Spring naar inhoud

- - - - -

Sam 12.04.2007 - 18.04.2015

• Log in om te reageren
69 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#31 Geplaatst 27 april 2015 - 23:37

Inderdaad hartverscheurend, en o zo herkenbaar  :( arme Jaro ook, en dat maakt het voor ons personeel nog pijnlijker vind ik, als je ziet dat het overgebleven katje(s) zijn vriendje ook al zo mist...
Heel veel sterkte nog eens, ik heb echt al heel veel aan jou gedacht.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 28 april 2015 - 21:35

Bekijk berichtjuleken, op 27 april 2015 - 23:37, zei:

Inderdaad hartverscheurend, en o zo herkenbaar  :( arme Jaro ook, en dat maakt het voor ons personeel nog pijnlijker vind ik, als je ziet dat het overgebleven katje(s) zijn vriendje ook al zo mist...
Heel veel sterkte nog eens, ik heb echt al heel veel aan jou gedacht.

Lief dat je aan mij denkt :hug:  Jammer genoeg herkenbaar voor jou en vele anderen...
Ik vind het ook zo erg om te zien hoe Jaro Sam* mist. Hij wil nu constant aandacht als hij wakker is, maar dat gaat ook niet altijd. Ik speel en knuffel zoveel mogelijk, blijf niet te lang weg, geef lekkere hapjes (hij is nog steeds dol op zijn snoepjes).

Ik slaap zo slecht zonder Sam, normaal ligt er een lekker warm en zacht lijfje tegen mijn buik/borst, rug of arm, gezicht.

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#33 Geplaatst 29 april 2015 - 19:50

Zo triest... Blijft Jaro dan niet bij jou slapen nu?
Is natuurlijk geen vervanging maar kan toch wel troost bieden he...

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 03 mei 2015 - 22:59

Wat mis ik mijn lieve Sammeman toch nog... :cry:

Tuintijger Sam*

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 04 mei 2015 - 09:43

Nasa hier is de leegte ook groot maar ik hoop dat je van Jaro de liefde en vriendschap krijgt .Babet heeft ook al de tijd het gemis van Atilla laten merken al de maanden dat hij er niet meer was En hoe het ook is wij moeten verder met de leegte en het verdriet maar het doet vreselijk veel pijn .
Hier nog een hart onder de riem meid .....dikke knuffels :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 18 mei 2015 - 13:52

Een maand zonder Sam... een héle maand...

Het is hier nog altijd leeg en stil. Ik mis dat warme, zachte lijfje tegen mij. Zijn kleine gewoontes... Sam was zo'n mooi katertje, het zachtaardigste wezentje dat ik ooit heb ontmoet.

Ik heb 1x gedroomd dat we lekker aan het knuffelen waren, zo'n mooie droom...

Ik mis je bij mij Sammetje :hart:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 18 mei 2015 - 18:16

Ik begrijp je verdriet zo goed :hug: ik mis mijn mooie rooie (Nashota) ook nog steeds.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#38 Geplaatst 19 mei 2015 - 18:46

Bekijk berichtNasa, op 18 mei 2015 - 13:52, zei:

Een maand zonder Sam... een héle maand...

Het is hier nog altijd leeg en stil. Ik mis dat warme, zachte lijfje tegen mij. Zijn kleine gewoontes... Sam was zo'n mooi katertje, het zachtaardigste wezentje dat ik ooit heb ontmoet.

Ik heb 1x gedroomd dat we lekker aan het knuffelen waren, zo'n mooie droom...

Ik mis je bij mij Sammetje :hart:

Zo erg, Sam was inderdaad een mooie kater. Nog veel sterkte Nasa

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#39 Geplaatst 19 mei 2015 - 18:49

Dank jullie wel... Jullie begrijpen het.

Ik heb al 400 foto's laten afdrukken van hem, en er volgen er nog veel meer. Ik wil ze allemaal op papier. De mooiste gaan in een album komen, dat ik misschien nog probeer te versieren (als ik het niet verknoei).

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#40 Geplaatst 20 mei 2015 - 22:04

Bekijk berichtNasa, op 19 mei 2015 - 18:49, zei:

Dank jullie wel... Jullie begrijpen het.

Ik heb al 400 foto's laten afdrukken van hem, en er volgen er nog veel meer. Ik wil ze allemaal op papier. De mooiste gaan in een album komen, dat ik misschien nog probeer te versieren (als ik het niet verknoei).

Ik ken dat, die talloze foto's  :) hier worden onze drie overleden schatjes ook nog iedere dag gemist hoor  :( Ze blijven in ons hart zitten he...

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#41 Geplaatst 20 mei 2015 - 22:23

Inderdaad Juleken... ik ben er nu ook al 3 kwijt.
2 op minder dan een jaar tijd, in 2006-2007. En nu Sammie.

Ik moet deze maand nog met Jaro en met Snoet naar de DA gaan voor hun inentingen. Maar ik stel het telkens uit... Dat is nu even niet mijn favoriete plek en ik weet dat ik daar weer ga staan huilen en alles opnieuw ga beleven.
Zal toch al snel eens een afspraak voor Jaro maken. Daarna Snoet ook, met mijn zus erbij. Snoet is bij mijn ouders blijven wonen, maar ik doe nog de dingen als inentingen, ontvlooien en ontwormen, juist voer kiezen...

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#42 Geplaatst 21 mei 2015 - 00:10

Ik ga sinds de dood van die van ons ook met gemengde gevoelens naar de dierenarts. Dat gevoel vermindert wel met de tijd natuurlijk, maar plezant is het niet, zelfs al is het voor inentingen...

Jij ook al twee op minder dan een jaar tijd, pfff, een katje zou d'office toch langer moeten leven he, op z'n minst 20 jaar  :roll:

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 25 mei 2015 - 09:49

Ik kom niet vaak in dit deel van het forum lezen, maar toen ik zag dat jij hier ook een topic had open staan wou ik toch eens komen lezen.
Het is vreselijk om je lievelingetje te moeten afgeven en ik kan me heel goed voorstellen dat die laatste momenten op je netvlies gebrand blijven.
Maar hij heeft ongetwijfeld een heel mooi leven gehad bij jou en was dankbaar voor alles dat je voor hem deed.

Ik hoop dat je het binnenkort een plaatsje kan geven.

Ook al zijn we meer als een maand verder wil ik je toch nog heel veel sterkte wensen :hug:

Time spent with cats is never wasted

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#44 Geplaatst 09 juli 2015 - 20:36

Daarstraks weer een huilbui, ik las mijn berichten van toen op FB...
Wat mis ik hem toch.

Ik ben nu maar begonnen aan deel 2 van foto's afdrukken. Deel 1 waren 445 foto's ofzo. Nu zit ik ook al aan 350 foto's en ik moet nog veel mappen doen.
Maar ik zei dat ik alle foto's van Sam* wou afdrukken, dus ik doe dat. Ik wil ze allemaal, tastbaar bij me. Ik kan ze niet kwijtraken door technologie dan.

Ik heb ook gelachen met sommige foto's, gek Sammetje*

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#45 Geplaatst 09 juli 2015 - 21:42

Het is normaal dat je hem mist, ik heb mijn vogel verloren op 12/12/1994 en soms komen de tranen nog in mijn ogen als ik aan hem denk. Dat komt bij mij wel vooral omdat ik me schuldig voel tov hem. Ik wilde niet naar de dierenarts gaan omdat ik zeker was dat die hem zou doen inslapen. En daar heb ik altijd zoveel spijt van gehad, misschien had hij medicatie kunnen krijgen. Misschien had hij niet in een epileptische aanval moeten sterven, alleen terwijl ik op school zat en mijn ouders op hun werk. Daar heb ik echt zoveel spijt van en verdomme hier gaan de tranen weeral. Hijj heeft mij vergeven (de nacht na zijn overlijden heeft hij me komen melden dat alles ok was), maar ik kan mezelf niet vergeven. Misschien dat het minder pijn zou doen als ik mezelf kon vergeven, maar dat kan ik nog altijd niet, nu 20,5 jaar later.

Ik vermoed dat jij je misschien ook schuldig voelt, maar daar is geen reden voor. Je kon het niet op voorhand weten dat dat zou gebeuren en hij had de beste zorgen. Meer kon je niet doen. Je was bij de DA, het is niet alsof je hem geen zorgen gaf ofzo, in tegendeel. Hij weet dat ook en hij is dankbaar voor de liefde en de zorgen die hij gekregen heeft van jou.
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding