Spring naar inhoud

- - - - -

ons babet was verloren

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 09 september 2009 - 21:02

Daarstraks rond halfvijf bij thuiskomst van boodschappen doen ,GROTE PANIEK hier wij vonden nergens ons babet . Overal gekeken en haar naam geroepen in alle hoken en kanten onder het bed op mijn slaapkamer geen babet te vinden,mijn zoon was in alle staten van die zijn we kwijt .Tot ik op mijn slaapkamer nog maar eens ging kijken en ineens mijn oog viel op mijn bed ik deed mijn bedsprei opzij en wie lag daar onder te slapen , ons meisje babet dan valt er een pak van je hart AMAAI wat was ik blij dat ik haar zag :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 09 september 2009 - 21:06

Geluk dat ze snel terecht was!

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#3 Geplaatst 09 september 2009 - 21:07

gelukkig dat ze maar in je bed zat

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 09 september 2009 - 21:11

Ja wij waren zeer blij dat ze niet naar buiten was gelopen ze is dat niet gewoon want het is een binnenpoes :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 09 september 2009 - 21:29

Wat een geluk dat ze niet weg was, katten kunnen hun nogal verstoppen he ;)

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 10 september 2009 - 10:23

Gelukkig heb je haar terug gevonden

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 10 september 2009 - 10:24

wat een geluk!!! ik zou ook in paniek zijn
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 10 september 2009 - 13:49

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 10 september 2009 - 21:44

Als onze Filou voor ergens bang is dan kruipt hij ook altijd onder het dekbed, dus gaan we nu daar als eerste kijken. :thumb:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 12 september 2009 - 10:37

Bijna een hartstilstand gekregen, maar gelukkig net op tijd gevonden! :d
Geplaatste afbeelding

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#11 Geplaatst 17 september 2009 - 12:02

Gelukkig goed afgelopen , ik ken dat gevoel , als ik er een niet vind

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 17 september 2009 - 15:21

:lachen: Zot poezeltje.  

Ik ken dat gevoel die je had bij het zoeken.  Ik vind het vrij beangstigend.  Het is hier bij ons ook al enkele keren voorgevallen dat ik plots in paniek heel het huis afzoek waar m'n deugnieten zitten.  Dan komen ze op hun dooie gemakske ergens met hun kopje uitgepiept en kijken ze met een blik van is die nu zot aan't worden of ze reageren zelfs helemaal niet als ze er geen zin in hebben.  

Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#13 Geplaatst 17 september 2009 - 16:42

gelukkig terug gevonden

onze Ramses hebben we ook zo eens moeten zoeken gewoonlijk als we hem niet in één van zijn slaapplekjes vinden dan zit hij onder de dons dekens maar nee daar was hij ook niet en wij maar zoeken en zoeken gene Ramses tevinden dochter al met tranen en plots zagen we in de kamer van de dochter in haar knuffelmand vol met knuffels meneer boven komen van "is er iets zoeken jullie mij " :oops: :oops: :LOL: :LOL:

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#14 Geplaatst 18 september 2009 - 18:43

Ja, ik ken dat, woonde destijds op een appartement op de vierde verdieping, dus de poezen konden NIET weg. Was er eentje kwijt en dacht op den duur dat die in de wasmachine zat en durfde niet kijken. Stond toen radeloos voor het raam nagels te bijten, draai me om en mevrouw zat mij op de schoonsteenmantel aan te kijken. Ik was boos en heb haar geknuffeld tegelijkertijd.
Ze zijn toch geweldig goed voor onze tere hartjes hoor!

Guest_raggedy cats_*
Guest_raggedy cats_*

#15 Geplaatst 18 september 2009 - 18:45

lol ja soms kruipen ze in de vreemdste hoeken. Ons pruts zat hier eens bovenop de vriezer, langs het rek omhoog. Ik heb een kwartier naar haar gezocht, tot ik ons Luna naar boven zag kijken. Dan pas zag ik dat ze daar zat, naast de bussen melk op het bovenste schap O:)