Spring naar inhoud

- - - - -

Cat It Circuit: kopen of niet

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#31 Geplaatst 09 februari 2016 - 23:17

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 08 februari 2016 - 12:17, zei:

Hier een groot succes, heb er wel een 8 van gemaakt (dus 2 banen). Deze met verhoogjes heb ik ook, maar kijken ze niet naar. Ik heb dus een lichtgevend balletje in de 8 gestoken (platte baan).

Hoe maak je daar een 8 van? Er zitten toch geen kruisvormige stukken in, of kijk ik daar over?
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#32 Geplaatst 10 februari 2016 - 07:49

Het is geen echte 8, het gaat niet over elkaar, maar buigt wel naar het midden. (moeilijk uit te leggen)
Heb er nu niet onmiddellijk een foto van, maar je moet maar ns zien bij zooplus, daar staan bij elk artikel foto's dus zullen er ook wel zo'n tussenstaan waar het als een 8 is.

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 10 februari 2016 - 09:30

Bekijk berichthilleke, op 10 februari 2016 - 07:49, zei:

Het is geen echte 8, het gaat niet over elkaar, maar buigt wel naar het midden. (moeilijk uit te leggen)
Heb er nu niet onmiddellijk een foto van, maar je moet maar ns zien bij zooplus, daar staan bij elk artikel foto's dus zullen er ook wel zo'n tussenstaan waar het als een 8 is.

Ah, op die manier. :-) Zo'n beetje als op de foto van het Super Roller Circuit?

De gewone speelrail kan gespaard worden met punten, dus ga ik niet kopen. (En ik hoop dat die dus lang genoeg in het bonusprogramma blijft, net als het massage center en het voer labyrint, lijkt me ook leuk.)
Maar ik wil denk ik wel graag al een set in huis hebben tegen dat het katje komt. Welke vinden jullie de leukste? Of welke vinden jullie katten de leukste, is natuurlijk een betere vraag. :)

Het Super Roller Circuit: http://www.zooplus.n...aterijen/321534
Of
De Tempo Speelrails: http://www.zooplus.n...eelrails/239104
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 10 februari 2016 - 10:36

Bekijk berichtAudrey57, op 09 februari 2016 - 23:17, zei:

Hoe maak je daar een 8 van? Er zitten toch geen kruisvormige stukken in, of kijk ik daar over?

2 rails bijeen. Het is een ingedeukte cirkel eigenlijk :-)