Spring naar inhoud

- - - - -

binnenkort ook onder het mes

• Log in om te reageren
136 reacties op dit onderwerp
Armani
Armani
  • 14.402 berichten
  • 1 katten

#136 Geplaatst 18 maart 2015 - 16:19

Bekijk berichtmiranda, op 18 maart 2015 - 14:33, zei:

De krukken mag ik nu achterwege laten en stilaan met de auto
dat zal al een ganse verademing zijn : vrijheid :dance:

miranda
miranda
  • 7.823 berichten
  • 2 katten

#137 Geplaatst 24 mei 2015 - 10:50

serieus van de vrijheid van autorijden genoten.... vorige maandag op bezoek ter controle bij chirurg geweest .. met de prothese was alles okay.. mag nog een maandje thuisblijven dan vanaf 1 juli terug aan het werk... (kijk er wel al naar uit) heb dan toch in totaal zon 5 maanden thuisgezeten... tis nu ook niet dat ik niet weet wat te doen .. doe ondertussen ook al een maand of zo het huishouden alleen en werk ook geregeld in de tuin...

Toen ik in de wachtzaal zat kwam ik een madammeke tegen die  begin (januari) toen ik eerste keer bij de chirurg was er ook zat.. ze had enorm veel pijn aan haar benen en kon bijna niet zitten ... dus nu op controle zag ze er enorm veel beter uit en uit ons gesprek begreep ik dat zij eerst was geopereerd aan haar heup door een chirurg in een ander kliniek (waar ik normaal ook mijn knieoperatie ging laten bij doen)... maar ze klaagde enorm van pijn na de operatie en was ook toevallig bij de huidige chirug gekomen...ze  had dan ook een week later een spoedoperatie gekregen bij hem omdat de heupprothese loskwam bouten zaten niet op hun plaats .. dacht ik eigenlijk wel dat ik me gelukkig kon prijzen dat ik naar mijn huisarts geluisterd heb en niet de knieoperatie door die andere chirurg liet doen... ben wel heel tevreden geweest van de huidige chirurg..