Spring naar inhoud

- - - - -

waterfontein

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
indian
indian
  • 52 berichten

#1 Geplaatst 25 januari 2015 - 15:10

Geplaatste afbeeldinghoi ,mijn poesjes hebben sedert hun geboorte een klassieke drinkfonteinNu hebben ze zo'n drie dagen het zéér leuke spelletje gevonden van "krab met je pootjes in het water,keer de pot om en huppel dan wat in het water".Ik vermoed wel dat dit één van hun kattekwaadjes is,ze weten immers dat als ik dit zie,ik hun huisje ga opdrogen(dus misschien is het gewoon een manier om te spelen en mij te lokken.Ik heb ook al geprobeerd met een gewoon open drinkpotje,maar dat hield maar één minuut stand.Gisteravond 21 uu,alles opgekuist,vanmorgen 6 uur stond de pot nog mooi recht.Om 7 uur lag hij terug om.Iemand tips?

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 25 januari 2015 - 21:54

een stenen waterfontein ,krijgen ze niet om hoor!  ;)  Ik heb die plastieken  van op je foto ook gehad lag hier ook meer plat dan ze bleef recht staan ! :lol:

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#3 Geplaatst 25 januari 2015 - 23:34

Ik had die plastieken ook maar dan groot model voor honden, die is rap terug de kast in gevlogen.
Hier hebben ze nu al 3j de cat mate fontein.

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 28 september 2015 - 11:22

denk dat mijn katten die ook snel omver zouden gooien.. ik heb op zooplus een fontein gekocht en ze zijn er helemaal gek van!

http://www.zooplus.n...enkplaats/67765

ze drinken veel en graag en tot nu toe nog geen natte pootjes gehad :d