloeiend bijna dagelijks. :bleh: :bleh: :Ooops:

Dat kan ik mij ook nog goed herinneren.
Cilia kwam hier toen ook nog vaak.
Hebben toen uren op de shout gezeten

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#102 Geplaatst 10 mei 2015 - 20:02

Bekijk berichtCisca, op 10 mei 2015 - 19:02, zei:

Tja wie weet Rita komt het ooit weer zo he meis ;)

Dat zal wel Cisca nooit de moed opgeven ,ik ben al blij dat het hier weer beter gaat . :dancer: :cheer:

Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#103 Geplaatst 10 mei 2015 - 20:03

Ja anders ik wel meis, enne zie toch al leden die een tijdje niet actief waren al weer terug :)

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#104 Geplaatst 10 mei 2015 - 20:03

Bekijk berichtJana_23, op 10 mei 2015 - 19:23, zei:

Dat kan ik mij ook nog goed herinneren.
Cilia kwam hier toen ook nog vaak.
Hebben toen uren op de shout gezeten

Hey Jana ik was jouw nog vergeten bij het lijstje te zetten ,alles goed met jouw en de katjes .

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#105 Geplaatst 10 mei 2015 - 20:51

Bekijk berichtbabetatilla, op 10 mei 2015 - 18:29, zei:

Ja, dat was echt leuk... Vosse was er ook, Lies, Clyde, Lizke... We zaten daar constant op, ook vanop het werk voor velen ;)