Spring naar inhoud

- - - - -

K3 avontuur

• Log in om te reageren
262 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#31 Geplaatst 18 juni 2015 - 09:15

Spijtig, maar je hebt het wel al mee mogen maken.
Sucses voor je vriendin

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#32 Geplaatst 22 juni 2015 - 21:15

Ooh heel spijtig! Succes voor je vriendin gewenst!

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.215 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 04 september 2015 - 20:56

Het wordt nu uitgezonden :)
Geplaatste afbeelding

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.296 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 04 september 2015 - 21:32

Ik heb het opgenomen en ga er seffens naar kijken. Ben altijd te vinden voor dit soort programma's. Heb K2 zoekt K3 ook gevolgd, maar de uiteindelijke keuze van Josje, vond ik niet zo goed. Die één die tweede geworden is, was mijn favoriet. Maar ik begreep Studio 100 wel. Een Nederlandse erbij en Nederland is ook "klant". :-)
Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.215 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 04 september 2015 - 21:54

Goh ik ben slecht in dingen volgen. De vorige K3 verkiezing heb ik niks van gezien. Het was totaal bij toeval met het zappen dat ik er op kwam. :d
Geplaatste afbeelding

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.296 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 06 september 2015 - 22:06

Ik programmeer altijd mijn decoder, aan de hand van TV blad. Eerst duid ik aan wat ik de volgende week wil zien en dan wordt alles geprogrammeerd. En nu kan je met Prox tv meerdere programma's gelijktijdig opnemen, die dan 60 dagen beschikbaar blijven. Nu het nieuwe tv seizoen begonnen is, is er weer heel wat te zien, dat betekend... Veel programmeren. Ik heb nog 3 credits staan om een "op aanvraag" programma of film te bekijken, maar ik heb zoveel klaar staan dat ik er niet toe kom. Maar K3 zoekt K3 staat toch weer erbij, in serie geprogrammeerd, zodat ik zeker geen uitzending mis. :-)
Groetjes van Elma

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.215 berichten
  • 3 katten

#37 Geplaatst 06 september 2015 - 22:26

Ja kan je doen maar ik vind zelf tv programma's niet echt zo belangrijk dat ik er zo moeite voor zou doen. Als ik iets mis ja dan is het maar zo. :d  Sommige die ik ken gaan dan vb als ze iets gemist hebben dat gaan bekijken in replay ofzo. pff doe ik nooit. Ik heb es een tijdje the big bang theory opgenomen omdat dat toevallig tegelijk met thuis viel en ik wou beiden zien. Uiteindelijk had ik bijna 20 afleveringen staan en nooit bekeken haha.

Bewerkt door Eibhlin, 06 september 2015 - 22:27.

Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.217 berichten
  • 3 katten

#38 Geplaatst 07 september 2015 - 05:23

@Elma
Zo doe ik dat ook altijd...
Omcirkelen in het tvbladje en dan savonds de digicorder programmeren met wat ik volg of wil zien
Zo is het ook handig om reclames door te spoelen of programmas te bekijken op momenten dat jij tv wilt kijken en niet wanneer ze t uitzenden  :goofy:
Ik heb scarlet pakket voor tv en internet en phone maar we gebruiken de belgacom digibox en het 60 dagen opname systeem
Maar wat bedoel je met credits?

Bewerkt door Kaprice, 07 september 2015 - 05:24.

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.177 berichten
  • 3 katten

#39 Geplaatst 07 september 2015 - 10:58

Wat vonden jullie er van?
Ik vond dat er bijzonder weinig meisjes echt goed kunnen zingen.
Soms leek het voor mij vals en zei de jury dat het wel goed was. Dan dacht ik 'oei'. :s
(En toondoof ben ik niet ;) )

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 07 september 2015 - 14:53

Ik vond het niveau ook niet erg hoog. Inderdaad werd er vaak vals gezongen. En ééntje had een attitude alsof de hele wereld al aan haar voeten lag. (uit dat andere programma "verliefd" of zoiets met die dates)
Maar de jury kijkt ook naar het hele plaatje hé, uitstraling enzo en hoe enthousiast ze de eerste jury meekrijgen. Die willen ze wel nog een tweede keer zien. Aan de zang schaven ze later wel bij denk ik. De zang moet dan natuurlijk wel enig niveau hebben. Iemand die totaal geen hoge noot kan halen zal er niet bij zijn. ;)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#41 Geplaatst 07 september 2015 - 18:49

Bekijk berichtARIZONA, op 07 september 2015 - 14:53, zei:

Ik vond het niveau ook niet erg hoog. Inderdaad werd er vaak vals gezongen. En ééntje had een attitude alsof de hele wereld al aan haar voeten lag. (uit dat andere programma "verliefd" of zoiets met die dates)
Maar de jury kijkt ook naar het hele plaatje hé, uitstraling enzo en hoe enthousiast ze de eerste jury meekrijgen. Die willen ze wel nog een tweede keer zien. Aan de zang schaven ze later wel bij denk ik. De zang moet dan natuurlijk wel enig niveau hebben. Iemand die totaal geen hoge noot kan halen zal er niet bij zijn. ;)

Ik denk dat Kristel wel een goede kijk heeft. Gert ook wel.... De laatste vond ik wel goed, de rest niet zo denderend altijd.
Die één die al aan 1001 dingen had meegedaan die iemand 'te sexy' vond, vond ik.... te chichi (of hoe schrijf je dat).

Vrees wel dat wanneer je uiterlijk niet echt zo super is, je geen kans maakt. Dat is jammer, maar in onze maatschappij ja..... moet het blijkbaar zo.

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 07 september 2015 - 20:49

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 07 september 2015 - 18:49, zei:

Ik denk dat Kristel wel een goede kijk heeft. Gert ook wel.... De laatste vond ik wel goed, de rest niet zo denderend altijd.
Die één die al aan 1001 dingen had meegedaan die iemand 'te sexy' vond, vond ik.... te chichi (of hoe schrijf je dat).

Vrees wel dat wanneer je uiterlijk niet echt zo super is, je geen kans maakt. Dat is jammer, maar in onze maatschappij ja..... moet het blijkbaar zo.

Ja, Kristel durft rechtuit en voldoende streng te zijn. Ze kan het ook goed aanpakken om negatief nieuws te brengen zonder iemand te kwetsen. Karen heeft een weker hartje. Ze zou iedereen wel door willen laten.
Die ene die al 1001 dingen heeft gedaan, daar had ik het op toen ik zei dat die dacht dat de wereld al aan haar voeten lag.
Helaas speelt het uiterlijk inderdaad een grote rol.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.215 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 07 september 2015 - 21:00

Ik snap vooral niet dat als je al 101 wedstrijden en programma's geprobeerd hebt, er niks van komt, je blijft verder doen. Na hoeveel afwijzingen dringt het dan door dat je toch niet voldoet? In plaats van dan iets anders te zoeken of lessen volgen of weet ik veel.
Geplaatste afbeelding

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.296 berichten
  • 3 katten

#44 Geplaatst 07 september 2015 - 21:17

Bekijk berichtKaprice, op 07 september 2015 - 05:23, zei:

@Elma
Zo doe ik dat ook altijd..
Ik heb scarlet pakket voor tv en internet en phone maar we gebruiken de belgacom digibox en het 60 dagen opname systeem
Maar wat bedoel je met credits?
Je kan credits krijgen, als je problemen meldt op het forum van Proximus. Een tijdje geleden waren er problemen met opnames. Dat heb ik gemeld en om "het leed te verzachten" kreeg ik een credit, zodat ik dat programma alsnog kon bekijken in de "TV op aanvraag". Ik had drie keer een opgenomen programma dat ik niet kon bekijken en kreeg daar 3 credits voor. :-)
Je kan ook credits kopen met je Premiumpunten. Die vindt je in Myproximus. Een credit kost 1000 punten, maar je kan ook meerdere credits ineens kopen. Die zijn dan goedkoper.
Met die credits kan je dan gratis programma's of films bekijken in de "op aanvraag". Wel interessant, als er echt niks op tv is of ik een mooie film wil zien. Ik heb uiteindelijk die credits niet gebruikt om die programma's te bekijken, maar ik bewaar ze voor een film. :-)

Ik vond dat er twee bij waren die een echte K3 stem hadden. De rest zong voor mij niet duidelijk genoeg gearticuleerd en dat vind ik wel belangrijk voor een K3'ertje. Hopelijk krijgen we meer en beter in de volgende afleveringen.
Groetjes van Elma

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.177 berichten
  • 3 katten

#45 Geplaatst 07 september 2015 - 21:45

Ja, dat ene meisje dat al aan zovele dingen had meegedaan vond ik echt niet geschikt.
Zo arrogant :s

Het andere meisje, die nog geen podiumervaring had, vond ik geweldig!