Spring naar inhoud

- - - - -

binnenkort ook onder het mes

• Log in om te reageren
136 reacties op dit onderwerp
wollebolleke
wollebolleke
  • 315 berichten

#76 Geplaatst 01 februari 2015 - 13:22

Bekijk berichtmiranda, op 01 februari 2015 - 10:05, zei:

pijn valt wel mee had dit slechter verwacht...natuurlijk heb ik wel een hoge pijnfactor ...vaak komen ze een pijnstiller  bij me leggen maar neem hem niet doordat ik op dat moment geen pijn heb ...alleen na wandelen en kine kan ik wel even last hebben doordat knie gezwollen staat....denk dat er zon 40 haakjes in men knie zitten....

ach zo ; nog goede moed !

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#77 Geplaatst 01 februari 2015 - 20:32

Ieuw haakjes, bij mij is dat al een ramp als ik nog maar moet kijken naar die sneden, laat staan de draadjes uit trekken :o (dokter zo eens in me litteken gezeten)
ik zeg altijd dat ze enkel verteerbaar draad mogen gebruiken :p maar ben wel een hélé slechte genezer aan mijn knie :s
Dag dat ze met haakjes willen toe doen, ga ik niet binnen :p
Blij te horen dat het meevalt kwa pijn, je weet niet echt waaraan je te verwachten met een vreemd stuk in je been...

Armani
Armani
  • 14.242 berichten
  • 1 katten

#78 Geplaatst 01 februari 2015 - 20:57

Miranda,
valt dat daar mee om te kunnen slapen 's nachts?
Dat is toch wat hé...in een kliniek...
niet beter dan thuis :x
Ben je nog niet aan het aftellen om naar huis te mogen?

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#79 Geplaatst 02 februari 2015 - 08:25

Bekijk berichtArmani, op 01 februari 2015 - 20:57, zei:

Miranda,
valt dat daar mee om te kunnen slapen 's nachts?
Dat is toch wat hé...in een kliniek...
niet beter dan thuis :x
Ben je nog niet aan het aftellen om naar huis te mogen?

Goh van slapen komt er niet veel terecht...tis zoals je zegt een ziekenhuis he...als je dan wel eens slaapt staat de verpleging hier wel met een en ander om je lastig te vallen....tja aftellen doe ik zekers maar is nog maar dag 4 na operatie en er is sprake van 1 week dus denk ik eerder aan woensdag of donderdag dat ik naar huis zal mogen gaan...moet ook nog leren trappen ed doen he

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 02 februari 2015 - 08:35

Bekijk berichtlientj, op 01 februari 2015 - 20:32, zei:

Ieuw haakjes, bij mij is dat al een ramp als ik nog maar moet kijken naar die sneden, laat staan de draadjes uit trekken :o (dokter zo eens in me litteken gezeten)
ik zeg altijd dat ze enkel verteerbaar draad mogen gebruiken :p maar ben wel een hélé slechte genezer aan mijn knie :s
Dag dat ze met haakjes willen toe doen, ga ik niet binnen :p
Blij te horen dat het meevalt kwa pijn, je weet niet echt waaraan je te verwachten met een vreemd stuk in je been...

Draadjes uitdoen doet geen zeer...haakjes weet ik niet want die moeten 3 weken blijven zitten...op zijn eiven is dat niks die haakjes kan je vergelijken met nietjesmachine ......dat het een vreemd  voorwerp is voel je niet voelt aan als je eigen knie alleen is de knie opgezwollen en dat trekt heel erg tegen....maar het is leuker te wandelen met een gezwollen knie dan met ene waar je botten tegen elkaar van schuurt...tuurlijk heb je wat pijn tis en blijft altijd een ingreep he.......ben ook nogal pijnbestendig.....

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 02 februari 2015 - 11:14

Dokter is deze morgend langsgeweest en morgen mag ik  blijkbaar naar huis ...

wollebolleke
wollebolleke
  • 315 berichten

#82 Geplaatst 02 februari 2015 - 14:51

Bekijk berichtmiranda, op 02 februari 2015 - 11:14, zei:

Goed nieuws !

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#83 Geplaatst 02 februari 2015 - 15:42

Amai is snel :d
nee draaidjes uit trekken doet geen pijn maar als dokter knipt in je wonde dan wel :p nu tis ook meer door dat ik bang geworden ben dan door de pijn :p
Dokters zeggen dat ik eens serieus pijn moet gehad hebben tijdens of na operatie en mijn onderbewust zijnde moet dat nog weten of zo :/
Ik vind ook dat de pijn altijd meer mee valt na een operatie dan dat je er al terug een heel eind op mag lopen en doen, alé als alles terug herbegint, mijn pijn niveau ligt blijkbaar ook heel hoog, hebben de profs in 4 ziekenhuizen al gezegd tegen mijn ouders, omdat die dachten dat ik overdreef, was dan toch wat opgelucht want als je ouders je al niet meer geloven :/ blijkbaar kunnen ze zien dat ik heel veel pijn heb op mijn scanners, mijn botten enzo reageren erop :s nuja is wat zij zeggen hé
Ben benieuwd hoe het gaat zijn om die nietjes te verwijderen, heb dat al eens gezien in iemand die ik ken zijn rug, vond dat maar vies uitzien :s

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#84 Geplaatst 02 februari 2015 - 16:10

Wat pijn is weet ik maar al tegoed...jaren geleden is een chirurg begonnen met operatie aan mijn borst terwijl verdoving was uitgewerkt...heeft gewoon verder gedaan zondere verdere verdoving....over de nietjes maak ik me geen zorgen die moeten er nog 3 weken in blijven...heb ze geteld deze morgen via mijn rx foto kwam al aan een 50 tal en ze staan er nog allemaal niet op...lol mijn huisarts zal het leuk vinden deze achteraf te verwijderen..zal maar best afspraak op voorhand maken hahaha....

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#85 Geplaatst 02 februari 2015 - 16:20

Jaman wat een dokter, en kon die dan niets bij geven? Ja die zal idd zijn werk hebben :o hoe lang is je snee?

Machteld.
Machteld.
  • 2.974 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 02 februari 2015 - 17:03

Fijn he, nietjes, die krijg je dan na het verwijderen netjes in een potje mee naar huis :p
Snel herstel gewenst! :)

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Armani
Armani
  • 14.242 berichten
  • 1 katten

#87 Geplaatst 02 februari 2015 - 17:59

morgen mag ik  blijkbaar naar huis ...
:trance:

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 02 februari 2015 - 19:34

Bekijk berichtlientj, op 02 februari 2015 - 16:20, zei:

Jaman wat een dokter, en kon die dan niets bij geven? Ja die zal idd zijn werk hebben :o hoe lang is je snee?
Snee is zo tussen de 20 a 25cm denk ik....en nee die chirug geloofde me in eerste instantie niet daarna zei hij tja heb toch ver gedaan en deed gewoon verder met zijn operatie

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#89 Geplaatst 02 februari 2015 - 21:18

ja amai, tot je dat bij hen doet :o heb zo al dokters geweten die nooit iets geloofde of zelf zaten te lachen, en wat later ga je terug en zitten ze zelf te klagen over van alles amai
nog een grote snee :o

Armani
Armani
  • 14.242 berichten
  • 1 katten

#90 Geplaatst 03 februari 2015 - 10:23

en Miranda,
mag je naar huis?

en hoe gaat het vandaag?