Spring naar inhoud

- - - - -

Link voor Zooplus ten voordele de KS-Shop

• Log in om te reageren
68 reacties op dit onderwerp
Leenaria
Leenaria
  • 822 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 05 februari 2016 - 11:06

Mijn product is veel goedkoper op de Duitse site maar door de 5% nieuwsbrief-korting die ik zowel bij de nl. als de eng. site aangeboden kreeg is mijn bestelling toch goedkoper op de Nederlandse site!
Doordat het product in .de goedkoper is dan in .nl gaat er bij de korting minder af. Dit samen met verzendingskosten maakt dat mijn product toch goedkoper uitvalt bij .nl (tot 99€ is er 6,99€ verzendingskosten bij .de, bij .nl heb ik geen verzendingskosten boven 35€)

Dus mensen: zie naar het totaalbedrag waar wel rekening gehouden wordt met verzendingskosten en korting!

Ik hoop dat het gelukt is via de link. Ik kan dat zelf niet zien vermoed ik maar heb wel telkens hier de link naar zowel .nl als .de gebruikt tijdens vergelijken. Ook nadien nog eens opnieuw bij de uiteindelijke bestelling (paar dagen later, vandaar) dus zou toch gelukt moeten zijn.

Geplaatste afbeeldingGrtjz van Leen, Pixie & Rexy

hilleke
hilleke
  • 19.409 berichten

#32 Geplaatst 05 februari 2016 - 15:09

Ik bestel niet meer de duitse, veel problemen, en wat je bespaart krijg je op het einde er terug bij met de verzendingskosten.

Ik bestel nu bij de franse zooplus, maar daar is geen link voor zeker ;)

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 05 februari 2016 - 15:38

Bekijk berichtLeenaria, op 05 februari 2016 - 11:06, zei:

Mijn product is veel goedkoper op de Duitse site maar door de 5% nieuwsbrief-korting die ik zowel bij de nl. als de eng. site aangeboden kreeg is mijn bestelling toch goedkoper op de Nederlandse site!

Is die korting als je je inschrijft op de nieuwsbrief dan niet geldig op de duitse site?

Bekijk berichthilleke, op 05 februari 2016 - 15:09, zei:

Ik bestel niet meer de duitse, veel problemen, en wat je bespaart krijg je op het einde er terug bij met de verzendingskosten.

Ik bestel nu bij de franse zooplus, maar daar is geen link voor zeker ;)

Dat hangt er toch vanaf voor hoeveel je bestelt, niet? Als je boven de 100 euro zit, komen er geen kosten voor verzending bij.
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

hilleke
hilleke
  • 19.409 berichten

#34 Geplaatst 05 februari 2016 - 16:16

Bekijk berichtAudrey57, op 05 februari 2016 - 15:38, zei:

Is die korting als je je inschrijft op de nieuwsbrief dan niet geldig op de duitse site?

Dat hangt er toch vanaf voor hoeveel je bestelt, niet? Als je boven de 100 euro zit, komen er geen kosten voor verzending bij.

Ik bestel altijd voor meer dan 100 euro, maar dan nog komen er bij de duitse verzendingskosten bij.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 05 februari 2016 - 16:29

Bekijk berichthilleke, op 05 februari 2016 - 16:16, zei:

Ik bestel altijd voor meer dan 100 euro, maar dan nog komen er bij de duitse verzendingskosten bij.
Vanaf 99 euro vallen de verzendkosten vanuit Duitsland nochtans weg hoor : https://www.zooplus....t/shippingcosts

Vroeger was het vanaf 75 euro maar is nu veranderd ;)

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016
        Mooiste kortharige HTK 2016

• Admin
  • 8.676 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 05 februari 2016 - 16:29

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 05 februari 2016 - 16:29, zei:

Vanaf 99 euro vallen de verzendkosten vanuit Duitsland nochtans weg hoor : https://www.zooplus....t/shippingcosts

Vroeger was het vanaf 75 euro maar is nu veranderd ;)

Hilleke woont in Frankrijk. Denk dat daar het verschil zit
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#37 Geplaatst 05 februari 2016 - 16:31

Bekijk berichtEvyke81, op 05 februari 2016 - 16:29, zei:

Oei, vandaar...was dit vergeten. Sorry ;)

hilleke
hilleke
  • 19.409 berichten

#38 Geplaatst 05 februari 2016 - 16:46

In t begin toen ik hier woonde was dit niet, is onlangs veranderd. En als ik dan bestel komt er een deel uit frankrijk, een deel uit Duitsland...
Allemaal maar raar, maar wel heel ambetant want komt nooit gelijk, dus verschillende dagen aan huis gekluisterd.

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#39 Geplaatst 05 februari 2016 - 17:04

Bekijk berichtEvyke81, op 05 februari 2016 - 16:29, zei:

Ah, dat wist ik niet. :)
Lijkt me inderdaad vervelend. Dan zou ik ook liever ietsje meer betalen voor het gemak.

Momenteel heb ik bij NL en DE een dubbelpak droogvoer Applaws, probeerpakket natvoer Applaws en dubbelpak kattenbakvulling in mijn winkelwagen zitten, en het scheelt maar liefst 12 euro. Dat is toch al de moeite dan. En bij DE (wat het goedkoopst is) heb ik 2 blikjes natvoer extra.

Ik heb bovendien begrepen dat de punten bij NL en DE samentellen, dus dan maakt het ook niets uit waar ik een volgende bestelling zou doen.
Happiness can be found

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#40 Geplaatst 05 februari 2016 - 19:40

Nee inderdaad , ik bestel maandelijks tussen 100 en 200 euro en betaal nooit geen verzendingskosten.
Maar dat is recent wel veranderd want vroeger was dat vanaf 50 of 60 euro geloof ik.
De voeding die ik bestel is altijd goedkoper in Duitsland en ik heb mijn pakketten met TNT altijd binnen de 48u in huis. (maar levering is afhankelijk van de regio waarschijnlijk en wie er daar moet leveren)
Nieuwsbriefkorting is dat niet éénmalig ?

Ik heb spaarplankorting + korting voor grote  hoeveelheden (vanaf 100 euro) en geen verzendingskosten.

Bewerkt door *bonnie*, 05 februari 2016 - 19:41.

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 05 februari 2016 - 19:51

Bekijk bericht*bonnie*, op 05 februari 2016 - 19:40, zei:

Nieuwsbriefkorting is dat niet éénmalig ?

Ja, maar ik ben nog niet ingeschreven op de nieuwsbrief en bij de Duitse krijg ik dus al korting. Neukunden-Rabatt heet het. Volledig automatisch, 5% of zo.

Bekijk bericht*bonnie*, op 05 februari 2016 - 19:40, zei:

Ik heb spaarplankorting + korting voor grote  hoeveelheden (vanaf 100 euro) en geen verzendingskosten.

Dat spaarplan lijkt me interessant, wat ik er over heb gelezen toch, maar ik weet niet hoe ik daar voor moet inschrijven. Of krijg je die mogelijkheid als je een bestelling doet?

Ze hebben echt belachelijk veel kortingsmogelijkheden en het is totaal niet duidelijk wat je met elkaar kunt combineren en hoe je het meest profijt doet. Anderzijds, je moet al veel moeite doen om te bestellen zonder extra korting. Dus het is een beetje dubbel.
Happiness can be found

Machteld.
Machteld.
  • 3.087 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 06 februari 2016 - 17:29

Bekijk berichtAudrey57, op 05 februari 2016 - 19:51, zei:

Dat spaarplan lijkt me interessant, wat ik er over heb gelezen toch, maar ik weet niet hoe ik daar voor moet inschrijven. Of krijg je die mogelijkheid als je een bestelling doet?

Ze hebben echt belachelijk veel kortingsmogelijkheden en het is totaal niet duidelijk wat je met elkaar kunt combineren en hoe je het meest profijt doet. Anderzijds, je moet al veel moeite doen om te bestellen zonder extra korting. Dus het is een beetje dubbel.
Je krijgt inderdaad de mogelijkheid om een spaarplan aan te kopen als je een (of een paar) keer besteld hebt. Eerst 5%, het volgende jaar kan je kiezen tussen 5% of 8%. Als je regelmatig bestelt, haal je sowieso voordeel uit dan spaarplan, ook al moet je ervoor betalen.
Het handige aan een spaarplan is dat het geen kortingscode is. Je kan namelijk maar één kortingscode per bestelling gebruiken. Er is altijd wel een of andere code bij Zooplus, maar je spaarplan staat daar los van, dus je kan bijvoorbeeld zoals Bonnie doet een spaarplan hebben en telkens ook "sammelbesteller" gebruiken voor 3% extra korting.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#43 Geplaatst 06 februari 2016 - 17:34

Bekijk berichtMachteld., op 06 februari 2016 - 17:29, zei:

Je krijgt inderdaad de mogelijkheid om een spaarplan aan te kopen als je een (of een paar) keer besteld hebt. Eerst 5%, het volgende jaar kan je kiezen tussen 5% of 8%. Als je regelmatig bestelt, haal je sowieso voordeel uit dan spaarplan, ook al moet je ervoor betalen.
Het handige aan een spaarplan is dat het geen kortingscode is. Je kan namelijk maar één kortingscode per bestelling gebruiken. Er is altijd wel een of andere code bij Zooplus, maar je spaarplan staat daar los van, dus je kan bijvoorbeeld zoals Bonnie doet een spaarplan hebben en telkens ook "sammelbesteller" gebruiken voor 3% extra korting.

Bedankt voor de uitleg :-) Dus als ik bulkbestelling doe, kan ik geen andere code meer gebruiken. Dan kan ik de code van de nieuwsbrief al gebruiken op de krabpaal, en dan telkens zorgen dat ik boven de 100 euro kan bestellen. Dat spaarplan klinkt heel interessant, dus ik hoop dat ze dat gauw aanbieden.
Happiness can be found

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 06 februari 2016 - 17:38

Heb de link de laatste keer gebruikt!

Leenaria
Leenaria
  • 822 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 15 februari 2016 - 04:18

Ja hoor, die is geldig maar alleen op het bedrag van de producten, niet op het totaalbedrag met verzendkosten.
Omdat het minder kost op de Duitse site, gaat er ook minder korting af en dan daarop de verzendkosten maakt dat het dan duurder wordt.
Schilt niet veel hoor maar toch 2-3€ goedkoper op nl site

Geplaatste afbeeldingGrtjz van Leen, Pixie & Rexy