Spring naar inhoud

- - - - -

Mona naar de kater, nog krols na dekking? update p.16

• Log in om te reageren
274 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#196 Geplaatst 02 januari 2010 - 12:34

anneliesje zei:

Wat enorm vervelend zeg :( Ben je nog op zoek naar een specifieke kleur/varieteit ? Het is wel lastig zo'n begin als fokker zijnde

De kleur maakt me niet zo heel erg veel uit nee, wel zijn bouw en ogen enzo, dat vind ik belangrijker. Sinds vandaag is ze dus ook weer terug krols maar het is nog niet duidelijk wie nu de nieuwe kater gaat worden dus ze zal het voorlopig nog moeten uitzitten. Is inderdaad geen makkelijk begin :wall:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#197 Geplaatst 02 januari 2010 - 12:37

:hug: Heel veel succes met het zoeken van een andere kater. Hopelijk lukt het dan wel! :geluk:

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#198 Geplaatst 02 januari 2010 - 12:45

Karolientje zei:

:hug: Heel veel succes met het zoeken van een andere kater. Hopelijk lukt het dan wel! :geluk:

Jah ik wou alleen dat ze mij iets meer tijd gaf, om de week is zo vreselijk snel, zeker nu met de feestdagen :wall:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#199 Geplaatst 03 januari 2010 - 00:10

Pff alsof het nog niet moeilijk genoeg ging, is ze nu ook begonnen met de bedden onder te plassen, kleine plasjes net op 2 van de bedden.. Is dit nu door de krolsheid of kan er ook een ander probleem zijn???

zie dit topic: http://www.kattensit...html#post335772

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#200 Geplaatst 03 januari 2010 - 14:13

Waarschijnlijk door de krolsheid,dan kunnen ze heel het huis onder plassen.Veel succes met het vinden van een andere kater :geluk:

anneliesje
anneliesje
  • 335 berichten

#201 Geplaatst 04 januari 2010 - 11:57

Pfff schiet niet op dus. Vervelend dat het zo is gegaan :(

Hopelijk vind je snel een nieuwe kater

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#202 Geplaatst 13 januari 2010 - 16:29

Hoe gaat het inmiddels?

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#203 Geplaatst 13 januari 2010 - 17:43

zou ik ook graag weten :)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#204 Geplaatst 13 januari 2010 - 17:55

Moest er al nieuws zijn had ik het hier al wel verteld hoor ;)
Ik hoop 1 van deze dagen wat meer te weten want binnen een paar dagen gaat ze normaal weer krols zijn en hoop ik dat ze dan dus naar een andere kater kan :) Hopelijk dus binnenkort meer nieuws :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#205 Geplaatst 13 januari 2010 - 18:03

Amai van een moeilijk begin gesproken :o hopelijk lukt het met de nieuwe kater wel
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#206 Geplaatst 13 januari 2010 - 18:04

Succes!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#207 Geplaatst 13 januari 2010 - 18:15

veel succes!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#208 Geplaatst 14 januari 2010 - 10:01

:thumb:

Cats in Zen
Cats in Zen
  • 292 berichten
  • 3 katten

#209 Geplaatst 14 januari 2010 - 10:31

Mijn Poppi is ook de eerste keren 'stilkrols' geweest (tot 2keer). De derde keer was ze wel 'luidkrols'!!! Ik was ook ongerust en ongeduldig, en begon mij al zorgen te maken dat ze onvruchtbaar was. Het is 'geduld hebben', en dat is moeilijk als je zo graag een nestje hebt en je wil dat het lukt. Ik kan er van meespreken! Je leert je beestje wel kennen door ze goed te observeren. Donna roept de oren van mijn hoofd, Poppi iets minder; maar beide 'trappelen' met hun achterpootjes , steken hun kont omhoog, staart opzij, ze draaien rond, lopen af en toe laag tegen de grond en ze liggen dikwijls te rollen op de grond....
Niet ongerust zijn, elke dag wordt het nu meer uren 'licht' en normaal gezien begint in februari 'de kattenjacht'!!!
Succes!!!!! :)

Diana, Donna, Poppi, Silvester, Biebel, Angel en GiGi

Guest_Lot_*
Guest_Lot_*

#210 Geplaatst 18 januari 2010 - 12:56

MissKitty zei:

Moest er al nieuws zijn had ik het hier al wel verteld hoor ;)
Ik hoop 1 van deze dagen wat meer te weten want binnen een paar dagen gaat ze normaal weer krols zijn en hoop ik dat ze dan dus naar een andere kater kan :) Hopelijk dus binnenkort meer nieuws :)

Spannend ! En dan maar weer wachten he ?
succes !