Spring naar inhoud

- - - - -

K3 avontuur

• Log in om te reageren
262 reacties op dit onderwerp
Vilyna
Vilyna
  • 622 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 14 april 2015 - 16:31

Al een tijdje heb ik omwille van drukte met de studie het zingen en dansen gelaten voor wat het was.
Toen bekend werd dat K3 een nieuwe groep meisjes zocht (van mijn leeftijd) een paar weken geleden kon ik het toch niet laten een inzending te doen.
Ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat ik zelfs nu de inschrijvingen nog open zijn al een positieve mail zou ontvangen!
De afgelopen weken ben ik er heel nuchter onder gebleven aangezien de kans dat je uit 5000 inschrijvingen of zelfs meer wordt gekozen natuurlijk niet zo heel groot is.. maar nu komt het dichterbij en vind ik het toch wel een beetje spannend! Zijn er hier nog mensen die zich hebben ingeschreven of misschien iemand kennen die zich heeft ingeschreven?

Bewerkt door Vilyna, 10 mei 2015 - 19:02.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#2 Geplaatst 14 april 2015 - 16:32

Ohhh wat leuk zeg

Wens je heel veel succes

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#3 Geplaatst 14 april 2015 - 16:48

Oh, ik wist niet dat je zong :) Veel succes!

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#4 Geplaatst 14 april 2015 - 16:54

Leuk, straks hebben we hier nog een bekende KS-er ;)
Geplaatste afbeelding

#5 Geplaatst 14 april 2015 - 17:00

Och, leuk!
En zo spannend, veel succes.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Vilyna
Vilyna
  • 622 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 14 april 2015 - 17:03

Bekijk berichtInge91, op 14 april 2015 - 16:54, zei:

Leuk, straks hebben we hier nog een bekende KS-er ;)

Haha, met zo'n vaart zal het allemaal niet lopen hoor :)

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.287 berichten

#7 Geplaatst 14 april 2015 - 19:42

Veel succes bij de voorstelling K3 ...doe het goed héééé !!!!
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 14 april 2015 - 19:59

Ik vraag me af welke leeftijd dat dan is. Niet dat ik me ga kandidaat stellen hoor, totaal niet. :d Maar de 2 oudste K3 leden zijn toch ook al rond de 40?

In elk geval succes :)

Vilyna
Vilyna
  • 622 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 14 april 2015 - 20:12

Bekijk berichtEibhlin, op 14 april 2015 - 19:59, zei:

Ik vraag me af welke leeftijd dat dan is. Niet dat ik me ga kandidaat stellen hoor, totaal niet. :d Maar de 2 oudste K3 leden zijn toch ook al rond de 40?

In elk geval succes :)

Haha, wat ik tot nu toe gehoord heb is dat ze een nieuwe groep zoeken die weer lang mee kan gaan.
Je mag op elke leeftijd (mits 18 jaar) inschrijven maar ik denk dat de 'ideale' leeftijd die ze zoeken tussen de 20 en 30 jaar ligt.
Van iemand van 40 verwacht je niet zo snel dat ze nog 17 jaar door het leven willen gaan als K3 omdat het toch origineel een 'meisjes groepje' was.
Karen en Kristel behoren ondertussen niet meer helemaal tot de categorie 'meisjes' maar toen ze begonnen natuurlijk wel :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 14 april 2015 - 20:24

Amai die bestaan al van 98. Wist ik niet eens haha. Tijd gaat snel. :o

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.108 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 14 april 2015 - 20:31

Het is leuk dat er iemand bij zit van k.s. :goofy:
Ik zit al jaren niet meer in de K3-fase (ze bestonden niet eens in mijn kindertijd :lachen: ), maar lijkt me wel leuk om te volgen op t.v. hoe een nieuwe groep gaan samenstellen. Kan dus best zijn dat ik dit ga volgen.

Veel succes gewenst met je deelname :geluk:

Vilyna
Vilyna
  • 622 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 14 april 2015 - 20:44

Bekijk berichtEibhlin, op 14 april 2015 - 20:24, zei:

Amai die bestaan al van 98. Wist ik niet eens haha. Tijd gaat snel. :o

Haha ja daar schrok ik dus ook van, ik dacht ook veel later. Zelf heb ik het als kind niet geluisterd.
Ik woonde destijds nog in Nederland, misschien dat het daar iets later bekend is geworden?
Of ik was gewoon te hard verslaafd aan de Spice Girls.. kan ook :d
Toen het eenmaal bekend was, luisterde ik muziek voor grote kindjes :catscratchhead
Maar ik heb het later wel altijd leuke muziek gevonden om samen te luisteren met kleine neefjes en nichtjes, leuk om te zien dat kinderen dat echt geweldige muziek vinden.

De volgende audities zijn de 2e week van mei dus dan zal ik meer weten.
In het contract staat dat je vanaf die dag direct wordt onderworpen aan professionele fotografen en een eigen camera ploeg achter je aan krijgt, ze moeten natuurlijk voor degene die overblijven tot het laatste beelden hebben van de eerste auditie dag. Ben meer zenuwachtig voor de camera mannen dan voor de jury! :oops:

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#13 Geplaatst 14 april 2015 - 21:17

Hey Vilnya, eerst en vooral een dikke proficiat! Wat een eer dat je nu al reactie kreeg! Ik hoop echt dat je de uitzendingen haalt (en de rest natuurlijk ;) ) en was niet van plan om die te volgen maar als jij meedoet zal ik zeker meevolgen (en stemmen als er moet gestemd worden :) ) Succes nog!!

Vilyna
Vilyna
  • 622 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 14 april 2015 - 21:22

Bekijk berichtjuleken, op 14 april 2015 - 21:17, zei:

Hey Vilnya, eerst en vooral een dikke proficiat! Wat een eer dat je nu al reactie kreeg! Ik hoop echt dat je de uitzendingen haalt (en de rest natuurlijk ;) ) en was niet van plan om die te volgen maar als jij meedoet zal ik zeker meevolgen (en stemmen als er moet gestemd worden :) ) Succes nog!!

Dat is heel lief, voorlopig verwacht ik nu niet direct dat ik in de finale kom hoor.
Ik weet dat ik wel kan zingen maar je moet zo veel meer kunnen (presenteren, mooi op een foto staan en je goed voelen tussen een massa kinderen) en de concurrentie is natuurlijk ook enorm groot! Voorlopig is mijn doel: door de volgende ronde zijn :d Dat zou al heel leuk zijn!

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#15 Geplaatst 14 april 2015 - 21:25

Stapje voor stapje he :)