Spring naar inhoud

- - - - -

Niesziekte? :(

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#16 Geplaatst 19 april 2016 - 09:45

Bekijk berichtCisca, op 19 april 2016 - 09:38, zei:

Walter,

Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar is hier meer ervaring mee, bedoel hoeveel mensen deden dit, zijn er ergens ervaringen te vinden?
Ik kan me voorstellen dat een katten eigenaar niet zomaar iets gaat doen met wat jij hierboven poste.

chlorella tabletten?
Die geef je toch niet zomaar, tenzij  in poeder
Gember,?
Klinkt idd mooi maar...

walter.teunis@telenet.be
walter.teunis@telenet.be
  • 2 berichten

#17 Geplaatst 26 april 2016 - 17:30

Wat is zo grappig vind aan jullie is dat jullie met ONGELOOF kijken naar natuurprodukten en middeltjes en dat jullie graag van die CHEMISCHE troep in een NATUURLIJK lichaam steken. Onverzoenbaar maar de dokter zal toch wel gelijk hebben. Mijn kat doet exact wat ik schrijf. Ja en zelfs gewoon tabletten in het droogvoer.
Mijn kat is genezen .....

Ik heb alleen maar getracht jullie iets bij te brengen. Zal mij in het vervolg met mijn eigen kat bezig houden . die blaakt van gezondheid.

Groetjes en nog veel succes

Walter

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 26 april 2016 - 17:51

Bekijk berichtwalter.teunis@telenet.be, op 26 april 2016 - 17:30, zei:

Wat is zo grappig vind aan jullie is dat jullie met ONGELOOF kijken naar natuurprodukten en middeltjes en dat jullie graag van die CHEMISCHE troep in een NATUURLIJK lichaam steken. Onverzoenbaar maar de dokter zal toch wel gelijk hebben. Mijn kat doet exact wat ik schrijf. Ja en zelfs gewoon tabletten in het droogvoer.
Mijn kat is genezen .....

Ik heb alleen maar getracht jullie iets bij te brengen. Zal mij in het vervolg met mijn eigen kat bezig houden . die blaakt van gezondheid.

Groetjes en nog veel succes

Walter
Ik denk dat Lilymaya bedoelt dat gewone tabletten niet evident zijn om aan een kat te geven.
En verder is er toch niets mis mee om een alternatieve remedie in vraag te stellen?
Jij gaat toch ook niet onmiddellijk jouw kat zomaar iets toedienen zonder eerst na te checken of de tip van iemand anders betrouwbaar is?

Ook van natuurlijke middelen die kunnen helpen bij de gezondheid (van mens of dier) zijn er vaak ervaringen of onderzoeken te vinden op internet.
Dan kan het altijd interessant zijn om deze linken hier te delen i.p.v. direct zo in de aanval te gaan ;)