Spring naar inhoud

- - - - -

K3 avontuur

• Log in om te reageren
262 reacties op dit onderwerp
Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#256 Geplaatst 07 januari 2016 - 01:44

Bekijk berichtspirou2007, op 07 januari 2016 - 00:34, zei:

is niet erg hoor, ik bedoelde maar, toen Gert en co nog niet zo stinkend rijk waren, zongen ze dat ze hun geld gingen uitdelen aan de arme mensen. Gert en co vertelde dat later in een interview dat hij dat oprecht meende. Dat geloof ik wel dat hij dat toen meende maar hij zal van gedacht veranderd zijn zeker :)  :) :lachen:

Ahja, da's waar, maar toen waren het nog franken en in euro's is het allemaal minder he :x ocharme die mens :lachen:

Ephiny
Ephiny
  • 3.877 berichten
  • 4 katten

#257 Geplaatst 07 januari 2016 - 07:39

Bekijk berichtspirou2007, op 06 januari 2016 - 23:58, zei:

ja,haha,
ken je het liedje nog van Gert en Samson?

:viool:   :eDance: :eDance: :eDance:   'had je 10 miljoen, wat zou jij dan doen? Een feestje bouwen en je geld opdoen, ik koop liters limonade, 100 kg chocolade om aan iedereen uit te delen ...... :eDance: :eDance: :eDance: :eDance:

wij hebben alvast nooit iets gezien ....of geproefd.....
. ;)

Ik ken het nog. Ik was een trouwe fan als kind :d

Bekijk berichtspirou2007, op 07 januari 2016 - 00:34, zei:

is niet erg hoor, ik bedoelde maar, toen Gert en co nog niet zo stinkend rijk waren, zongen ze dat ze hun geld gingen uitdelen aan de arme mensen. Gert en co vertelde dat later in een interview dat hij dat oprecht meende. Dat geloof ik wel dat hij dat toen meende maar hij zal van gedacht veranderd zijn zeker :)  :) :lachen:

Ja, hij kon natuurlijk ook moeilijk zingen dat hij van plan was het allemaal zelf te houden en lekker rijk te worden :lachen:
Those who don't believe in magic, will never find it

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.831 berichten
  • 2 katten

#258 Geplaatst 07 januari 2016 - 10:27

Bekijk berichtEphiny, op 07 januari 2016 - 07:39, zei:

Ik ken het nog. Ik was een trouwe fan als kind :d

Ja, hij kon natuurlijk ook moeilijk zingen dat hij van plan was het allemaal zelf te houden en lekker rijk te worden :lachen:
OP de slimste mens is dat ook ter sprake gekomen. En blijkbaar heeft hij een gratis dagje plopsaland georganiseerd met hopen chocolode en limonade. DUs hij heeft wel woord gehouden ;)
Geplaatste afbeelding

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#259 Geplaatst 07 januari 2016 - 16:40

Bekijk berichtSteffie_G, op 07 januari 2016 - 10:27, zei:

OP de slimste mens is dat ook ter sprake gekomen. En blijkbaar heeft hij een gratis dagje plopsaland georganiseerd met hopen chocolode en limonade. DUs hij heeft wel woord gehouden ;)

ja,dat klopt maar het was heel ver voor ons en de plaatsen waren beperkt, ik ging gaan met mijn nichtjes die ook fan zijn van Samson maar er was geen plaatse meer!
:) :)

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#260 Geplaatst 21 januari 2016 - 00:53

Voor de liefhebbers, er komen een paar uitzendingen K3 achter de schermen op VTM, :)

"Wij Zijn K3", elke woensdag om 21.25 bij VTM.
:cheer: :bla: :cheer:

Bewerkt door spirou2007, 21 januari 2016 - 00:53.

:) :)

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#261 Geplaatst 21 januari 2016 - 13:29

Ik heb gekeken gisteren.
Was wel fijn om te zien hoe het er allemaal zowat aan toe gaat :)

juleken
juleken
  • 7.147 berichten

#262 Geplaatst 03 februari 2016 - 23:35

Awel, ik heb nu twee afleveringen gezien (ik neem ze op) en het doet mij toch ook wel iets. Hoe die meisjes hun droom beleven, hun ding kunnen doen, dat moet wel iets doen met een mens. En laat al die criticasters maar praten. Ik word er echt vrolijk van als ik zie hoe zij er van genieten!

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#263 Geplaatst 04 februari 2016 - 00:13

Ik heb toch ook een paar keer kippenvel gekregen, wat een super leuke belevenis voor die meisjes!
Interessant ook om het leven achter de schermen een beetje te kunnen volgen. Aan de stukjes interview met Gert merk je dat hij heel goed beseft dat er altijd kritiek zal zijn, en mensen die overal een complot achter zoeken (remember de brooddozen), maar dat hij zich daar geen bal van aantrekt. :d

Leuke reeks, jammer dat het alweer gedaan is.
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.