Spring naar inhoud

- - - - -

exotic aangeboden op 2dehands...

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 07 september 2009 - 23:31

Gratis Exotic shorthair - Gratis op 2dehands.be

Dit is de link(weet niet of ik deze mag plaatsten?)

Ik kwam deze advertentie toevallig tegen, en vind het toch weer zielig.Dan stel ik me altijd de vraag : WAAROM doen ze dit katje weg ? En waarom toch gratis :/ Wie weet waar het terecht komt. Het is toch een beetje raar dat je een raskat dat toch wat geld gekost heeft weg geeft gratis, als er niets aan de hand was. Nuja misschien klikt het niet in de groep,of is het diertje ziekjes ofzo... :s Maar toch...

In ieder geval , ik wou gewoon even de link plaatsen en men hart luchten ;) Wou dat ik enorm veel plaats had voor heel veel diertjes op te vangen,maar hellaas... :cry:

Bewerkt door Serenity, 07 september 2009 - 23:32.

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 08 september 2009 - 00:07

Tja vreemde advertentie,want zo te zien is het nog een kitten ook,dus ben eigelijk ook wel nieuwsgierig naar het waarom,Tja ik kijk ook nogal eens op die site's maar kan het beter niet doen he ,zo triest allemaal en dan ook nog een de poezels die al 17 jaar zijn en dan ineens zijn ze arlergie's pfffff :cry: :cry:
Geplaatste afbeelding

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 08 september 2009 - 00:20

Sommige mensen zijn niet te begrijpen he...Ze vergeten dat katten ook gevoelens hebben en levende wezens zijn :evil: Die plotste allergie├źn kom je inderdaad ook vaak tegen.Het zal in sommige gevallen wel de waarheid zijn,maar meestal is het een grote leugen.Ik geloof dat exotic's nooit echt groot worden(ben ooit eens bij een fokker geweest),dus weet niet of het een kitten of meer volwassen kat is.Misschien een bepaalde gedraging van het diertje dat niet 'binnen hun leefsfeer past' en waar ze geen tijd in willen steken om het op te voeden.Misschien een ziekte dat de andere katten in gevaar brengt.Mss 'te weinig tijd ineens' of ja, een allergie ...Ik denk niet dat we hier direct achter zullen komen. Ik vermijd ook die dierenadvertenties, maar toevallig kwam ik 1 tegen.Is niet goed voor mijn dierenliefhebbend hartje ! :( Ik zie dat de advertentie veel bekeken is,dus ik gok dat het spoedig wel zal verhuizen het arme beestje, ik hoop niet naar broodfokkers... :onzeker:
Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 08 september 2009 - 09:35

zou dat kitten er iets mee te maken hebben? Grrrr :evil: , toen ik nog in het asiel hielp kwam er ook iemand zijn kat terugbrengen naar het asiel omdat die kittens had gekregen en ze die kittens toch schattiger vonden en ze dan liever een kitten hadden!!!

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#5 Geplaatst 08 september 2009 - 10:39

verdorie allergie wordt ten pas en ten onpas gebruikt door sommige :evil:

Ik had vroeger een boxer toen mijn dochter geboren werd waren er na 6maanden vermoeden van allergie tegen haar 1ste verjaardag zijn alle diertjes met haren  uithuis gemoeten we hebben de herplaatsing via de dierenarts gedaan DE beste oplossing onze boxer is toen in een gezin terecht gekomen waar ze net afscheid hebben moeten nemen van hun bejaarde boxer .

Er zijn veel mensen die verdorie eens goed moeten nadenken VOOR ze een dier inhuis nemen :evil: zo iets is niet voor 6maanden of een jaar maar als alles goed mee zit 14jaar !!!!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 08 september 2009 - 10:55

:( :( :evil: :evil: , hopelijk vind hij vlug een gouden mandje
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 08 september 2009 - 15:14

Zo'n verhalen zijn altijd erg :( :( :(

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#8 Geplaatst 09 september 2009 - 09:52

:evil: Heel erg!!!
Hopelijk komt ze toch nog goed terecht!