Spring naar inhoud

- - - - -

Cat It Circuit: kopen of niet

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#16 Geplaatst 03 februari 2015 - 20:30

Hier spelen ze er regelmatig mee ook niet elke dag natuurlijk, en ik haal die regelmatig weg zodat het na een tijdje weer uit de kast komt en ze er weer interesse voor hebben.
Ik heb er meerdere aan mekaar, alleen de lichtballen zijn de pillen al plat in dat ding ging constant aan zonder dat ze ermee speelden. Je kan die wel apart kopen maar zo blijf je kopen.

001.JPG
Zoals je ziet wordt het ook voor andere dingen gebruikt, luieren bv.

012.JPG
002 (2).JPG

En nog meer luieren :lachen:

lilymaya
lilymaya
  • 7.318 berichten

#17 Geplaatst 03 februari 2015 - 20:33

Bekijk berichtcatherine, op 03 februari 2015 - 20:30, zei:

Hier spelen ze er regelmatig mee ook niet elke dag natuurlijk, en ik haal die regelmatig weg zodat het na een tijdje weer uit de kast komt en ze er weer interesse voor hebben.
Ik heb er meerdere aan mekaar, alleen de lichtballen zijn de pillen al plat in dat ding ging constant aan zonder dat ze ermee speelden. Je kan die wel apart kopen maar zo blijf je kopen.

Bijlage 001.JPG

Bijlage 012.JPG
Bijlage 002 (2).JPG

Hoe schattig!

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje

Mooiste kortharige raskat 2016

• 1.060 berichten
  • 17 katten

#18 Geplaatst 03 februari 2015 - 22:55

Wij hebben dit en dat is héél populair en nog nooit problemen mee gehad :)

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.185 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 03 februari 2015 - 23:18

Bijlage 001.JPG

Bijlage 012.JPG
Bijlage 002 (2).JPG

Fantastisch :)

Geplaatste afbeelding

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.185 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 03 februari 2015 - 23:25

Hier  heeft de circuit een vaste plek  en ze spelen er regelmatig mee
Maar volgens xeon is het zijn circuit en mag niemand eraan komen als ik het verschuif om te poetsen ofzo staat hij daar .
Hoewel het niet altijd gebruikt word is het toch iets wat ze het liefst hebben.
Soms gaan ze met hun beide aan een kant zitten en spelen ze met hun twee met de circuit.

Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.318 berichten

#21 Geplaatst 04 februari 2015 - 07:18

Bijlage 001.JPG

Bijlage 012.JPG
Bijlage 002 (2).JPG

Hoe lief :love:

Bekijk berichtjoyce87, op 03 februari 2015 - 18:31, zei:

Nogal ;) Haha. Zolang het in het interieur past is het allemaal goed voor manlief ;) Dan zorgen we dat het interieur erbij past he ;)

:lachen:

Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.684 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 04 februari 2015 - 09:28

Ik heb een grote en een kleine parcours gemaakt en doe er verschillende lichtballetjes in.Zelfs Hope met zijn 3 pootjes speelt er veel mee.Hij is rechts en het is net die poot die geamputeerd is.Ik denk dat het een uitdaging is om de balle'kes te bewegen met zijn linkerpoot.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#23 Geplaatst 04 februari 2015 - 11:24

fotootje

Bijgevoegde thumbnails

• DSC01901.JPG

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 05 februari 2016 - 22:54

Zo, net een jaar geleden dat hier nog gereageerd werd. Ik was via google op zoek naar ervaringen met die speelgoed, en kwam toch weer hier terecht. :lachen:

Ik zag ook dat je het kleinste stuk kunt sparen met de Zooplus punten. 600 punten kost het. Dus ik hoop dat die een tijdje blijft, en dan wissel ik m'n punten in zodra het kan. Eventueel zou ik nog die met de verhoogjes er bij kopen. Met die 2 sets denk ik wel dat ik een rond parcours kan maken hé?
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Nashota
Nashota
  • 17.932 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 06 februari 2016 - 08:46

Bekijk berichtAudrey57, op 05 februari 2016 - 22:54, zei:

Zo, net een jaar geleden dat hier nog gereageerd werd. Ik was via google op zoek naar ervaringen met die speelgoed, en kwam toch weer hier terecht. :lachen:

Ik zag ook dat je het kleinste stuk kunt sparen met de Zooplus punten. 600 punten kost het. Dus ik hoop dat die een tijdje blijft, en dan wissel ik m'n punten in zodra het kan. Eventueel zou ik nog die met de verhoogjes er bij kopen. Met die 2 sets denk ik wel dat ik een rond parcours kan maken hé?

Je kunt ook met een set een rondje maken hoor, daar heb je geen twee voor nodig, je rondje wordt er alleen groter van :lachen:

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 08 februari 2016 - 11:12

felix was er enkel de eerste 2 weken dat ik het had mee bezig. nu nooit meer.
miroux vindt het wel leuk om even 5 min achter het balletje aan te zitten.
Ik gebruik het nu vaker om wat korrels erin te stoppen. zodat ze wat te doen hebben en ondertss zijn ze er toch eens mee bezig. is mooi uit te wassen, dus op dat vlak ideaal.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 08 februari 2016 - 12:17

Hier een groot succes, heb er wel een 8 van gemaakt (dus 2 banen). Deze met verhoogjes heb ik ook, maar kijken ze niet naar. Ik heb dus een lichtgevend balletje in de 8 gestoken (platte baan).

hilleke
hilleke
  • 19.409 berichten

#28 Geplaatst 09 februari 2016 - 12:09

Hier hebben ze er heel lang bijna constant mee gespeeld, maar sinds de verhuis kijken ze er niet meer naar. Dus, nu heeft het hier een andere functie gekregen.
Ik vul het met brokjes en is nu ideaal voor hen om uit te eten, en ze vinden het nog leuk ook (behalve Nelle, dat is ons luie mie, die wil niet "werken" voor haar eten maar op haar wenken bediend worden 8) )

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 09 februari 2016 - 12:40

Bekijk berichthilleke, op 09 februari 2016 - 12:09, zei:

Hier hebben ze er heel lang bijna constant mee gespeeld, maar sinds de verhuis kijken ze er niet meer naar. Dus, nu heeft het hier een andere functie gekregen.
Ik vul het met brokjes en is nu ideaal voor hen om uit te eten, en ze vinden het nog leuk ook (behalve Nelle, dat is ons luie mie, die wil niet "werken" voor haar eten maar op haar wenken bediend worden 8) )

Heb er hier ook zo ene zitten... De foodmaze vindt hij nog wel leuk. Als hij dat ding kopjes geeft, komt er ook eten uit....

hilleke
hilleke
  • 19.409 berichten

#30 Geplaatst 09 februari 2016 - 12:55

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 09 februari 2016 - 12:40, zei:

Heb er hier ook zo ene zitten... De foodmaze vindt hij nog wel leuk. Als hij dat ding kopjes geeft, komt er ook eten uit....

haha, hier komt Nelle mij kopjes geven om te zeggen, haal jij daar voor mij eens wat brokjes uit ;)