Spring naar inhoud

- - - - -

bengaalse katten worden verboden in belgie

bengaal

• Log in om te reageren
71 reacties op dit onderwerp
Ibou*ikai
Ibou*ikai
  • 3 berichten

#61 Geplaatst 03 april 2015 - 15:46

Hallo ,

Ik ben hier nieuw . Ik heb een account aangemaakt omdat ik even iets kwijt wil over deze kwestie .

De bovenstaande reactie ( die werd gepost door Catherine ) van mevr. Lemmens op Facebook is een mail die naar de media is gestuurd om aandacht voor dit onderwerp te vragen . Om de een of andere reden heeft mevr. Lemmens deze mail in haar bezit gekregen !!! En negeert de media de kwestie !
De persoon die deze mail heeft gestuurd naar de media is een persoonlijke vriend van mij en hij heeft vervolgens een heel leuke reactie onder haar bericht geplaatst :-D . Hoop dat de media dit alsnog onder de aandacht brengt zodat onze mooie Bengaaltjes niet telkens worden aanzien als gevaarlijk en wild !

Ibou*ikai
Ibou*ikai
  • 3 berichten

#62 Geplaatst 03 april 2015 - 16:40

Net nog bericht gehad van de schrijver van de mail .

Mevr. Lemmens heeft hem een antwoord gestuurd . Zij is blijkbaar persverantwoordelijke bij vtm . Hij heeft haar nogmaals gevraagd om iets te doen en hij heeft ook zijn beweegredenen nog mails uitgelegd . Hoop dat er iets positiefs mag uitkomen !!!

Ibou*ikai
Ibou*ikai
  • 3 berichten

#63 Geplaatst 03 april 2015 - 17:34

Kleine rechtzetting . Mevr Lemmens is geen persverantwoordelijke bij vtm , maar kreeg de mail toegestuurd door de persverantwoordelijke van vtm omdat haar naam werd vernoemd in de kwestie .

Cinn
Cinn
  • 531 berichten
  • 2 katten

#64 Geplaatst 03 april 2015 - 17:40

Bekijk berichtIbou*ikai, op 03 april 2015 - 17:34, zei:

Kleine rechtzetting . Mevr Lemmens is geen persverantwoordelijke bij vtm , maar kreeg de mail toegestuurd door de persverantwoordelijke van vtm omdat haar naam werd vernoemd in de kwestie .

:slach:
sorry, maar dit is gewoon hilarisch  :slach:

Bewerkt door Cinn, 03 april 2015 - 17:40.

I came, I purred, I conquered

marc1966
marc1966
  • 9 berichten

#65 Geplaatst 15 mei 2015 - 18:41

jullie kunnen dit allemaal wel "hilarisch" vinden maar het feit is en blijft dat de bengaal nu een verboden ras is , als ze dan toch zo tegen is waarom heeft mvr lemmens dan haar invloed niet aangewend en het in het nieuws laten brengen om zo de rechtzetting te krijgen van deze oerdomme regel om deze katten te verbieden , ik heb haar niks zien ondernemen hiervoor , blijkbaar heeft ze er dan toch geen probleem mee dat ze verboden zijn !!
als vtm niet reageert maar het wel eerst aan haar voorlegt zal er achter de schermen wel zijn afgesproken dit te negeren of beseffen jullie nu nog niet dat zij enkel wil dat er nog straathonden en katten in belgie zullen mogen verkocht worden .jullie vonden mijn bericht belachelijk maar ondertussen zullen jullie wel al weten dat het de waarheid was.

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 810 berichten
  • 11 katten

#66 Geplaatst 15 mei 2015 - 19:20

Bekijk berichtmarc1966, op 15 mei 2015 - 18:41, zei:

jullie kunnen dit allemaal wel "hilarisch" vinden maar het feit is en blijft dat de bengaal nu een verboden ras is , als ze dan toch zo tegen is waarom heeft mvr lemmens dan haar invloed niet aangewend en het in het nieuws laten brengen om zo de rechtzetting te krijgen van deze oerdomme regel om deze katten te verbieden , ik heb haar niks zien ondernemen hiervoor , blijkbaar heeft ze er dan toch geen probleem mee dat ze verboden zijn !!
als vtm niet reageert maar het wel eerst aan haar voorlegt zal er achter de schermen wel zijn afgesproken dit te negeren of beseffen jullie nu nog niet dat zij enkel wil dat er nog straathonden en katten in belgie zullen mogen verkocht worden .jullie vonden mijn bericht belachelijk maar ondertussen zullen jullie wel al weten dat het de waarheid was.

En waarom zou mevrouw willen dat er enkel nog straathonden en katten in Belgie verkocht mogen worden?? Ik begrijp niet wat hiervan het voordeel zal zijn? Er word de laatste tijd veel gedaan om "dierenleed / broodfokkers " tegen te gaan en te laten zien hoe het wel moet. Dan lijkt me JUIST dat men voorstander is van een fokker die alles doet om een gezond diertje te fokken, groot te brengen en te plaatsen in een geschikte familie.

Wanneer het om straat honden en katten gaat is er niets bekend van afstamming, ziektes e.d. een beetje een rare redenering dus..

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#67 Geplaatst 16 mei 2015 - 12:29

is dat hier nu nog bezig amai ze was hier rustig laat het rustig aub is gewoon eentje dat aandacht wil dus niet op reageren is beste stopt wel zo dan ;)

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#68 Geplaatst 16 mei 2015 - 13:04

Goh dat ze enkel asielkatten en - honden promoot vind ik zo kort door de bocht. Ze wil gewoon niet dat mensen naar de laagste prijs gaan kijken waar kittens op de minimum leeftijd weggaan. Ze maakt mensen bewust in mijn mening, en ik als fokker voel mij niet aangesproken door haar.

Féline
Féline
  • 1.332 berichten
  • 2 katten

#69 Geplaatst 16 mei 2015 - 19:08

Bekijk berichtmarc1966, op 15 mei 2015 - 18:41, zei:

Oeps der is er weer ene wakker geschoten... :NoWhy:

lyda
lyda
  • 36 berichten
  • 7 katten

#70 Geplaatst 23 mei 2015 - 19:10

Ik geloof er niks van.
Kom bij de 1.5 mil kattenfans op facebook en vind er leuke foto's en filmpjes .
https://www.facebook.com/paradise4cats

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#71 Geplaatst 23 mei 2015 - 22:30

Het is echt wel waar.

Er zijn verschillende fokkers die om meer uitleg vragen en die proberen te vertellen dat een Bengaal F5 helemaal geen hybride meer is, maar daar wordt niet op gereageerd.
Ze weten zelf niet waar ze mee bezig zijn. Telefonisch OF niet beschikbaar OF geen uitleg kunnen geven, per mail krijg je zelfs geen antwoord.

Bijgevoegde thumbnails

• Bengaal-1.jpg

Audrey
Audrey
  • 2.945 berichten
  • 4 katten

#72 Geplaatst 19 september 2015 - 12:42

Is hier nog meer nieuws over??

Of blijft het bij vraagtekens :o

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: bengaal