Spring naar inhoud

- - - - -

Tip Pipolino - tom&co

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1 Geplaatst 09 september 2009 - 14:42

De pipolino [IMG]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:D2oNNU-sFMNYMM:http://www.produits-shop-animaux.com/images/pipolino-chadog.jpg[/IMG] staat in reclame in de tom&co.
24euro. Weet wel niet of het enkel in mijn tom&co (Brugge/Sint-Kruis) was omdat het zo'n rek laatste stuks e.d. was...

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2 Geplaatst 09 september 2009 - 15:02

allen daar heen!!!

Die van mij heb ik 39.95 € betaald. Dus dit is wel de moeite.

En de pipolino is zijn geld echt waard. Van het weekend had ik een gewoon kommetje met brokken gezet en de pipolino. De katten aten alleen uit de pipolino.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 09 september 2009 - 15:07

hier hebben ze hun activity board al voor hun brokjes :LOL: , bovendien hebben we in huis veel niveau verschillen en vrees ik dus dat die Pipolini vlug stuk gaat zijn als hij dagelijks de treapjes af gegooid wordt.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#4 Geplaatst 09 september 2009 - 15:08

hier in genk zulle ze het wel niet hebben :(

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#5 Geplaatst 09 september 2009 - 15:09

PeggyJ zei:

hier hebben ze hun activity board al voor hun brokjes :LOL: , bovendien hebben we in huis veel niveau verschillen en vrees ik dus dat die Pipolini vlug stuk gaat zijn als hij dagelijks de treapjes af gegooid wordt.

Ik denk het niet, je heb toch gezien hoe mooi Bix op de mat at :)

Normaal rolt het niet door het huis, ik denk dat ze maar een paar vierkante meter nodig hebben.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 09 september 2009 - 15:16

Lies zei:

Ik denk het niet, je heb toch gezien hoe mooi Bix op de mat at :)

Maar niet alle poezeltjes zijn zo slim als jou Bixje hé ;)

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#7 Geplaatst 09 september 2009 - 15:41

Dat is ook alweer een waarheid als een koe.

Maar ze hebben echt niet veel plaats nodig, als ze tegen de pipolino duwen, dan vallen er ook brokken aan de andere kant uit. Dus moeten ze van plaats verhuizen om ook die brokjes op te eten. En dan duwen ze verder tegen de andere kant. En zo hebben ze niet veel plaats nodig.

Begrijp je wat ik wil zeggen?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 10 september 2009 - 14:34

Lies zei:

Dat is ook alweer een waarheid als een koe.

Maar ze hebben echt niet veel plaats nodig, als ze tegen de pipolino duwen, dan vallen er ook brokken aan de andere kant uit. Dus moeten ze van plaats verhuizen om ook die brokjes op te eten. En dan duwen ze verder tegen de andere kant. En zo hebben ze niet veel plaats nodig.

Begrijp je wat ik wil zeggen?

ja hoor ;)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 11 september 2009 - 07:28

HIer in Tom & Co staat hij al een hele tijd voor die prijs hoor (weet niet of ze er nu nog hebben).

Geplaatste afbeelding