Spring naar inhoud

- - - - -

Mona naar de kater, nog krols na dekking? update p.16

• Log in om te reageren
274 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#106 Geplaatst 15 november 2009 - 15:22

feroesti zei:

En en is er al nieuws ???? Ik ben benieuwd !!

Ze gromt eindelijk niet meer op hem en er zijn ook wat plukjes haar gevonden en er stak op haar rug ook een plukje haar omhoog. Er zijn wel nog altijd geen dekkingen gezien en van grote liefde tussen de 2 is nu ook niet meteen sprake, maar het is in elk geval niet onmogelijk dat het toch gelukt zou zijn.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#107 Geplaatst 16 november 2009 - 09:03

Veel succes ! Hopelijk is het gelukt !!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#108 Geplaatst 16 november 2009 - 09:48

:geluk: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#109 Geplaatst 16 november 2009 - 11:53

Ik hoop het ook echt want anders is ze na een weekje thuis normaal alweer opnieuw krols :catscratchhead

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#110 Geplaatst 16 november 2009 - 12:17

Ik hoop ook van harte dat alles goed gelukt is :thumb:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#111 Geplaatst 16 november 2009 - 14:26

:geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#112 Geplaatst 17 november 2009 - 12:01

Vanavond eindelijk ons Mona terughalen! :dancer:

Bewerkt door MissKitty, 17 november 2009 - 12:05.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#113 Geplaatst 17 november 2009 - 12:01

:cheer: :cheer: :cheer:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#114 Geplaatst 17 november 2009 - 14:34

:dancer: :dancer: Joepie! Eindelijk mag ze terug naar huis.. En nu is het spannend afwachten :geluk:

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#115 Geplaatst 17 november 2009 - 18:19

Bibie zei:

:dancer: :dancer: Joepie! Eindelijk mag ze terug naar huis.. En nu is het spannend afwachten :geluk:

Eigenlijk niet eens zo heel lang bij Mona, want normaal is ze als ze niet zwanger is na een week weer opnieuw krols :trance:
Nu is er bij een 2de reisje wel meer kans dat het goedkomt want intussen kent ze de kater, ze gromt en blaast er niet meer op en zat er vandaag zelfs mee te babbelen. Maar toch maar duimen dat ze gewoon al zwanger is :)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#116 Geplaatst 17 november 2009 - 23:29

Ben net terug thuis, zonder Mona :(
Rijden we dus helemaal naar Wuustwezel om ons meisje op te halen, besluit madam toch wel om enorm krols ineens te worden. Constant poep in de lucht, staart opzij, trappelen, ... Zo fel hadden ze haar in die 2 weken nog niet bezig gezien daar, dus waarschijnlijk dat de krolsheid nu pas echt doorgebroken is ofzo, ik weet het niet. Zij zag het eigenlijk best wel zitten leek het ineens, alleen Beryl was nogal verlegen met ons erbij en is waarschijnlijk ook vooral nog voorzichtig omdat Mona eerst een hele tijd helemaal niks van hem moest weten. Gelukkig zag ze er daar nu wel heel erg relax uit, heeft zich intussen lekker een mandje van de krabpaal ingepalmd, Beryl stoort haar ook niet meer, en ze leek ook helemaal niet speciaal veel goesting te hebben om naar huis te gaan, deed geen enkele moeite om met ons mee naar buiten te kunnen geraken ofzo, ging liever in haar mandje daar liggen. Maar toch heel jammer, ik keek er zo naar uit om haar toch minstens een weekje terug bij mij te hebben :( Toch niet zo evident precies, zo een eerste dekking :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#117 Geplaatst 18 november 2009 - 08:19

Dat moet moeilijk geweest zijn voor jou, om haar toch nog daar te laten ondanks het feit dat je haar zo graag terug thuis had gehad (al was het maar voor even tot ze weer krols zou worden). Maar misschien toch beter zo. Dan bespaar je haar weer enkele autoritten. Hier gaan dubbel en dik de duimen in de lucht dat er dit keer wel "koekenbak" is ;) en dat ze nu heel snel (én zwanger) weer naar huis kan! :geluk:
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#118 Geplaatst 18 november 2009 - 09:22

:geluk:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#119 Geplaatst 18 november 2009 - 10:07

Hopelijk lukt het deze keer wel.. Ik duim voor je. :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#120 Geplaatst 18 november 2009 - 10:15

:geluk: :geluk: :geluk: