Spring naar inhoud

- - - - -

K3 avontuur

• Log in om te reageren
262 reacties op dit onderwerp
Debb
Debb
  • 239 berichten
  • 2 katten

#211 Geplaatst 06 november 2015 - 22:45

Dat zat toch serieus strak he. Moet dat echt allemaal zo bloot. Omg ik word echt oud.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#212 Geplaatst 06 november 2015 - 22:48

Bekijk berichtDebb, op 06 november 2015 - 22:45, zei:

Dat zat toch serieus strak he. Moet dat echt allemaal zo bloot. Omg ik word echt oud.
Ik dacht da ook :)
Blote buiken waren passé dacht ik. Niet dus

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Debb
Debb
  • 239 berichten
  • 2 katten

#213 Geplaatst 06 november 2015 - 23:35

Toch vind ik het jammer van Jindra. Vind Klaasje haar stem niet zo goed.

Maar soit welk is het volgende programma dat we onder de loep nemen   :-) ??

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#214 Geplaatst 07 november 2015 - 08:40

Ja, Jindra zingt beter. Maar ik denk dat Klaasje sympathieker overkomt op de kinderen.
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#215 Geplaatst 07 november 2015 - 08:46

Bekijk berichtBlackScorpion, op 07 november 2015 - 08:40, zei:

Ja, Jindra zingt beter. Maar ik denk dat Klaasje sympathieker overkomt op de kinderen.
Ze is dan ook leerkracht heb ik gelezen. Dan heb je normaal gezien wel wat voeling en ervaring met kinderen.

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#216 Geplaatst 07 november 2015 - 08:51

De winnaars zijn terecht.  Was ook mijn keuze :)
Ze zijn het sympathiekst maar wellicht niet de beste stemmen...
Volgens mij had Jindra de beste stem

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#217 Geplaatst 07 november 2015 - 09:53

Er waren wel al een hoop nieuwe, leuke liedjes vond ik :)

Toen K3 17 jaar geleden startte, zonden ze er ook vaak naast blijkbaar.
Daar zullen ze wel in groeien

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#218 Geplaatst 07 november 2015 - 10:42

Jindra zingt idd beter, maar ik weet niet of iemand het heeft opgemerkt... in alle groepjes waar Jindra bijzat sprong zij er echt uit en dan niet op een goede manier.
Haar bewegingen waren veel te expressief en dat was precies of ze veel te hard haar best deed. Ze zat ook steeds met haar arm voor Lauren of Marthe en dat gaf mij zo het gevoel alsof ze echt het middelpunt wou zijn.

Maar al bij al ben wel blij met de nieuwe opstelling :)
Ik vond het heel leuk om te volgen en ben benieuwd hoe ze het gaan doen op hun eentje.
Want de 'oude' K3 zal er nog zowat een gans jaar bijzijn denk ik op de afscheidstournee.
Ik vraag me ook af hoe ze dat gaan invullen? Ieders om de beurten een liedje of gaan ze eventjes toch K6 zijn?

Time spent with cats is never wasted

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#219 Geplaatst 07 november 2015 - 10:51

Bekijk berichtSteffie_G, op 07 november 2015 - 10:42, zei:

Jindra zingt idd beter, maar ik weet niet of iemand het heeft opgemerkt... in alle groepjes waar Jindra bijzat sprong zij er echt uit en dan niet op een goede manier.
Haar bewegingen waren veel te expressief en dat was precies of ze veel te hard haar best deed. Ze zat ook steeds met haar arm voor Lauren of Marthe en dat gaf mij zo het gevoel alsof ze echt het middelpunt wou zijn.

Dat was me niet zo opgevallen. Wel dat er precies meer interactie was tussen Klaasje en de andere 2 die bij haar stonden dan dat Jindra dat deed. Zij stond inderdaad meer alleen op het podium. Terwijl Klaasje wel hun eens aankeek en eens lachte ofzo.

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#220 Geplaatst 07 november 2015 - 13:31

Armani gaat naar de afscheids-tournée :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#221 Geplaatst 07 november 2015 - 13:51

Ben ook wel blij met de nieuwe opstelling. Al vond ik het toch moeilijk. Eerst twijfelde ik tussen 3-6 en dan vond ik dat 8 ook wel heel mooi klonk!!
Jindra is nooit mijn favo geweest om een K3 meisje te worden. Heeft niets met haar persoonlijkheid te maken, want laat ons eerlijk zijn... Kennen we ze nu echt van die paar keer gezien te hebben?

Ze zingt inderdaad heel mooi, maar dat is niet het allerbelangrijkste. Bij K3 komt er zoveel meer bij kijken. Haar bewegingen kwamen mij ook minder vlot over. Misschien heeft haar musicalervaring te hard de bovenhand gekregen en kwam het zo wat 'gemaakter' over ipv lekker vlot.
Denk wel dat Jindra - op het eerste gevoel - zichzelf altijd eerst zou zetten bij bv. grote keuzes. Een beetje een Josje denk.... (ook weer een gevoel).
Hanne... het leek gisteren even of ze keelpijn had, maar hoop echt voor haar dat dit niet zo is. Gun haar het beste! Ze doet het toch maar, zonder ervaring een nieuw K'tje worden! Een teken dat ze enorm veel talent heeft. Bij Studio 100 zullen ze haar wel goed begeleiden hierin.
Wel zingt ze wat te stil soms tov bv. Marthe. Onzeker?
Klaasje wist denk al wel dat zij enorm veel kans maakte om een nieuw K'tje te worden.
Ze gaat dat goed doen.
Marthe ook :-). Ze gaat dat enorm goed doet.
Succes alvast aan de nieuwe K3, want het is lang niet altijd rozegeur en manenschijn. Ze gaan voorlopig echt geleefd worden....

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#222 Geplaatst 07 november 2015 - 14:13

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 07 november 2015 - 13:51, zei:

Bij Studio 100 zullen ze haar wel goed begeleiden hierin.
ja, ik denk dat ook dat er een goede begeleiding zal zijn.
Op alle vlak.

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 07 november 2015 - 13:51, zei:

Klaasje wist denk al wel dat zij enorm veel kans maakte om een nieuw K'tje te worden.
ja, ze wist het
maar....terecht!

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#223 Geplaatst 07 november 2015 - 14:29

Ik vind de nieuwe K3 alvast super :)
Hanne is wel duidelijk hoorbaar zwakker dan de andere 2, maar ik ben er zeker van dat zij heel erg zal groeien in de loop van hun carriere :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#224 Geplaatst 07 november 2015 - 14:34

Lijkt me beetje logisch ook he. Die Marthe komt van het K3 koor en klaasje heeft ook al ervaring met muziek en voor mensen staan. Als ik niks ervaring zou hebben zou ik dat ook hebben.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#225 Geplaatst 07 november 2015 - 14:42

Bekijk berichtCarowlina, op 07 november 2015 - 14:29, zei:

Ik vind de nieuwe K3 alvast super :)
Hanne is wel duidelijk hoorbaar zwakker dan de andere 2, maar ik ben er zeker van dat zij heel erg zal groeien in de loop van hun carriere :)

Inderdaad. Ze doet het toch maar. 0.0 ervaring en daar staat ze toch maar weer....
De 'oude' K3 is ook van 0 begonnen.... Van de nieuwe wordt verwacht dat ze dadelijk knallen en soms vraagt dat extra ervaring. Maar vind dat ze al zeker knallen!