Spring naar inhoud

- - - - -

pro plan

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
nikitaaake
nikitaaake
  • 291 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 07 september 2009 - 21:58

Op de poezenboot hebben ze ons aangeraden om pro plan voeding te geven (zowel nat als droog), heeft iemand ervaring met deze voeding? Ik heb wel gezien dat hier granen inzitten, dat is niet goed zeker?

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 07 september 2009 - 21:59

ik geef het niet ....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Ika Mc Evil_*
Guest_Ika Mc Evil_*

#3 Geplaatst 07 september 2009 - 22:07

Ik geef sinds een jaar Pro Plan Delicate brokjes naast de Royal Canin en Sanabelle en ze zijn er bij ons gek op. Ze glimmen en zijn gezond, geen diarree of stinkende ontlasting. Prima voer!

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#4 Geplaatst 07 september 2009 - 23:07

Zwartje kan niet al te veel meer eten (de leeftijd) maar kan nog wel heel goed het natvoer delicate verdragen van pro plan. Ook de brokjes delicate gaan er héél goed in en zijn zo zo lekker... ;) Ik ben er dus zeker wel tevreden over! De kattenbak ook denk ik :ha

nikitaaake
nikitaaake
  • 291 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 07 september 2009 - 23:49

hmmm das wel vreemd, ik vind namelijk dat deze poezels hun stoelgang heel hard stinkt :) als ik het vergelijk met onze joppie toch...

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 08 september 2009 - 08:07

Als je naar de ingrediëntenlijst kijkt en die vergelijkt met andere merken zijn er zeker betere te vinden met minder bijproducten en granen en een hoger vleesaandeel.
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

nikitaaake
nikitaaake
  • 291 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 08 september 2009 - 11:03

Ester zei:

Als je naar de ingrediëntenlijst kijkt en die vergelijkt met andere merken zijn er zeker betere te vinden met minder bijproducten en granen en een hoger vleesaandeel.

Kan je eventueel tips geven ivm welke voeding wel goed is dan? Bij Venus moeten we wel opletten met het wisselen want die heeft onlangs diarree gehad en staat momenteel enkel op droogvoer. Mijn vriend heeft trouwens toch de verkeerde gekocht :roll: Ze hadden ons pro plan delicate meegegeven en hij komt thuis met pro plan optirenal, mannen he :d Wat ik wil zeggen is dat we sowieso nieuwe voeding moeten halen...

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 08 september 2009 - 19:38

Je zou kunnen denken aan o.a: Orijen, Applaws en Acana. Op zooplus vind je ook veel merken. ;)
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#9 Geplaatst 08 september 2009 - 21:46

Zwartje krijgt niet alleen proplan, het gros van zijn eten is RC (urinary s/o) dus misschien dat volledig proplan wel extra geur oplevert...? De geur is idd minder als hij bv aan de verse ipv het natvoer heeft gezeten.