Spring naar inhoud

- - - - -

Mona naar de kater, nog krols na dekking? update p.16

• Log in om te reageren
274 reacties op dit onderwerp
britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#16 Geplaatst 15 september 2009 - 12:36

maak je geen zorgen saphyra is nu pas krols en ze is 17 maanden

anneliesje
anneliesje
  • 335 berichten

#17 Geplaatst 20 september 2009 - 15:42

Je moet je niet druk maken, ze zal heus wel krols gaan worden ;)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#18 Geplaatst 25 september 2009 - 19:35

Vandaag toen ik Mona achterop haar rug, aan de staart aaide stak ze haar poep omhoog en staart opzij, maar voor de rest niets van krols te merken. Nu vraag ik mij dus af, toen poezen dit ook zonder krols te zijn?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#19 Geplaatst 25 september 2009 - 20:40

MissKitty zei:

Vandaag toen ik Mona achterop haar rug, aan de staart aaide stak ze haar poep omhoog en staart opzij, maar voor de rest niets van krols te merken. Nu vraag ik mij dus af, toen poezen dit ook zonder krols te zijn?

Ze is mss beginnend krols aan het worden. Geduld hebben en afwachten, het zou wel eens zover kunnen zijn ;)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#20 Geplaatst 25 september 2009 - 21:37

Smitten Kitten zei:

Ze is mss beginnend krols aan het worden. Geduld hebben en afwachten, het zou wel eens zover kunnen zijn ;)

Hmm ik weet het niet hoor, was niet de eerste keer dat de poep de lucht in ging :) Wel volgens mij de eerste keer dat ze ook haar staart opzij deed :) Ze brengt mij graag aan het twijfelen, zoveel is duidelijk :LOL: Nu goed we zullen zien wat het geeft zeker.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#21 Geplaatst 25 september 2009 - 22:11

MissKitty zei:

Hmm ik weet het niet hoor, was niet de eerste keer dat de poep de lucht in ging :) Wel volgens mij de eerste keer dat ze ook haar staart opzij deed :) Ze brengt mij graag aan het twijfelen, zoveel is duidelijk :LOL: Nu goed we zullen zien wat het geeft zeker.

Tja het is een poes he, wispelturig zijn is voor hen hun dagtaak 8)

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#22 Geplaatst 02 oktober 2009 - 12:54

Heeft het krols worden zich niet doorgezet?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 02 oktober 2009 - 12:57

Ben ook wel benieuwd, ik denk het nog niet want anders hadden we het al lang gehoord ;) .

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#24 Geplaatst 02 oktober 2009 - 21:58

Nope nog altijd geen duidelijke krolsheid :)

Guest_meniekske_*
Guest_meniekske_*

#25 Geplaatst 12 oktober 2009 - 11:59

Ik heb hier ook een birmaan die is geboren eind maart 2008 en nu nog steeds niet krols geweest.
Als ik bij de dierenarts was kreeg ik ook steeds te horen dat ze helemaal gezond is.
Dus ook hier wacht ik nog steeds wanneer of ze krols wil worden. En helaas hebben de andere krolse dames haar niet aangestoken, eentje was al met 8 maanden krols en is nu 2x goed krols geweest, de andere was met 10 maanden krols en dat een keer of 2 per maand, maar die laatste is onder tussen geholpen.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#26 Geplaatst 16 oktober 2009 - 23:43

Ze lijkt eindelijk krols te zijn :heart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 16 oktober 2009 - 23:46

Eindelijk, gewoon super :cheer:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#28 Geplaatst 17 oktober 2009 - 03:12

Ja 100% zeker durf ik het niet te zeggen, maar ze was vanavond toch wel echt constant aan het mekkeren en miauwen en de hele tijd rond Luca hangen. Mijn zus had hem zelfs een keer op Mona zien klimmen, maar dat heb ik zelf niet meer opnieuw gezien aangezien hij er daarna al genoeg van had. Ze ging de hele tijd liggen rollen naast hem en overal kopjes aan geven enzo.

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#29 Geplaatst 17 oktober 2009 - 09:09

:d Dat is duidelijk dat ze krols is dan

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#30 Geplaatst 18 oktober 2009 - 16:42

Jup het is inderdaad zeker nu, helemaal krols! :dancer: