Spring naar inhoud

- - - - -

Lief klein vampiertje

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#16 Geplaatst 09 september 2009 - 18:54

Oh, hier zijn er ook altijd een paar die 's avonds 'langskomen'.. :)

Tof dat het gered is én terug kon wegvliegen met z'n mama!

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#17 Geplaatst 09 september 2009 - 18:58

:thumb: :thumb:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#18 Geplaatst 10 september 2009 - 21:47

Hier vliegen 's avonds ook vleermuizen rond maar de kat heeft er gelukkig toch nog nooit één gevangen, ik hou helemaal niet van die diertjes dan mogen ze nog zo fluffy zijn. :o

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 11 september 2009 - 12:20

Een vleermuis gevangen, waauw zeg!

Pas ben ik naar nacht van de vleermuis geweest, een evenement van natuurpunt. Ik heb wel meer respect gekregen voor deze diertjes. Niet dat ik er dan eentje zou durven vastpakken hoor ;) . Ze vangen enkel insecten en doen niemand iets kwaad, ze beschadigen ook geen huizen waar ze in wonen bijvoorbeeld. Ze zitten trouwens liefst op zo warm mogelijke plaatsen.

Ik heb toen ook een filmpje gezien over een kat die een vleermuis ving, mooi om te zien! Voor mij dan toch, want die mens was echt boos op loslopende katten :s , omdat die overal zitten en omdat ze vleermuizen vangen, terwijl de vleermuizenpopulatie al zo klein is.

Hier zitten in de zomer ook altijd heel wat vleermuizen in de zomer.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 11 september 2009 - 12:27

catherine zei:

Hier vliegen 's avonds ook vleermuizen rond maar de kat heeft er gelukkig toch nog nooit één gevangen, ik hou helemaal niet van die diertjes dan mogen ze nog zo fluffy zijn. :o

Ik vind vleermuizen net geweldig! Ze vangen namelijk de (wat mij betreft althans) grootste rotbeesten van de wereld: insecten! :twisted: Alleen daarom kan een vleermuis in mijn ogen niets verkeerd doen! :)
(en dan is er natuurlijk ook nog mijn fascinatie voor vampieren, en het feit dat vleermuizen daar vaak op een of andere manier mee in verband worden gebracht).
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 12 september 2009 - 10:36

Zeer goed van jou :thumb:
Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 17 september 2009 - 15:26

Ik ben blij dat het beestje gered is.  Ik zou ze nooit kwaad doen maar ik hou er helemaal niet van. :scared: Bah!  Wat ben ik blij met m'n binnenhuispoezels.

Geplaatste afbeelding