Spring naar inhoud

- - - - -

Trots stellen wij voor...Venus en Mila

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
Guest_Birdofprey_*
Guest_Birdofprey_*

#31 Geplaatst 09 november 2009 - 17:50

BETTY !!!!!! ^^ sorry eventjes opwelling van vreugde :) Betty (Mila) was op de boot één van mijn persoonlijke lievelingetjes (ik denk zelf dat ik de persoon ben die ze jullie aangeraden heeft)

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 09 november 2009 - 19:10

Mooie poezels zeg, leuk dat ze bij jullie een nieuwe thuis gevonden hebben!

Guest_vero1983_*
Guest_vero1983_*

#33 Geplaatst 09 november 2009 - 19:34

Betty & Venus ! :goofy: Ben echt blij dat ze het zo goed stellen :)

Guest_Cosmo_*
Guest_Cosmo_*

#34 Geplaatst 10 november 2009 - 13:52

dag betty en venus!  xoxo

Guest_alyske_*
Guest_alyske_*

#35 Geplaatst 10 november 2009 - 18:02

Hey, Heb een tijdje op de poezenboot gewerkt als vrijwilligerster, zeg is is dat Betty?? :LOL: Ze lijkt er anders heel goed op :)
Kus alys
Correctie heb Walter zijn bericht gezien JEEEEEUUUHHHH voor Betty, heel veel plezier met jullie lieve aanwinst,she is the best!!!

Bewerkt door alyske, 10 november 2009 - 18:02.

Guest_angela1983_*
Guest_angela1983_*

#36 Geplaatst 13 november 2009 - 11:05

:heart: :love3: :heart:

Guest_Birdofprey_*
Guest_Birdofprey_*

#37 Geplaatst 23 november 2009 - 11:36

nikitaaake zei:

Wie bedoel je? want ze hebben allebei vlekjes op hun snoetje he :) Maar ik denk dat je Mila bedoelt,zij is het tijgertje met wit dat op de zetel ligt, venus is lichter van kleur (beige,bruin, en wit) en ook slanker. Mila heette eigenlijk Betty, maar dat vonden wij toch niet echt een mooie naam :oops:

haha :) en Mila (the cat formally know as Betty) zou dat nog durven ook !!! in de chocopot kruipen bedoel ik :)

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#38 Geplaatst 23 november 2009 - 11:49

Wat een mooie poezels :heart:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#39 Geplaatst 29 november 2009 - 09:37

Venus :love: :love: :love:

ik wil wel nog eens wat foto'tjes zien hoor ;)

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#40 Geplaatst 29 november 2009 - 10:01

wow, wat is Venus een speciale kat!! Een droom gewoon.
Super dat jullie dit tweetal hebben geadopteerd.

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#41 Geplaatst 29 november 2009 - 14:16

Wat een bijzondere tekening heeft Venus! Daar zit duidelijk iets van een raskatje in.Maar Mila is ook erg mooi. Fijn dat ze ondertussen zo goed met elkaar kunnen opschieten.Wat je wat betrefd dat eten nog kunt doen is het droogvoer een beetje verstrooien over de keukenvloer zodat ze op zoek moet gaan naar haar eten. Katten die vreselijk honger hebben geleden hebben dat vraatzuchtige nog al eens. Ze willen eten, eten eten als ze kunnen niet beseffende dat ze geen bang meer moeten hebben voor de volgende maaltijd te vinden. Hopelijk betert het op dat gebied nog een beetje.
Alsnog gefeliciteerd met je adoptie.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

nikitaaake
nikitaaake
  • 291 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 13 mei 2010 - 23:37

hey hey,

heel lang geleden dat ik hier nog eens kwam, ik heb de laatste reacties niet meer kunnen lezen, mijn excuses daarvoor :oops: super dat er zovelen hier mila (aka betty :twisted: ) en venus nog herkennen!! daarom wil ik toch graag nog eens een update geven inclusief fotootjes :heart:
Alles gaat fantastisch met de 2 lieverdjes! Ze geven het niet graag toe, maar houden oh zo veel van elkaar :) Venus heeft de grootste verandering doorgemaakt, ze was heel erg schuw in het begin (wij hebben de indruk dat ze wel eens mishandeld zou kunnen zijn), dat is nu al véééél beter; ze komt zelf af en toe een portie knuffels vragen al blijft ze een vrij onafhankelijke kat die nog snel opschrikt. Het enige waar ik me bij haar een beetje zorgen over maak is haar gewicht, ze is echt ENORM verdikt sinds ze bij ons is (4,5 kilo). Het gekke is dat zij enkel en alleen kattebrokjes lust terwijl ons mila degene is die ALLES, maar dan ook ALLES, wil geproefd hebben. Het is soms echt eerder een klein mensje dan een kat. Zelfs haar water heeft ze het liefst vers van de bron. Onze kraan in de keuken lekt af en toe een beetje en dan zit ze daar steevast in de afwasbak water uit de kraan te drinken :LOL: Aan die lieve man die ons Betty aanraadde: je hebt niet overdreven; ze is een droom van een kat!! Ze loopt steeds achter ons aan, wil constant knuffels, slaapt bij ons in bed,... kortom 't is een echt schatje! Een hééééle dikke merci!!

Bijgevoegde thumbnails

• IMAGE_051.jpg
  • IMAGE_066.jpg
  • IMAGE_067.jpg
  • IMAGE_072.jpg
  • IMAGE_085.jpg
  • IMAGE_088.jpg
  • venus en mila.jpg

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 15 mei 2010 - 12:33

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#44 Geplaatst 15 mei 2010 - 12:38

:LOL: Oh wat een lieverds !!!

nikitaaake
nikitaaake
  • 291 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 15 mei 2010 - 19:04

Merk vooral het verschil tussen Venus toen ze bij ons aankwam en Venus nu :LOL: Vinden jullie dat ik ze op dieet zou moeten zetten? want ze is echt wel heel erg verdikt, en ik heb er eigenlijk  niet zo'n goed idee van wanneer een kat ongezond dik is...Vraag me ook af of het misschien een gezondheidskwestie is; ze eet namelijk enkel en alleen kattenkorrels, op de hoeveelheid heb ik wel niet zo'n goed zicht aangezien ze met 2 zijn.