Spring naar inhoud

- - - - -

Verschrikkelijke dood :-(

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 04 januari 2015 - 22:45

Vandaag iets verschrikkelijks meegemaakt :(
De kat van mijn broer is klem geraakt tussen de garage en de muur. Er is een zeer kleine spleet tussen de garage en de muur die iets breder is bovenaan en naar beneden toe smaller wordt. Ze hoorden deze middag rond 12u hun kat miauwen en hoorden duidelijk dat ze in nood was. Na wat zoeken haar eindelijk gevonden. Haar proberen te helpen met stokken na boven te duwen, maar niets kon baten. De brandweer is na een klein uurtje gekomen en uiteindelijk met een schijf en boor een gat gemaakt in de garage en de kat na lang proberen eindelijk los gekregen. Er was echt geen andere mogelijkheid om haar te bevrijden. Tijdens de bevrijdingsactie was ze hard aan het miauwen. Zielig om te horen en vooral zeer zielig om te zien hoe klem ze zat. Dierenarts was op de hoogte en mandje om haar te vervoeren stond klaar. Toen ze eindelijk vrij was, zag ik al dat het niet goed was. Tijdens de autorit heeft ze nog drie keer van zich laten horen, maar helaas...bij de dierenarts ademde ze nog maar geen hartslag meer. Gereanimeerd en spuit gegeven om hartslag op gang te krijgen. Even leek het te lukken, maar paar minuten later bezweek ze weer. Ze was te zwak...

Echt zo'n stom ongeluk! Aan haar gemiauw te horen dachten we echt dat ze het zou halen. Waarschijnlijk van shock en onderkoeling. Ik mag er niet aan denken hoe ze heeft afgezien. Ik vrees dat ze daar uren heeft vastgezeten. Dierenarts zei dat ze zeer koud aanvoelde en waarschijnlijk is gestorven van de shock, maar we zullen het nooit met zekerheid weten.

RIP lieve meid :(
Wilde dit verhaal toch even delen...
Geplaatste afbeelding

Vilyna
Vilyna
  • 622 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 05 januari 2015 - 02:28

Wat een verschrikkelijk en beangstigend verhaal.
Zo zielig dat ze daar waarschijnlijk lang alleen heeft vastgezeten en bang was.
Ik zie altijd overal gevaar in maar als er dan eens iets gebeurd zul je zien dat het altijd iets is waar je nog niet aan had gedacht.
Jullie hebben alles gedaan om haar nog te redden als zelfs de brandweer is komen helpen en de dierenarts al klaar stond om jullie op te vangen.
Heel veel sterke met je verlies.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 05 januari 2015 - 07:08

:cry:    Verschrikkelijk, maar jullie hebben inderdaad alles gedaan om haar vrij te krijgen. Zo jammer dat het net wat te lang duurde en ze geen kracht meer had om erdoor te komen. Rust zacht meisje, veel sterkte voor jullie...
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#4 Geplaatst 05 januari 2015 - 09:12

Wat erg :( Ze zal inderdaad wel gepanikeerd hebben :( Maar jullie hebben gedaan wat jullie konden en ze is niet alleen gestorven. Veel sterkte!

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 05 januari 2015 - 09:44

spijtig dat het op zon manier gebeurd.. veel sterkte!!!!

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#6 Geplaatst 05 januari 2015 - 11:11

Veel sterkte, echt verschrikkelijk. Daarom zet ik mijn raam ook nooit op klapraam. Daar kunnen ze ook in stikken...
Geplaatste afbeelding

#7 Geplaatst 05 januari 2015 - 11:21

Veel sterkte.
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 05 januari 2015 - 11:35

Vreselijk verhaal!
Veel sterkte!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 05 januari 2015 - 13:55

:hug: :cry:  Veel sterkte

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 05 januari 2015 - 14:10

vreselijk veel sterkte
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 05 januari 2015 - 14:27

Vreselijk

Heel veel sterkte.

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Sévérine
Sévérine
  • 354 berichten

#12 Geplaatst 05 januari 2015 - 15:02

Zo verschrikkelijk erg, wens je veel sterkte.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#13 Geplaatst 05 januari 2015 - 15:14

Heel veel sterkte met dit grote verlies, jullie deden wat jullie konden, is mss een schrale troost maar hou daaraan vast

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 05 januari 2015 - 16:40

Verschrikkelijk!!! Wat erg je kat zo te (zien) verliezen....

Inge91
Inge91
  • 12.521 berichten

#15 Geplaatst 05 januari 2015 - 18:09

Verschrikkelijk gewoon om zo je kat te zien sterven, veel sterkte
Geplaatste afbeelding