Spring naar inhoud

- - - - -

Sam 12.04.2007 - 18.04.2015

• Log in om te reageren
69 reacties op dit onderwerp
Steffie_G
Steffie_G
  • 14.034 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 10 juli 2015 - 18:26

Erg hoe zo een klein beestje zoveel plek in je hart kan innemen.
Ik was gisteren ook nog en filmpje van onze Leon aan het zien en ben ook weer gaan wenen.

Jij hebt wel super veel foto's seg! Leuk dat je die achteraf allemaal mooi in een mpaje bij je kan hebben.
Ik heb nog redelijk wat foto's van Leon op m'n oude laptop staan, maar die is kapot en ik vrees dat die foto's voor altijd verloren zijn :(
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.010 berichten
  • 1 katten

#47 Geplaatst 10 juli 2015 - 20:29

Ze kunnen de harde schijf van een kapotte laptop over zetten op een externe schijf hoor. Dan kan je die foto's terugkrijgen. Kan je laten doen bij een computer reparateur. Als ik me niet vergis dien ze dat vb. bij die winkel op de hoek van de Leien. Ben de naam vergeten, is richting nieuw gerechtshof.

Bekijk berichtSteffie_G, op 10 juli 2015 - 18:26, zei:

Erg hoe zo een klein beestje zoveel plek in je hart kan innemen.
Ik was gisteren ook nog en filmpje van onze Leon aan het zien en ben ook weer gaan wenen.

Jij hebt wel super veel foto's seg! Leuk dat je die achteraf allemaal mooi in een mpaje bij je kan hebben.
Ik heb nog redelijk wat foto's van Leon op m'n oude laptop staan, maar die is kapot en ik vrees dat die foto's voor altijd verloren zijn :(

Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.034 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 10 juli 2015 - 20:42

Ga ik eens opzoeken! Enfin, kapot is de laptop niet echt.
De poort voor op te laden is kapot, is helemaal in de laptop gedrukt en je kan de laptop dus niet meer opladen.
Ben er mee naar alternate geweest en dat laten maken zou me 400€ kosten.
Tgoh ja, daar doe ik het niet meer voor.
Dus ik was eigenlijk al van plan om iemand te zoeken met dezelfde laptop en even die batterij te lenen om alles over te kunnen zetten :lachen:
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#49 Geplaatst 19 juli 2015 - 06:14

Nasa, nogmaals heel veel sterkte meid. Traantjes kunnen bij mij ook nog altijd heel makkelijk lopen hoor. Het moet een plekje krijgen, maar het gemis blijft  :(

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#50 Geplaatst 19 juli 2015 - 15:22

Steffie, jammer... ik heb (niet schrikken) nu 1200 foto's laten afdrukken. Moeg er nog een paar van toen hij klein was. Maar er zitten zoveel slechte foto's tussen en als je dat zo upload zie je dat niet. Dit kost me ongeveer 120 euro, maar dat is het waard! Ik ga de mooie eruit zoeken, heb plannen voor een speciaal en creatief album. De andere mooie steek ik ook in een album. Ik kan de foto's nu nooit meer kwijt raken.

Gisteren was het weer de 18de. Het is al 3 maand geleden. Soms snap ik het nog steeds niet, geen Sam die hier rondloopt. Het blijft leeg. En ik mag geen nieuwe kittens, of 1 kitten. Had daar nood aan. Heb mijn handen wel vol met Jaro, die zich nog steeds verveelt.

Juleken, hier komen de traantjes ook nog veel, kan een paar keer per week zijn, als ik een paar dipdagen heb. Sterkte, je mist je rakkers ook nog erg. :hug:
Steffie voor jou ook sterkte, Leon was ook zo speciaal voor je. :hug:

lucbra
lucbra
  • 59 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 19 juli 2015 - 16:10

Bekijk berichtSteffie_G, op 10 juli 2015 - 20:42, zei:

Ga ik eens opzoeken! Enfin, kapot is de laptop niet echt.
De poort voor op te laden is kapot, is helemaal in de laptop gedrukt en je kan de laptop dus niet meer opladen.
Ben er mee naar alternate geweest en dat laten maken zou me 400€ kosten.
Tgoh ja, daar doe ik het niet meer voor.
Dus ik was eigenlijk al van plan om iemand te zoeken met dezelfde laptop en even die batterij te lenen om alles over te kunnen zetten :lachen:

Steffie, je kan natuurlijk ook de hard disk van de kapotte laptop in een ander toestel plaatsen en zo de foto's en alle waardevolle documenten op een andere schijf plaatsen. Ik heb dat al enkele keren mogen/moeten doen

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.034 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 26 juli 2015 - 20:45

grief words.jpg
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#53 Geplaatst 03 augustus 2015 - 13:21

Thx Steffie, helemaal waar!

Heb weer veel aan hem gedacht. Zag het weer allemaal voor me gebeuren. En dat ik al zo lang zonder Sam doe, niet te geloven...

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#54 Geplaatst 03 augustus 2015 - 13:52

Bekijk berichtNasa, op 03 augustus 2015 - 13:21, zei:

Thx Steffie, helemaal waar!

Heb weer veel aan hem gedacht. Zag het weer allemaal voor me gebeuren. En dat ik al zo lang zonder Sam doe, niet te geloven...

:hug:  :hug:

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.034 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 04 augustus 2015 - 12:08

Ik herken het gevoel.
Soms denk ik echt nog dat onze Leon hier elk moment kan verschijnen en mee in de zetel komt gesprongen voor een knuffel.
Steekt enorm en ik kan er niet van over dat hij al meer als 2 maand niet meer bij ons is.
De pijn slijt, maar heel traag.
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 08 augustus 2015 - 22:38

Ik mis Joske na anderhalf jaar nog steeds. Ik zag onlangs foto's van z'n laatste dagen en ik was weer vertrokken... Ik kan het beter accepteren dat hij er niet meer is, dat ik 'm niet meer kan roepen en hij geen uuuren meer in mijn schoot kan liggen ronken en trappelen. Maar pijn doet het nog steeds.  :hug:

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#57 Geplaatst 08 augustus 2015 - 22:54

Aan allen die een katje verloren hebben :hug: :hug:

Bijgevoegde thumbnails

• 11059870_955251577841284_2826889536405672573_n.jpg

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#58 Geplaatst 09 augustus 2015 - 02:28

Bekijk berichtMurron, op 08 augustus 2015 - 22:38, zei:

Ik mis Joske na anderhalf jaar nog steeds. Ik zag onlangs foto's van z'n laatste dagen en ik was weer vertrokken... Ik kan het beter accepteren dat hij er niet meer is, dat ik 'm niet meer kan roepen en hij geen uuuren meer in mijn schoot kan liggen ronken en trappelen. Maar pijn doet het nog steeds.  :hug:

Volleeeeeedig herkenbaar  :(

Bekijk berichtZajin, op 08 augustus 2015 - 22:54, zei:

Aan allen die een katje verloren hebben :hug: :hug:

O zo waar, vergeten doen we hen nooit. Ik mis onze kleine tijgertjes nog iedere dag... Het slijt, maar het gemis blijft...

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#59 Geplaatst 09 augustus 2015 - 13:29

:hug: :hug: :hug:

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#60 Geplaatst 14 december 2015 - 20:20

Ik las in het topic van Woodstock een post van jou maar vond het ongepast om in dat topic hierop te reageren. Je schreef dat je onlangs in de auto een liedje hoorde dat jou aan hem deed denken... Ik herken dat jong, er zijn twee liedjes die mij aan onze overleden poezels doet denken, en één daarvan vooral aan onze superlieve knuffelbeer Yvette. Als ik dat hoor springen de tranen ook spontaan in mijn ogen  :hug: