Spring naar inhoud

- - - - -

binnenkort ook onder het mes

• Log in om te reageren
136 reacties op dit onderwerp
ekipS
ekipS
  • 886 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 13 januari 2015 - 08:30

De pijn ken ik, je zakt gewoon ineens weg

James' rule : Always accompany guests to the bathroom. It is not necessary to do anything, just sit and stare.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 13 januari 2015 - 13:47

Heel veel succes met de operatie Miranda . :hug: :hug:

En een spoedig herstel gewenst . :) ;)

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 15 januari 2015 - 17:42

pftttttttt gisteren serieuze bom ontploft hier tussen mij en mijn echtgenoot .. hij kan blijkbaar niet verdragen dat ik mijn voorzieningen voor bed en bad gekocht hebt (kon niet huren)... dus tja.... dan weer goed nieuws gekregen.. heb een POETSDIENST joepieeeeeeeeeeeeeee     en mss ook wel een leuke ook want tis nen man.. *L* .. vanaf 12 februari komt hij twee wekelijks (ze konden niemand geven momenteel voor wekelijks maar ben al tevreden als men kot dan eens word gekuist.. moeilijkste zal waarschijnlijk wel zijn alles uit handen te geven en op een ander zijn handen zitten kijken en niks doen ... zal een switch worden denk ik in da koppeke van mij.... zaligggggggggggggg nen vent die zal kuisen *L*

Armani
Armani
  • 14.242 berichten
  • 1 katten

#34 Geplaatst 15 januari 2015 - 18:56

Bekijk berichtmiranda, op 15 januari 2015 - 17:42, zei:

.... zaligggggggggggggg nen vent die zal kuisen
:slach:

Bekijk berichtmiranda, op 15 januari 2015 - 17:42, zei:

... zal een switch worden denk ik in da koppeke van mij....
jàaaaaa ! ;)

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#35 Geplaatst 15 januari 2015 - 19:04

En wij gaan veel babbel uurkes doormaken hé, al zal het veel via gsm en internet worden. Maar zo kruipt de verveling niet te fel over je.
En je kan me in geuren en kleuren vertellen hoe leuk het is om die kerel te zien poetsen. Mss zo een sexy kerel met dikke spierballen, hahhaahaa en zo mini schortje aan. :eDance:

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 15 januari 2015 - 22:50

Bekijk berichtcatherine, op 15 januari 2015 - 19:04, zei:

En wij gaan veel babbel uurkes doormaken hé, al zal het veel via gsm en internet worden. Maar zo kruipt de verveling niet te fel over je.
En je kan me in geuren en kleuren vertellen hoe leuk het is om die kerel te zien poetsen. Mss zo een sexy kerel met dikke spierballen, hahhaahaa en zo mini schortje aan. :eDance:

ja ja catje droom lekker verder over die spierballen :lachen:  tablet staat ook al lekker vol films.. moet me toch met iets bezighouden daar he... :help:

. nou die panne vandaag met de auto kan er ook nog wel bij... na lang zagen in mijn garage dan toch een vervangwagen gehad... camionette leuk ding om mee te rijden *L*.... vroeg vervangwagen ... "goh mevrouw we hebben er geen meer "... ik zeg "wat nu??? volgende week moet ik nog werken en pre operatieve onderzoeken laten doen want de week nadien word ik geopereerd.. kan toch mijn operatie niet uitstellen???
op moeder en vader kan niet rekenen .. vader word geopereerd op 22 en 27 jan. aan beide ogen.... schoonmoeder zit in gips.... mijn man zit door gans belgie voor zijn werk... euhmmmmmmmm enfin ze zijn dan toch gezwicht in de garage en kreeg dat kanariegeel camionetje ...

Bewerkt door miranda, 15 januari 2015 - 22:53.

Armani
Armani
  • 14.242 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 16 januari 2015 - 06:45

Bekijk berichtmiranda, op 15 januari 2015 - 22:50, zei:

kanariegeel camionetje ...

[/size]
:lol:

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 16 januari 2015 - 11:08

Bekijk berichtArmani, op 16 januari 2015 - 06:45, zei:

:lol:

ja ja lacht maar..... men man is gele kanarieliefhebber... als ik beetje van het kanariezaad in die bak doe rijd dat beestje wel goed hoor *L*...... enfin ik ben uit de nood geholpen ermee... en moet eerlijk zeggen ik zit hoog dus ook beter voor mijn knie ;-)

Armani
Armani
  • 14.242 berichten
  • 1 katten

#39 Geplaatst 16 januari 2015 - 12:29

Bekijk berichtmiranda, op 16 januari 2015 - 11:08, zei:

... en moet eerlijk zeggen ik zit hoog dus ook beter voor mijn knie ;-)
nu nog juist schuifelen als je aan het rijden bent ...

:lachen:

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#40 Geplaatst 16 januari 2015 - 14:13

Wij willen een foto :x

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 16 januari 2015 - 16:48

Bekijk berichtcatherine, op 16 januari 2015 - 14:13, zei:

Wij willen een foto :x
foto van wat??? mijne kanarievogel... of ik aant schuifelen???? :lachen:  weet ge wat?? heb net foto gekregen van de poetshulp.... amai dat gaat 3u boven worden en 1 u beneden
:duim: :lachen: IKKE VERY HAPPY GIRLIE  :shhh:  denk toch maar 2 x per week aan te vragen ipv 1 x tweewekelijks :lachen:

Bijgevoegde thumbnails

• Bond-Cleaning-Brisbane2.jpg

ekipS
ekipS
  • 886 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 16 januari 2015 - 17:06

'k wil nu ook wel een poetshulp :p

James' rule : Always accompany guests to the bathroom. It is not necessary to do anything, just sit and stare.

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#43 Geplaatst 18 januari 2015 - 23:01

Hoop dat je meer geluk hebt dan ik met solidariteit voor het gezin :o eerste 2 operaties mocht ik 6 weken niets steun erop doen en heb mijn huis toch gekuist met behulp van een rolstoel dat mijn been geheel draagde. De andere solidariteit vh gezin laten komen kon in 4 u mijn living en keuken met moeite aan :o eerste x dat ik zelf stof af deed en dweilde potte zwart. Op einde zwangerschap terug hen gebeld 8u genomen per week was volle dag terug boven keuken en living terug zelfde probleem... ze wilde dan iemand voor vast hier steken terwijl ik altijd zij voor min 3 maand. Laatste weken niemand meer gezien mocht me plan trekken :o nooooiiiitttt meer solidariteit vh gezin hier!!

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 19 januari 2015 - 14:32

Bekijk berichtlientj, op 18 januari 2015 - 23:01, zei:

Hoop dat je meer geluk hebt dan ik met solidariteit voor het gezin :o eerste 2 operaties mocht ik 6 weken niets steun erop doen en heb mijn huis toch gekuist met behulp van een rolstoel dat mijn been geheel draagde. De andere solidariteit vh gezin laten komen kon in 4 u mijn living en keuken met moeite aan :o eerste x dat ik zelf stof af deed en dweilde potte zwart. Op einde zwangerschap terug hen gebeld 8u genomen per week was volle dag terug boven keuken en living terug zelfde probleem... ze wilde dan iemand voor vast hier steken terwijl ik altijd zij voor min 3 maand. Laatste weken niemand meer gezien mocht me plan trekken :o nooooiiiitttt meer solidariteit vh gezin hier!!

oei dat is slechter... ik mag ook eerste weken niks doen zal wel met twee krukken moeten lopen... nou ja ik ben wel iemand die ook niet stil kan zitten dus we zien wel.. scheelt wel dat ik op het been mag lopen van in het begin we zien wel .. als ik werk verdeel nu es stof afdoen .. volgende dag stofzuigen is het ook al iets dan moet mijn man maar eens dweilen als de poetshulp het laat afweten... ben altijd gewoon geweest na elke operatie om mijn plan te trekken...
laten ze me in de steek dan stuur ik de cheques gewoon terug... en zeg het contract op he... we zien wel... normaal de 12de begint diene gast...probleem zal beetje zijn dat ik alles ga zien .. *L* ik kuis zelf met dienstencheques dus denk dat ik veel ga moeten zwijgen :scared:

er is wel een pak voorbereidingen aan .. amai... diepvries leeggemaakt en uitgewassen.. heb bijna een heel weekend staan koken allerhande gerechten die ik maar moet laten ontdooien en in micro hoef op te warmen... zodat ik in het begin toch wel wat warm eten ga hebben als mijn man terug gaat werken... ook voor hem in het weekend maaltijden voorzien... vandaag naar colruyt geweest achter vlees, groenten ed ... zodat de diepvries weer vol geraakt voor de eerst komende weken... deze morgend bloed laten afnemen (pre operatief onderzoek) nu mag ik vrijdagavond nog es terug gaan voor cardiogram want wachtzaal zat vol en huisarts zei dat hij niet schikte zijn hele spreekuur aan mij te hangen... grrrrrr wel slim gezien want nu zijn het twee betalende consultaties ... volgende week dinsdag dan voor Rx van de longen ... gelukkig heb ik volgende week de dagen voor de operatie vrijaf genomen zodoende is het mijn laatste werkweek. Hopelijk is mijn auto dan ook klaar deze week en kan ik deze kanarievogel inruilen voor mijn eigen wagentje...
Mijn samsung tab is ook klaar .. genoeg films en muziek erop gezet en ook mijn fb chat zodat ik via catherine in contact kan blijven... de spulletjes zoals slaapkledij liggen al klaar... :lachen:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#45 Geplaatst 19 januari 2015 - 16:01

Bekijk berichtmiranda, op 16 januari 2015 - 16:48, zei:

foto van wat??? mijne kanarievogel... of ik aant schuifelen???? :lachen:  weet ge wat?? heb net foto gekregen van de poetshulp.... amai dat gaat 3u boven worden en 1 u beneden
:duim: :lachen: IKKE VERY HAPPY GIRLIE  :shhh:  denk toch maar 2 x per week aan te vragen ipv 1 x tweewekelijks :lachen:

:lachen:

Geplaatste afbeelding