Spring naar inhoud

- - - - -

Sam 12.04.2007 - 18.04.2015

• Log in om te reageren
69 reacties op dit onderwerp
Steffie_G
Steffie_G
  • 13.818 berichten
  • 2 katten

#61 Geplaatst 16 december 2015 - 09:38

Hier van't zelfde, onze Leon is de dag na het eurosong gestorven en elke keer als ik nu dat winnende liedje van eurosong hoor knaagt het wat bij mij.
'T is nu al 6 maand geleden, maar de pijn ebt echt maar heel traag weg al kan ik wel meer en meer aan de fijne dingen denken.
Ik hoop dat het voor jou Nasa ondertussen ook al wat beter gaat :hug:
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#62 Geplaatst 25 december 2015 - 21:40

Ik mis Sammetje de laatste weken weer meer. En nu zeker, kerst zonder Sam... Een nieuw jaar dat zonder hem gaat starten. Heb weer heel wat problemen en moeilijkheden, en Sam kon me altijd troosten. Ik mis dat hij altijd klaar was voor knuffels, tot vervelens toe.
Mijn speciaal manneke, vergeten wordt hij niet. En voor Finne is het dan net haar eerste kerst.

Missen er nog mensen hun sterretjes extra bij dagen als deze?

Juleken en Steffie. Jullie begrijpen het ook he, met bepaalde liedjes :hug:

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.818 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 26 december 2015 - 11:55

Ja ik had het gisteren ook ff heel moeilijk.
Mijn moeder had Leonneke z'n urne gezien en voor ik het wist had ze die urnevast.
Ik dacht dat ik iets kreeg.
IK wil niet dat iemand die aanraakt, zelfs als ik die aanraak (voor wat meer in het licht te zetten) voelt dat echt aan als heilig schennis. En ik maak me nu al zorgen over de verhuis, ik ga ons Leonneke echt de hele tijd bij mij houden denk ik.
Maar het doet echt heel vreemd ja, zo een nieuw jaar starten zonder hem.
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#64 Geplaatst 26 december 2015 - 14:46

Knuffel voor jou! Zorg maar goed voor Leonneke zijn urne. Je kan die heel goed inpakken en dan nog bij je houden in een rugzakje of tasje? Of al ergens veilig zetten. Of even bij je ouders bewaren ofzo, goed ingepakt en duidelijk erop geschreven?

Die van Sam staat hier op mijn boekenrek. Bij die van Joppeke. Ik heb een thuiszorg en die heeft wel eens afgestoft, en ik keek erop en ze zei dat ze voorzichtig zou zijn. Maar ik vind het wel goed dat de urne van Sam hier in de buurt staat. In mijn nachtkastje heb ik een doosje. Daarin zit Sam zijn pootafdrukje, zijn plukje haar, favo speeltjes, zijn dierenartsboekje enz. Ook van onze Joppe, Sammie zijn eerste vriendje. Sam zijn melktandjes heb ik ook nog. Heel soms doe ik die doos open, is een schoendoos, maar wil ze nog mooier maken.

Het is eigenlijk ook familie die je nu moet missen, met deze dagen... en de eerste keer is dan wel pijnlijk. Hier brandt tegenwoordig vaak een kaarsje bij Sam zijn foto, in de salon.

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.818 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 26 december 2015 - 15:19

Ik heb me ook al afgevraagd wat ik met onze Leon z'n da boekje moet doen en z'n adoptie papieren. Voorlopig zitten die nog in de map samen met Nena en Nekko hun papieren. Maar zo een doos is wel een goed idee.
Ik denk dat ik Leon z'n urne en kader idd goed ga inpakken en op het laatste moment in m'n rugzak ga zetten.

En gelijk je zegt, dat is echt familie dat je moet missen.
OOk voor jou een dikke knuffel! Deze periode is echt niet makkelijk als je iemand mist.
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.137 berichten

#66 Geplaatst 26 december 2015 - 16:57

Ik denk nog alle alle dagen aan Juleke, Yvonne en Yvette.
Gisteren miste ik Yvette ook nog eens extra hard. De hond van mijn schoonma kan zo van die aanvallen van grote liefde krijgen tgo haar. Dan overstelpt hij haar met honderden likjes, echt zo van, goh wat zie ik jou toch graag.
Yvette had ook zo van die momenten bij mij of bij mijn man. Dan kwam ze op mijn schoot springen en begon ze vollenbak kopjes te geven, terwijl ze aan het trappelen en aan het spinnen was. Dat gaf mij gisteren weer een steek in mijn hart toen ik daar aan dacht. Ik mis hen ook enorm, en ja, ook voor ons zijn onze tijgertjes onze familie.
Bij hun urnes staat ook dikwijls een kaarsje te branden.
Dikke knuffel Nasa en Steffie.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#67 Geplaatst 01 januari 2016 - 15:00

Lieve Sam, we denken aan je. Veel liefs, waar je ook bent. Een jaar dat zonder je begint, het zou niet mogen...

Jij was zo mooi, jij was prachtig,
maar jij,
jij hebt je strijd nu gestreden.

Sam

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.881 berichten
  • 1 katten

#68 Geplaatst 01 januari 2016 - 15:16

Knappe snoet :hug:
Geplaatste afbeelding

Steffie_G