Spring naar inhoud

- - - - -

Verschrikkelijke dood :-(

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
ekipS
ekipS
  • 886 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 05 januari 2015 - 18:52

heel veel sterkte. echt verschrikkelijk gewoon :(

James' rule : Always accompany guests to the bathroom. It is not necessary to do anything, just sit and stare.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 05 januari 2015 - 20:36

Hier staan klapramen ook nooit op kip. Dat zijn dingen die een poezenliefhebber weet. Net zoals plastiek zakken of wasmachines, maar zo'n kleine stomme spleet tussen een garage en een muur. Daar staat een mens niet echt bij stil. De spleet is ondertussen wel dicht gemaakt, zodat er geen andere poezel kan invallen. Te laat weliswaar... Weer iets op ons gevarenlijstje gezet. Het is vooral een rotte gedachte dat ze daar waarschijnijk zo lang alleen knel heeft gezeten. Zoveel miauwen terwijl we haar hielpen en eens ze eindelijk vrij was... Je zou denken dat ze het na al die moeite zou halen, maar ik heb de indruk dat ze bezweken is van zodra ze eindelijk bevrijd was.
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.952 berichten

#18 Geplaatst 06 januari 2015 - 21:12

Ik krijg er kou van. In februari 2013 heb ik ons sterretje Yvette na mijn werk hier bij ons thuis gevonden, verstrikt tussen elektriciteitskabels. Wat er gebeurd is zullen we nooit weten, het was hier een ravage, alles lag omver. Ik kreeg die kabels rond zijn nekje eerst niet los, hij had zich beplast, bloedde aan zijn mondje en de paniek in zijn oogjes zal ik nooit vergeten. Uiteindelijk losgekregen, viel als een lappenpop in mijn armen. Direct naar da, die zei dat ik net op tijd was, was onderkoeld ook en in shock. Yvette is erdoor gekomen maar was sindsdien nooit meer dezelfde en is in juli in mijn armen overleden aan fip. En ik kan maar niet uit mijn hoofd krijgen dat die gebeurtenis in februari daar de trigger van geweest is.

Heel veel sterkte aan jullie allen, jullie hebben effectief gedaan wat jullie konden, maar we hebben veel dingen nu eenmaal spijtig genoeg niet in onze macht.
Rust zacht lieve poezemie :( :hug:

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 06 januari 2015 - 22:37

Wat vreselijk heel veel sterkte...mijn vroegere kat is ook aan een gruwelijke dood gestorven,  was niet bij ons meer toen..want mn ma had de katten stiekem weggedaan, maar die is dus onder de garagedeur gekomen met zn kop...pfff vreselijk...
jullie konden er nix aan doen en hebbe  alles geprobeerd...helaas zonder succes
Geplaatste afbeelding

citroengeel
citroengeel
  • 445 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 09 januari 2015 - 22:35

Heel veel sterkte