Spring naar inhoud

- - - - -

K3 avontuur

• Log in om te reageren
262 reacties op dit onderwerp
Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#121 Geplaatst 31 oktober 2015 - 13:30

Bekijk berichtDebb, op 31 oktober 2015 - 09:15, zei:

Ma seg, wa is me da  :louche: die prijs! Ik kan dat goedkoper maken zenne :lachen:
Ik volg het programma niet, maar ik zie Josje dat wel aandoen ja. Kmoet daar niet van weten :oops:

Armani
Armani
  • 14.240 berichten
  • 1 katten

#122 Geplaatst 31 oktober 2015 - 17:53

Bekijk berichtMurron, op 31 oktober 2015 - 13:30, zei:

Ma seg, wa is me da  :louche: die prijs!
Moh....
ik dacht dat het een gewoon zwart kleedje was waar ze van Studio100 een beertjes-krans hadden aangenaaid voor de gelegenheid.
Blijkt nu een echt kleed te zijn :o

Debb
Debb
  • 239 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 31 oktober 2015 - 18:06

Zou er dan echt iemand zijn die snachts wakker schiet en denkt eureka! ik ga een prachtig zwart kleedje maken (zonder beren was het mooi met haar figuur) en het dan verpesten met een belachelijke berenkraag.
Karen moet zich ook bekeken gevoeld hebben met zo een bende naast zich.

Ik dacht ik plaats de link even voor wie nog een outfit zoekt voor de feestdagen ofzo ;-)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.215 berichten
  • 3 katten

#124 Geplaatst 31 oktober 2015 - 18:28

Die kost vast zo veel omdat er op elke beer het merk staat.
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#125 Geplaatst 31 oktober 2015 - 18:34

Ik dacht dat ze die beertjes ging uitdelen aan de kandidaten na hun optreden! :lachen:

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.177 berichten
  • 3 katten

#126 Geplaatst 31 oktober 2015 - 19:06

Die prijs :o
Daar maak ik er zelf zo'n 30 van :p

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.820 berichten
  • 2 katten

#127 Geplaatst 31 oktober 2015 - 21:40

Dat kleed van Josje vond ik er ook zwaar over.
Ik vond haar kleed van vorige keer veel en veel mooier!

Nora, vond ik zo vals als een kat zingen, maar ik vond haar vorige keer ook niet goed zingen.
Hanne haar stem is niet zo krachtig, dus ik weet niet of ze wel zou passen in K3.
Zou ze niet overschaduwt worden door de andere 2?

Demi, ik vond het echt onterrecht dat ze eruit is. Ze zingt heel goed, ze danst heel goed en zo een beetje pit in K3 mag toch?

En dat van die haarkleuren vind ik een beetje vreemd.
Dus zij gaan nu 2x K3 samenstellen?
Want wat als de 2 'rosse' beiden een fut prestatie neerzetten en de 2 'zwarten' ijzersterk zijn?
Dan kun je dus niet meer wisselen he, dan zit je met die ene 'zwakke schakel' in je groep.
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 14.240 berichten
  • 1 katten

#128 Geplaatst 01 november 2015 - 06:38

Ik vind dat ook van Hanne haar stem...
Maar ze is de publiekslieveling dus ik denk dat ze het wel haalt.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.215 berichten
  • 3 katten

#129 Geplaatst 01 november 2015 - 10:15

Bekijk berichtSteffie_G, op 31 oktober 2015 - 21:40, zei:

Ik vond haar kleed van vorige keer veel en veel mooier!

Nora, vond ik zo vals als een kat zingen, maar ik vond haar vorige keer ook niet goed zingen.
Hanne haar stem is niet zo krachtig, dus ik weet niet of ze wel zou passen in K3.
Zou ze niet overschaduwt worden door de andere 2?

Demi, ik vond het echt onterrecht dat ze eruit is. Ze zingt heel goed, ze danst heel goed en zo een beetje pit in K3 mag toch?

Want wat als de 2 'rosse' beiden een fut prestatie neerzetten en de 2 'zwarten' ijzersterk zijn?
Dan kun je dus niet meer wisselen he, dan zit je met die ene 'zwakke schakel' in je groep.

Tenzij ze gewoon al weten wie ze willen voor hun K3 en dat strategisch gaan uitspelen. Vb een zeer sterke met rood haar en een zwakkere enz...
Geplaatste afbeelding

Seabert
Seabert
  • 4.645 berichten

#130 Geplaatst 01 november 2015 - 13:25

Bekijk berichtEibhlin, op 01 november 2015 - 10:15, zei:

Tenzij ze gewoon al weten wie ze willen voor hun K3 en dat strategisch gaan uitspelen. Vb een zeer sterke met rood haar en een zwakkere enz...

Denk dat het zoiets zal zijn....

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Dasje
Dasje
  • 150 berichten

#131 Geplaatst 01 november 2015 - 15:59

In hun plaats zou ik toch eerst een pruik opzetten...als het dan niks wordt...

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.820 berichten
  • 2 katten

#132 Geplaatst 01 november 2015 - 16:16

Goh ja, uw haar kleuren is rap gedaan natuurlijk.
Ik ben alvast super benieuwd naar de finale volgende week en natuurlijk hoe het verhaal zich verder zal ontwikkelen nadien.
Want zoals Koen Wouters ook zei, die 3 meisjes moeten echte vriendinnen worden willen ze dat K3 slaagt.
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.215 berichten
  • 3 katten

#133 Geplaatst 01 november 2015 - 16:27

Bekijk berichtSteffie_G, op 01 november 2015 - 16:16, zei:

Goh ja, uw haar kleuren is rap gedaan natuurlijk.
Ja maar je moet het er maar voor over hebben he. Die dat blond zijn en dat mogen blijven hebben geluk. Maar als je vb de rest van je carrière je haar rood moet gaan kleuren... Stel je ben dat echt zooooo beu dat kleur. Je kan eens niets anders doen of gewoon je natuurlijke kleur. Daarnaast is kleuren ook niet altijd zo gezond voor je haar. Uiteindelijk zijn bruin, zwart en blond ook 3 kleuren he, moet dat rood percé?
Geplaatste afbeelding

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.296 berichten
  • 3 katten

#134 Geplaatst 01 november 2015 - 18:22

Bekijk berichtSteffie_G, op 31 oktober 2015 - 21:40, zei:

Ik vond Josje haar kleed afschuwelijk. Echt niet te doen. En als ik dan die prijs van dat kleed zie, jakkes.. daar koop ik een hele garderobe voor. Trouwens zo een kleed kan je toch gemakkelijk zelf maken. Kost dan veel minder. Josje paste echt niet met dat kleed. :trance:
Ze gaan de 2 zwarte tegen elkaar laten zingen en de 2 rode en de 2 blonde. Dus eigenlijk voor de kandidaten is er nog maar één concurrent die hen de weg naar K3 belemmerd.
Demi en Nora, vond ik persoonlijk terechte afvallers voor deze uitzending. Ik vind Hanne, Marthe en Klaasje of Jindra de beste nieuwe K3. Eerst vond ik Jindra het best, maar Klaasje haar ogen hebben me wel betoverd. Kan dus een bijkomend commercieel effect hebben. :catyawn

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

Debb
Debb
  • 239 berichten
  • 2 katten

#135 Geplaatst 02 november 2015 - 13:24

Blijkbaar moeten de 6 dames een week met een muts op hunne bol rondlopen omdat de haarkleuren geheim moeten blijven.
Nu had er een kapster een reactie geplaatst (op facebook) dat ze weet wie er tegen wie zou moeten vrijdag.
Marthe tegen Jindra
Lauren tegen Lisa
Hanne tegen Klaasje

Die reacties hebben ze dus verwijderd.

Zou dat nu geen flauwe grap zijn van Gert? Zou het echt belachelijk vinden als die allemaal hun haar hebben moeten verven.

Bewerkt door Debb, 02 november 2015 - 13:24.