Spring naar inhoud

- - - - -

Link voor Zooplus ten voordele de KS-Shop

• Log in om te reageren
68 reacties op dit onderwerp
spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#46 Geplaatst 24 februari 2016 - 15:38

Hebben jullie er nu nog iets aan als ik bij Zooplus bestel via de link op KS? Ik ga van 't weekend gerief bestellen bij Zooplus.

Bewerkt door spirou2007, 24 februari 2016 - 15:38.

:) :)

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#47 Geplaatst 24 februari 2016 - 16:39

Dat vroeg ik me ook af. Anders steun ik in de toekomst liever een ander initiatief dat zo'n banner heeft.
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#48 Geplaatst 24 februari 2016 - 17:11

Ja van dat kan ik de spulletjes betalen voor wedstrijden enz, dus heel graag :)

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#49 Geplaatst 24 februari 2016 - 19:11

Bekijk berichtCisca, op 24 februari 2016 - 17:11, zei:

Ja van dat kan ik de spulletjes betalen voor wedstrijden enz, dus heel graag :)

:duim:
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#50 Geplaatst 24 februari 2016 - 21:09

Mooi, ik heb binnenkort ook weer een bestelling! :)
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Leenaria
Leenaria
  • 822 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 01 augustus 2016 - 11:20

Net besteld via de link, hopelijk is het gelukt
Geplaatste afbeeldingGrtjz van Leen, Pixie & Rexy

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#52 Geplaatst 01 augustus 2016 - 11:46

ben benieuwd, want tot op heden niks ervan gehoord

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#53 Geplaatst 09 augustus 2016 - 07:41

Hopelijk hebben jullie er iets aan als wij bij Zooplus bestellen.
Heb nu gemerkt dat Zooplus ineens zijn verzendingskosten blijft aanrekenen, zelfs bij meer dan 100 euro!
Heb mijn bestelling geannuleerd, dacht dat het een vergissing was, maar 't is zo!
Ze hebben hun interne regels voor het buitenland in alle stilte en zonder verwittigen aangepast!

Mijn vertrouwen in Zooplus is fel verminderd... [-(

Bewerkt door spirou2007, 09 augustus 2016 - 07:42.

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 09 augustus 2016 - 08:21

Zooplus is niet meer wat het was.4 dagen op z'n minst wachten op de bestellingen en dan nog dure doosjes voeding vervangen door hun eigen brol.Ook nog geblutste dozen.Het wordt wel allemaal vergoed maar ik ben het beu van elke keer te moeten bellen of mailen.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#55 Geplaatst 11 augustus 2016 - 12:06

Bekijk berichtDORIS, op 09 augustus 2016 - 08:21, zei:

Zooplus is niet meer wat het was.4 dagen op z'n minst wachten op de bestellingen en dan nog dure doosjes voeding vervangen door hun eigen brol.Ook nog geblutste dozen.Het wordt wel allemaal vergoed maar ik ben het beu van elke keer te moeten bellen of mailen.

juist, dat klopt, mijn bikjes dozen waren laatst ook allemaal geblutst, ge weet dan nooit of dit door het transport komt of hun afgedankte. Indien afgedankte heb ik schrik dat er ergens lucht aan kan want dan is het eten slecht.
Laatst had ik terug die doosjes natvoeding van Schmusy, een zakske was open en uitgelopen en stinkennnnnn  !!
Ja, je mag dan inwisselen maar tis altijd eerst de mail, foto's, achternageloop, een gans pak gedoe dat eigenlijk niet zou mogen.
Of promoties die vergeten waren, bij de 12+4, kreef ik de 12 maar de 4 gratis waren er niet bij, ikheb zelfs niet meer gemaild, hoe moet je dat bewijzen he.
Ik ben aan het uitkijken of er andere online shops voor dierenvoeding te vinden zijn, want 7 katejs voederen is kostelijk he, toch als je ze gene brol (whiskas, felix) wilt geven.

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 11 augustus 2016 - 21:07

Ik koop de voeding bij mijn da.6 van de 7 moeten toch speciale voeding krijgen.Voor mijn hondje kook ik meestal zelf.Blijven de speeltjes en Dentastix die ik nog bestel bij Zooplus.Vermits ik toch naar de Aveve het bloem voor mijn broden ga halen neem ik dat ook dikwijls van daar mee.Het is bijna op mijn weg en dan heb ik het onmiddellijk.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.852 berichten
  • 3 katten

#57 Geplaatst 11 augustus 2016 - 21:22

Bekijk berichtspirou2007, op 09 augustus 2016 - 07:41, zei:

Hopelijk hebben jullie er iets aan als wij bij Zooplus bestellen.
Heb nu gemerkt dat Zooplus ineens zijn verzendingskosten blijft aanrekenen, zelfs bij meer dan 100 euro!
Heb mijn bestelling geannuleerd, dacht dat het een vergissing was, maar 't is zo!
Ze hebben hun interne regels voor het buitenland in alle stilte en zonder verwittigen aangepast!

Mijn vertrouwen in Zooplus is fel verminderd... [-(
Bedoel je bij Zooplus.nl?
Ik heb net even naar hun site geweest en volgens wat daar vermeld wordt zijn er geen verzendkosten bij bestellingen hoger dan 35 euro : http://www.zooplus.n...t/shippingcosts

Bij Zooplus.de daar is het blijkbaar wel veranderd zie ik. Geen "portofrei ab" meer voor België : http://www.zooplus.d...t/shippingcosts
Laatst was dat wel nog voor bestellingen vanaf 100 euro en voordien zelfs al vanaf 75 euro.

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#58 Geplaatst 12 augustus 2016 - 11:04

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 11 augustus 2016 - 21:22, zei:

Bedoel je bij Zooplus.nl?
Ik heb net even naar hun site geweest en volgens wat daar vermeld wordt zijn er geen verzendkosten bij bestellingen hoger dan 35 euro : http://www.zooplus.n...t/shippingcosts

Bij Zooplus.de daar is het blijkbaar wel veranderd zie ik. Geen "portofrei ab" meer voor België : http://www.zooplus.d...t/shippingcosts
Laatst was dat wel nog voor bestellingen vanaf 100 euro en voordien zelfs al vanaf 75 euro.

ja, ik bedoelde zooplus.de,
ja, de laatste tjd moesten we om 100 euro bestellen om portvrij te zijn, maar nu zijn er altijd kosten he,

zooplus.nl is ook een duurder voor Royal Canin, ik zal wachten op een promotie en dan zal ik bestellen bij zooplus.nl via KS hier, dan heeft KS er ook nog wat aan he :)

ja, de laatste tjd moesten we om 100 euro bestellen om portvrij te zijn, maar nu zijn er altijd kosten he,

zooplus.nl is ook een duurder voor Royal Canin, ik zal wachten op een promotie en dan zal ik bestellen bij zooplus.nl via KS hier, dan heeft KS er ook nog wat aan he :)

Het is de manier waarop he bij  .de , ze doen wijzigingen zonder de klanten te verwittigen, bovendien duurt het veel langer de laatste tijd vooraleer de bestelling dan thuiskomt.Met DHL kan je niet echt volgen aar uw pakje is, achteraf el, maar op moment niet, GLS en Post.nl zijn veel beter, die kan je volgen en inschatten wanneer je pakje thuiskomt.
BIj . de had ik laatst alle blikken natvoer geblutst en een zakje korrels was open, alle korrels lost in de doos!

Machteld.
Machteld.
  • 2.974 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 12 augustus 2016 - 11:06

Bekijk berichtspirou2007, op 12 augustus 2016 - 11:04, zei:

En 't is stom, maar vaak ben je nog altijd beter af bij zooplus.de, zelfs met verzendkosten bij komt het mij nog goedkoper uit dan zooplus.nl voor exact dezelfde producten :louche:. Hangt er een beetje vanaf wat je bestelt natuurlijk.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#60 Geplaatst 12 augustus 2016 - 11:08

ja, het scheelt soms veel he, dat klopt wel!
:)
Maxi Zoo hier in België is ook duur, daar heb ik ook al gekeken.

Zooplus blijft voordeliger maar als ze zo voortdoen zal het al vlug even duur zijn.

Bewerkt door spirou2007, 12 augustus 2016 - 11:09.