Spring naar inhoud

- - - - -

Tijger: pag. 7 terug blaasontsteking?

blaas?

• Log in om te reageren
114 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 13 april 2015 - 16:26

Bekijk berichtFietje26, op 13 april 2015 - 16:06, zei:

Ik duim dat ze iets behandelbaars vinden!
Die onzekerheid moet verschrikkelijk zijn, hopelijk weten jullie snel meer.

Ik heb net vernomen (Merelbeke) dat - met een meerkost uiteraard - het kan versneld worden van een week naar 1-2 dagen. Van 90 euro naar 120 euro (kost dat zoveel?).
Mijn DA zei dat de kleuringen sowieso altijd wat dagen in beslag nam? :catscratchhead

Bekijk berichtBlackScorpion, op 13 april 2015 - 16:09, zei:

Hopelijk kan het weggenomen worden en kan je lieve ventje nog jaaaaren mee! We duimen morgen en voor de uitslag!

Als het kanker zou zijn, kan het niet weggenomen worden. Dat weten we al.
De kanker (als het dat is) is erg agressief. Vorige week woensdag omvatte het al half zijn blaas...
Ik heb gewoon echt schrik dat ik op een ochtend wakker wordt en er een dode kat bij me ligt!
Nochtans merken we nu niet echt iets aan hem hoor.... Ik weet wel dat Tijger een ijzersterke kat is (hij jankte ook niet toen ik hem vond met zijn poot in frutten van één).
Hij krijgt nu wel Metacam, maar toch.
En mag nog aan zijn buik komen en op zijn blaas duwen ook.

Allemaal zo tegenstrijdig he!

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#32 Geplaatst 13 april 2015 - 16:27

Goh zeg, de miserie mag bij jullie ook eens stoppen he, altijd die angst, zorgen en onzekerheid... Ik leef hard met jullie mee... En ik blijf duimen!

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 13 april 2015 - 16:38

Bekijk berichtjuleken, op 13 april 2015 - 16:27, zei:

Goh zeg, de miserie mag bij jullie ook eens stoppen he, altijd die angst, zorgen en onzekerheid... Ik leef hard met jullie mee... En ik blijf duimen!

Dank je. Ja, het mag stoppen. Je gaat twijfelen aan jezelf, aan je zorgen die je geeft aan je kat.
Dit is de tweede keer op korte tijd dat we met die angst (verliezen of niet) zitten. De eerste keer is het goed afgelopen, ik hoop deze keer ook...

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 13 april 2015 - 16:41

Heb het net op FB gezien.Ik voel met je mee.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Seabert
Seabert
  • 4.653 berichten

#35 Geplaatst 13 april 2015 - 17:01

Ik voel ook met je mee, die onzekerheid moet verschrikkelijk zijn.

Ik duim heel erg voor Tijger, dat alles snel goed mag komen.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#36 Geplaatst 13 april 2015 - 17:33

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 13 april 2015 - 16:38, zei:

Dank je. Ja, het mag stoppen. Je gaat twijfelen aan jezelf, aan je zorgen die je geeft aan je kat.
Dit is de tweede keer op korte tijd dat we met die angst (verliezen of niet) zitten. De eerste keer is het goed afgelopen, ik hoop deze keer ook...

Die twijfel herken ik, toen we onze drie schatjes op een dik jaar tijd moesten afgeven begon ik ook te twijfelen aan mezelf. Maar weet dat je sommige zaken helaas gewoon niet in de hand hebt... Één ding weet ik zeker, sloeber, tijger, al jullie poezelkes mogen hun vier pootjes kussen met jullie als personeel. Ik ken je hier al lang genoeg om te weten dat jullie tot het uiterste gaan om jullie katjes een mooi en liefdevol leven te geven. Ik ga voor tijger een kaarsje doen branden straks  :hug:  :hug:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 13 april 2015 - 18:05

Bekijk berichtjuleken, op 13 april 2015 - 17:33, zei:

Die twijfel herken ik, toen we onze drie schatjes op een dik jaar tijd moesten afgeven begon ik ook te twijfelen aan mezelf. Maar weet dat je sommige zaken helaas gewoon niet in de hand hebt... Één ding weet ik zeker, sloeber, tijger, al jullie poezelkes mogen hun vier pootjes kussen met jullie als personeel. Ik ken je hier al lang genoeg om te weten dat jullie tot het uiterste gaan om jullie katjes een mooi en liefdevol leven te geven. Ik ga voor tijger een kaarsje doen branden straks  :hug:  :hug:

Dank je.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.897 berichten
  • 1 katten

#38 Geplaatst 13 april 2015 - 18:10

Zo typisch hè, met geld kan ineens alles. Spijtig dat ze de mensen soms proberen uit te melken in hun goedheid. En dan de mensen die dat niet kunnen betalen worden dan waarschijnlijk achteruit gesteld, alsof hun liefde voor hun dier minder zou zijn. Zo spijtig dat ook in de gezondheid geld telt. Niet alleen voor dieren hoor, bij mensen ook. Medicijnen die teveel kosten maar wel nodig zijn enzo. Echt spijtig. Soit, doet er niet toe. Ben gewoon beetje bitter dat dit gebeurd, weer de twijfel, de angst. Ikblijf duimen dat het toch iets anders is, iets waar ze niet aan gedacht hebben en iets dat te behandelen is! Duimpjes voor Tijger!
Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2.977 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 13 april 2015 - 21:23

Ik duim ook dat het toch iets onschadelijks blijkt te zijn! Veel sterkte!

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#40 Geplaatst 14 april 2015 - 10:49

Tijger moet deze middag naar de DA. Hij mag niet eten en hij heeft zo'n honger. Hij zeurt er echt voor en mijn hart doet er pijn van.... Hij kijkt echt van: 'Waarom krijg ik nu geen eten van jou?'

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#41 Geplaatst 14 april 2015 - 10:51

Ocharme,het sukkelke.
Hier draaien de duimen overuren.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.897 berichten
  • 1 katten

#42 Geplaatst 14 april 2015 - 11:01

Ocharme :(
Wat gaan ze doen?
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#43 Geplaatst 14 april 2015 - 11:24

Ocharme, ik duim hier voor hem, ik hoop dat alles goed komt
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 14 april 2015 - 11:47

Bekijk berichtBlackScorpion, op 14 april 2015 - 11:01, zei:

Ocharme :(
Wat gaan ze doen?

Een biopt nemen van zijn blaas. Hij wordt deze namiddag 'dus open gelegd'. Ik ga zo dadelijk vragen of ze dan al niet kunnen zien of het iets tumoraal is of niet. Mij lijkt van wel, maar ben natuurlijk geen DA.
We zullen eens vertrekken... Toch wel met een bang hartje. Deze nacht (ja, slaap niet meer zo goed) begon ik ineens te denken van 'wat als er complicaties zijn?' 'Wat als dit zijn laatste nacht is bij ons?'

Pfffffffffffff

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.897 berichten
  • 1 katten

#45 Geplaatst 14 april 2015 - 12:24

Succes!
Ik duim dat we subiet/straks goed nieuws krijgen.
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: blaas?