Spring naar inhoud

- - - - -

K3 avontuur

• Log in om te reageren
262 reacties op dit onderwerp
Elma
Elma
  • 3 katten

#241 Geplaatst 09 november 2015 - 19:49

Probleem is dat mijn man nog computerles geeft en dat we dus nooit lang op voorhand weten of hij dan les moet geven. Och, er zijn nog genoeg dingen die ik kan zien en doen. ;-)
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#242 Geplaatst 09 november 2015 - 20:21

Bekijk berichtElma, op 09 november 2015 - 19:49, zei:

Probleem is dat mijn man nog computerles geeft en dat we dus nooit lang op voorhand weten of hij dan les moet geven.
oplossing : niet met uw man gaan maar met een vriendin of familielid of buurvrouw, etc
en als uw man thuiskomt van de computerles dan heb je na afloop van een optreden alvast veel te vertellen. ;)

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#243 Geplaatst 10 november 2015 - 14:58

Als dit waar is...??

http://hln.origin.ow...-meetelde.dhtml

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#244 Geplaatst 10 november 2015 - 15:00

Natuurlijk is dat waar.
Alsof de kijkers gaan beslissen met wie Gertje de komende 15 jaar moet samenwerken.
De moment dat ze die haren kleurden, was de beslissing al lang genomen

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#245 Geplaatst 10 november 2015 - 15:02

Tja, ergens moest het wel zo lopen inderdaad. Gelukkig ging al dat geld toch naar een goed doel.

Elma
Elma
  • 3 katten

#246 Geplaatst 10 november 2015 - 21:58

Dat is dan ook één van de redenen dat ik nooit stem op tv programma's. Ik laat dat aan anderen over. Ik kijk gewoonlijk ook uitgesteld, dus dan is mijn stem ook veel te laat. :cat
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#247 Geplaatst 10 november 2015 - 22:25

Heb net het artikel gelezen... Staat nergens in dat het zo verlopen is, maar dat HLN na een 'rekensommetje' hierop is uitgekomen. Dat wanneer er 2 groepen exact evenveel stemmen zouden krijgen (bv. publiek 8 en jury 6) de jury een overhand nam.
Dat het echt zo zou zijn, is een kleine kans denk ik dan.
Studio 100 heeft het ook nooit onder stoelen en banken gestoken dat zij uiteindelijk de beslissing namen, maar wel met medekeuze van het publiek. Als ze willen verkopen , konden ze daar uiteindelijk ook niet onder uit. Wij zijn namelijk hun geld.
En eigenlijk.... hebben ze wel gelijk ook he. Niet? Het is en blijft nog steeds 'een zaak, een bedrijf'.
Ze hebben er alleen maar winst mee om de publiekslievelingen te kiezen, maar natuurlijk houden zij ook in het achterhoofd dat ze over 1 jaar ook nog K3 moeten zijn en niet dat 1 van hem al het 'te hoog' heeft;
Natuurlijk kijken ze daar naar bij Studio 100 en lijkt me ook logisch.

Vind dat de pers soms wat te hard speculeert..... met dan een kanjer van een titel die eigenlijk nergens op slaat als je het artikel leest. Maar het idee is al wel de wereld in....
Jammer.

Maarre... ik stem ook nooit hoor :-).

Elma
Elma
  • 3 katten

#248 Geplaatst 11 november 2015 - 18:29

Ja, de media hebben veel macht over hoe de mensen denken en dat buiten ze soms wel eens uit. En K3 is een bedrijf dat geld moet verdienen, of ze gaan failliet. Ieder doet wat hij moet doen en wij moeten ons gezond verstand gebruiken en niet zomaar klakkeloos alles geloven wat in de media gezegd wordt.
Voorbeeldje ( :off: off topic, ik heb diabetes type 2 op pillen en kan geen Hypo's krijgen door die pillen): in de week, die chauffeur die die oud strijders omver had gereden. Eerst zeiden ze dat hij diabeet was en dus.... waarschijnlijk een hypo maakte op het moment van het ongeval. Enkele dagen nadien toen er al veel discussie was om de mensen met een cronische ziekte meer te controleren in het verkeer, bleek dat hij cronische appendisitis had. Ineens geen diabetes meer te bespeuren, maar diabeten en mensen met andere cronische ziekten, zoals epileptie, waren weer met de vinger gewezen.  :catcurs

Bewerkt door Elma, 11 november 2015 - 18:32.

Groetjes van Elma

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#249 Geplaatst 13 november 2015 - 18:32

Intussen is de clip van 10.000 luchtballonnen te vinden op internet.
Wel raar. Nu is het ECHT wel officieel de nieuwe K3.

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#250 Geplaatst 13 november 2015 - 19:10

Bekijk berichtCarowlina, op 13 november 2015 - 18:32, zei:

Wel raar. Nu is het ECHT wel officieel de nieuwe K3.
velen gaan nog moeten wennen :lachen:

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#251 Geplaatst 06 januari 2016 - 23:38

Bekijk berichtElma, op 04 september 2015 - 21:32, zei:

Ik heb het opgenomen en ga er seffens naar kijken. Ben altijd te vinden voor dit soort programma's. Heb K2 zoekt K3 ook gevolgd, maar de uiteindelijke keuze van Josje, vond ik niet zo goed. Die één die tweede geworden is, was mijn favoriet. Maar ik begreep Studio 100 wel. Een Nederlandse erbij en Nederland is ook "klant". :-)

Helemaal met u eens, ik vond Josje niet zo goed en nog altijd niet trouwens, de echte K3 tjes die verdwijnen,da's wel spijtig maar we gaan de dames zeker nog terugzien he
:) :)

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#252 Geplaatst 06 januari 2016 - 23:44

Bekijk berichtEphiny, op 20 september 2015 - 07:41, zei:

En dat zijn dan de 100 die ze doorgelaten hebben, je moet niet vragen hoe erg de rest was...
Maar van sommigen zie je toch ook gewoon dat ze niet het profiel van een k3'tje hebben he, dat ze dat zelf niet inzien...

ja,maar dat maakt het spannend he en is het voor de jury iets makkelijker om te kiezen,als ze niet allemaal in het plaatje passen
:)

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#253 Geplaatst 06 januari 2016 - 23:58

Bekijk berichtKaprice, op 30 oktober 2015 - 09:09, zei:

Ze hebben al terug nieuwe merchandising (brooddozen oa) laten maken enzo. Dus dat hele showgedoe is opgezet spel voor publieke aandacht te krijgen.
Brengt gewoon extra geld in t laatje ...zo maken ze Gert nog wat rijker.

ja,haha,
ken je het liedje nog van Gert en Samson?

:viool:   :eDance: :eDance: :eDance:   'had je 10 miljoen, wat zou jij dan doen? Een feestje bouwen en je geld opdoen, ik koop liters limonade, 100 kg chocolade om aan iedereen uit te delen ...... :eDance: :eDance: :eDance: :eDance:

wij hebben alvast nooit iets gezien ....of geproefd.....
. ;)

Kaprice
Kaprice
  • 5.000 berichten
  • 2 katten

#254 Geplaatst 07 januari 2016 - 00:03

Euh euh kben niet van de generatie van gert en samson, blijkbaar...

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#255 Geplaatst 07 januari 2016 - 00:34

Bekijk berichtKaprice, op 07 januari 2016 - 00:03, zei:

Euh euh kben niet van de generatie van gert en samson, blijkbaar...

is niet erg hoor, ik bedoelde maar, toen Gert en co nog niet zo stinkend rijk waren, zongen ze dat ze hun geld gingen uitdelen aan de arme mensen. Gert en co vertelde dat later in een interview dat hij dat oprecht meende. Dat geloof ik wel dat hij dat toen meende maar hij zal van gedacht veranderd zijn zeker :)  :) :lachen: