Spring naar inhoud

- - - - -

K3 avontuur

• Log in om te reageren
262 reacties op dit onderwerp
Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.303 berichten
  • 3 katten

#61 Geplaatst 23 september 2015 - 22:00

Bekijk berichthilleke, op 23 september 2015 - 21:35, zei:

online kijken via vtm.be ;)

Jep, doe ik ook soms, als ik een programma niet opgenomen heb. Het voordeel is nog dat je die reclame niet hoeft door te spoelen.
Mijn hubby heeft de plug-in "chromecast" (zie foto) in onze TV gestoken. Nu kunnen we VTM op de Tv zien. Handig.

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg

Bewerkt door Elma, 23 september 2015 - 22:01.

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#62 Geplaatst 24 september 2015 - 18:36

Ah, dank je :)

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 02 oktober 2015 - 17:59

Het gaat er nog stormachtig aan toe gaan om geschikte kandidates te vinden voor K3:

http://www.nieuwsbla...151002_01898813

Vinden jullie de reactie correct of overdreven? Ik vind ze overdreven.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.220 berichten
  • 3 katten

#64 Geplaatst 02 oktober 2015 - 18:10

Ik vind dat ze wel een punt heeft. Uiteindelijk als je ergens voor solliciteert verwachten ze altijd dat je het bedrijf en alles rond je job kent. Dat ze niet 1 dvd gezien hebben om desnoods gewoon eens te kijken wat het inhoud is niet zo een grote moeite.
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 02 oktober 2015 - 18:25

Bekijk berichtEibhlin, op 02 oktober 2015 - 18:10, zei:

Ik vind dat ze wel een punt heeft. Uiteindelijk als je ergens voor solliciteert verwachten ze altijd dat je het bedrijf en alles rond je job kent. Dat ze niet 1 dvd gezien hebben om desnoods gewoon eens te kijken wat het inhoud is niet zo een grote moeite.

Ja ergens wel. Maar je kan er ook van uitgaan dat er een nieuwe K3 groep gevormd wordt die nieuwe dingen gaat brengen ook en dan is vooral talent belangrijk vind ik. Kristel houdt wat te erg vast aan het concept K3 hoe zij het kent en staat niet open voor vernieuwing vind ik.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.220 berichten
  • 3 katten

#66 Geplaatst 02 oktober 2015 - 18:41

Ik vind haar nochtans wel de nuchterste van de groep. Zij gaat niet zo snel zwichten voor een emotioneel verhaaltje of een lief snoetje. Dat vond ik dat die andere 2 dan weer veel te vaak deden.
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#67 Geplaatst 02 oktober 2015 - 19:07

Ik vind Kristel in de jury ook heel goed bezig maar achter de schermen blijkt ze toch anders te zijn precies.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.220 berichten
  • 3 katten

#68 Geplaatst 02 oktober 2015 - 19:12

Bekijk berichtARIZONA, op 02 oktober 2015 - 19:07, zei:

Ik vind Kristel in de jury ook heel goed bezig maar achter de schermen blijkt ze toch anders te zijn precies.
Iedereen heeft zn goeie en slechte momenten zeker. Het is tenslotte wel iets waar ze een groot stuk van hun leven aan en voor gewerkt hebben. Lijkt me beetje logisch dat je daar emotioneel bij betrokken bent en enkel het beste wil. Ik denk dat ze gewoon wil vermijden dat iemand door gaat die auditie is gaan doen maar niks van k3 kent buiten dat ene liedje dat ze komen zingen zijn.
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#69 Geplaatst 02 oktober 2015 - 19:19

Vind dat ze groot gelijk heeft.... Dat je niet alles gezien hebt, oke, maar dat je zelfs geen enkele show gezien hebt??? Nee, dat gaat er bij mij ook niet in en ik zou - net als Kristel - nog veel bozer zijn. Het is haar levenswerk. Je merkt gewoon dat K3 haar ziel was. En ja... ze heeft verdriet dat ze 'haar kindje' moet afgeven, da's logisch!
Ik zou nog veel strenger zijn denk!
Ookal is de nieuwe K3 totaal anders, ik denk dat vele niet beseffen hoe zwaar het is.
Dat je echt geleefd wordt en het heus meer is dan wat liedjes zingen en wat dansen.

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#70 Geplaatst 02 oktober 2015 - 20:14

Ik ga mijn mening bijspijkeren want ik kan me ook vinden in wat jullie zeggen Eibhlin en dolfjeweerwolfje. Dikwijls heeft iets zoveel facetten dat je er niet genoeg bij blijft stil staan. Ik was na het zien van het filmpje geschokt van de heftige reactie van Kristel maar als ik nu jullie uitleg lees heeft ze inderdaad wel een punt.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#71 Geplaatst 03 oktober 2015 - 10:24

Knap van Kristel dat ze durft te zeggen dat ... (ben haar naam even kwijt, die blonde uit musicals) ze haar niets vond.
Ze deed dat super!! Maar ook bij mij zat er een gevoel dat .... dat er iets niet klopte.

Vind het dan wel straf dat ze er uiteindelijk inderdaad niet bij zat (al was ze van zichzelf zeker van wel).

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.220 berichten
  • 3 katten

#72 Geplaatst 03 oktober 2015 - 11:11

Ja klopt, ik denk ook wel dat sommigen er gewoon een kans in zagen om roem te vergaren. Ik was wel verrast dat die Hanne er uit lag eigenlijk.
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.600 berichten
  • 4 katten

#73 Geplaatst 03 oktober 2015 - 12:07

Bekijk berichtEibhlin, op 03 oktober 2015 - 11:11, zei:

Ja klopt, ik denk ook wel dat sommigen er gewoon een kans in zagen om roem te vergaren. Ik was wel verrast dat die Hanne er uit lag eigenlijk.
Ze zitten verdeeld over 2 auto's.
Ben er zeker van dat de auto met Hanne en zo terug rijdt en ze weer mogen meedoen.
Want ze splitsen na een tijdje

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.220 berichten
  • 3 katten

#74 Geplaatst 03 oktober 2015 - 12:15

Bekijk berichtEvyke81, op 03 oktober 2015 - 12:07, zei:

Ze zitten verdeeld over 2 auto's.
Ben er zeker van dat de auto met Hanne en zo terug rijdt en ze weer mogen meedoen.
Want ze splitsen na een tijdje

Ja zoiets dacht ik ook. Of dat ze ergens anders naartoe gaan en daar stiekem met 3 verder doen ofzo? Alleen geen idee wat het nut daar van zou zijn.
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#75 Geplaatst 03 oktober 2015 - 13:45

Ik vind dat ze meer dan gelijk heeft!
Je moet toch op zijn minst jezelf een beetje inlezen (in dit geval eigenlijk meer 'inkijken') over wat er gaande is.
Dat wil niet zeggen dat ze niet openstaat voor verandering. Maar je moet toch weten hoe het er nu aan toe gaat vind ik.

Ik ben het overigens WEER vergeten in te stellen. Verdorie toch!