Spring naar inhoud

- - - - -

Cat It Circuit: kopen of niet

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 03 februari 2015 - 15:19

Voor mijn nieuwe bestelling bij Zooplus twijfel ik over de aanschaf voor een CatIt Circuit.
http://www.zooplus.n...aterijen/321534

Ik weet dat velen er een hebben maar is het een succes? En is het ook veilig voor wanneer je NIET thuis bent?
Hartelijk dank alvast!

wendyv123
wendyv123
  • 4.368 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 03 februari 2015 - 15:34

Ik heb er twee aan elkaar gemaakt zodat het balletje rond kan. Vooral Lowie heeft hier veel mee gespeeld toen hij klein was, nu ligt het boven en er wordt niet meer naar om gekeken.

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 03 februari 2015 - 15:37

Bekijk berichtwendyv123, op 03 februari 2015 - 15:34, zei:

Ik heb er twee aan elkaar gemaakt zodat het balletje rond kan. Vooral Lowie heeft hier veel mee gespeeld toen hij klein was, nu ligt het boven en er wordt niet meer naar om gekeken.
Jammer dat je speelgoed niet even kan testen :( Ik heb net 2 grote dozen weggedaan naar een vriendin die een eerste kitten heeft. Zoveel geld dat je uitgeeft voor niets dan :s Ik wil haar wel verwennen maar wel met zaken die ze leuk vindt. :)

Ephiny
Ephiny
  • 3.874 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 03 februari 2015 - 15:38

Veilig wel iig.
Mijn ervaring is dat ze het in t begin heel leuk vinden, maar ze zijn het snel weer beu (mijn katten, bij mijn mama, bij vrienden). Mss als je het regelmatig wegzet, dat het dan langer succes heeft natuurlijk...

Bekijk berichtjoyce87, op 03 februari 2015 - 15:37, zei:

Jammer dat je speelgoed niet even kan testen :( Ik heb net 2 grote dozen weggedaan naar een vriendin die een eerste kitten heeft. Zoveel geld dat je uitgeeft voor niets dan :s Ik wil haar wel verwennen maar wel met zaken die ze leuk vindt. :)

Echt he...
Those who don't believe in magic, will never find it

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 03 februari 2015 - 15:56

Bekijk berichtEphiny, op 03 februari 2015 - 15:38, zei:

Veilig wel iig.
Mijn ervaring is dat ze het in t begin heel leuk vinden, maar ze zijn het snel weer beu (mijn katten, bij mijn mama, bij vrienden). Mss als je het regelmatig wegzet, dat het dan langer succes heeft natuurlijk...

Echt he...
Jammer dat je zo ver woont, anders had ik het kunnen overnemen :)

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#6 Geplaatst 03 februari 2015 - 16:00

Hier is het een groot succes. Ofwel spelen ze ermee, ofwel liggen ze elk in zo'n rondje :)

Machteld.
Machteld.
  • 2.978 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 03 februari 2015 - 16:25

Kopen zou ik zeggen. Hier was het eerst wel even interessant maar daarna niets meer, heb dan een tweede gekocht (eentje plat en eentje met verhoogjes) en aan elkaar gemaakt in een 8, daar is maanden mee gespeeld. Vooral 's nachts moet ik zeggen, met dat lichtgevende balletje. Je hoort het wel maar daar wen je ook aan. Toen het dan toch weer wat minder populair was heb ik het hele circuit gewoon afgebroken en de kast in geduwd, enkele maanden later was het weer goed. Nu ook weer, tijdens onze verhuis heeft alles twee-drie maanden in dozen gezeten, bij aankomst weer uitgepakt en poes blij.
Het is veilig als je de stukken op de juiste manier in elkaar klikt, misschien niet voor piepkleine kittens omdat hun hoofdje vast zou kunnen zitten in de openingen, maar dat geldt dan eerder voor opvanggezinnen. Een kopje van vier maanden gaat er niet meer in :p Ik keek eerst goed omdat Pluis haar volledige pootje erin steekt maar er zijn geen scherpe randen of rare bochten waar ze in vast kan zitten. En zoals bij Elena zijn de rondjes populaire ligplekjes. Alle andere spullen van Catit Design (voertoren, krabpad, grass garden en massagecenter) passen perfect in zo'n rondje.

Het enige minpunt vind ik dat er nogal snel stof in de baan komt en je bij de stukken met een verhoogje in de bovenste helft nooit meer los krijgt. Je kan alles wel gewoon afwassen.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 03 februari 2015 - 16:46

Hier al een paar jaar een groot succes.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 03 februari 2015 - 16:47

Inmiddels aangekocht :) Ik zal laten weten hoe ze ero reageerde :) Oh ja, ook een knuffelzakje gekocht en extra hangmatje enzo :)

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.864 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 03 februari 2015 - 17:04

Och leuk :jump:
Ik twijfelde ook om deze aan te kopen (vind ze nu redelijk te doen van prijs) maar toch niet gedaan omdat het toch best wat plaats inneemt.
We hebben hier wel een kleinere tunnel met een balletje in (rond) waar Moon sinds het begin veel mee speelde.
Bij het stofzuigen e.a. wordt het regelmatig opzij geschoven maar ze ging het vaak terug halen om te spelen . :goofy:
Nu is het al een tijdje geleden dat ze er nog interesse voor had, is met periodes.

Ailure
Ailure
  • 5.266 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 03 februari 2015 - 17:46

Ik heb die ook gekocht en dat is het enige waar Sienna eens mee speelt van haar speelgoed. En haar matje van den Action maar niet met die frullekes die eraan hangen; wel als je dat matje op zn zij kantelt dan neemt madam een aanloop en dan springt ze met haar voorpootjes naar voor in dat matje en dan laat ze zich zo over de vloer glijden :d

Maar die circuit is idd 's nachts vooral populair. Sinds ik dat lichtgevende balletje heb toch. Je moet het wel even opbergen want het blijft de aandacht niet houden. Na een tijdje worden ze het wel even beu gedaan.

Bewerkt door Ailure, 03 februari 2015 - 17:47.

Ephiny
Ephiny
  • 3.874 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 03 februari 2015 - 17:56

Mss moet ik dan eens een lichtgevend balletje gaan halen. Never know :)
Those who don't believe in magic, will never find it

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#13 Geplaatst 03 februari 2015 - 18:26

Bekijk berichtjoyce87, op 03 februari 2015 - 16:47, zei:

Inmiddels aangekocht :) Ik zal laten weten hoe ze ero reageerde :) Oh ja, ook een knuffelzakje gekocht en extra hangmatje enzo :)

Ach hier hebben we blijkbaar ook te maken met een verwende poes ;)

Geplaatste afbeelding

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 03 februari 2015 - 18:31

Bekijk berichtInge91, op 03 februari 2015 - 18:26, zei:

Ach hier hebben we blijkbaar ook te maken met een verwende poes ;)

Nogal ;) Haha. Zolang het in het interieur past is het allemaal goed voor manlief ;) Dan zorgen we dat het interieur erbij past he ;)

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 03 februari 2015 - 18:52

Ik heb er meerdere, zodat ik er één groot parcours van kan maken.
Ik breek het ook regelmatig af om het dan na een tijdje weer terug te zetten in een ander parcours :)