Spring naar inhoud

- - - - -

Mona naar de kater, nog krols na dekking? update p.16

• Log in om te reageren
274 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#211 Geplaatst 12 februari 2010 - 10:51

Nog eens een update over Mona. Intussen is er een nieuwe kater gekozen, alleen zit ik nu met een dilemma. De timing is namelijk intussen niet meer zo goed als ze oorspronkelijk ging zijn. Als ik mijn meisje nu zwanger laat worden dan bevalt ze tijdens mijn stage periode, wanneer ik dus volle dagen werk, plus dan moet ze tijdens haar zwangerschap verhuizen, wat me ook geen al te goed plan lijkt. Vanaf half juni ben ik 3,5 maand alle dagen thuis, dus dat zou veel beter zijn natuurlijk. Maarja intussen wordt mijn meisje wel om de week a 10 dagen krols en dat is ook weer niet goed natuurlijk. Dus ik weet niet goed wat te doen nu even. Nu naar de kater of beter pas half april. En dan intussen even de pil geven of is dat nog slechter? En welke pil dan, als dat beter zou zijn? Alle advies welkom, vind het zelf ook een erg vervelende situatie.. Ik had in het begin de ingesteldheid van echt zo weinig mogelijk krols voor een eerste zwangerschap, maar in de realiteit blijkt dat helemaal niet zo makkelijk :catscratchhead

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#212 Geplaatst 12 februari 2010 - 11:08

Ik zou kiezen voor pil. Is niet ideaal, maar je moet wat...

En pas een nestje nemen als je er echt aan toe bent, dus als je er alle tijd voor hebt. Als het mis loopt zit je anders met dikke miserie, je moet er gewoon kunnen zijn voor je meisje en de kittens dan. Een verhuis is al stresserend genoeg voor een kat, een zwangerschap erbij lijkt me dan alles behalve ideaal.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#213 Geplaatst 12 februari 2010 - 11:09

De zomer lijkt me ook wel een betere periode. Anders moet ze én verhuizen én alle dagen alleen zijn, net bij haar eerste zwangerschap. Maar ik weet niet wat je kan doen tegen haar huidige krolsheid. Veel succes MissKitty :flower: Hopelijk komt er voor Mona nog een goede oplossing. Het hele avontuur is nog niet makkelijk geweest.

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#214 Geplaatst 12 februari 2010 - 11:17

Smitten Kitten zei:

Ik zou kiezen voor pil. Is niet ideaal, maar je moet wat...

En pas een nestje nemen als je er echt aan toe bent, dus als je er alle tijd voor hebt. Als het mis loopt zit je anders met dikke miserie, je moet er gewoon kunnen zijn voor je meisje en de kittens dan. Een verhuis is al stresserend genoeg voor een kat, een zwangerschap erbij lijkt me dan alles behalve ideaal.

Dat is ook hoe ik het zag. Had alleen schrik dat uitstellen/pil misschien nog slechter zou zijn voor haar, dus wou even zien of jullie er hetzelfde als mij over dachten of niet. Maarja, het is zoiezo een beetje kiezen tussen cholera en de pest momenteel helaas.

En welke pil zou je dan aanraden?

Bewerkt door MissKitty, 12 februari 2010 - 11:18.

anneliesje
anneliesje
  • 335 berichten

#215 Geplaatst 15 februari 2010 - 16:16

Ik zou ook voor de pil gaan. Succes met de beslissing

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#216 Geplaatst 26 september 2010 - 22:52

Eindelijk nog eens een update over Mona bij deze. Ze is eindelijk nog eens krols geworden nadat we haar indertijd een maandje op de pil gezet hadden. Hierna werd ze maar niet meer krols maar nu dus toch eindelijk wel. Ze is nu op bezoek bij Gigolo of Villa Flora in cattery Anaphista.

Geplaatste afbeelding

Hopelijk lukt het met deze kater wel, al heb ik er wel schrik voor dat het weer mis zal gaan. Duimen jullie? :)

Bewerkt door MissKitty, 27 september 2010 - 11:15.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#217 Geplaatst 27 september 2010 - 11:23

Hier draaien de duimen hoor, ik ga echt hopen dat het lukt deze keer..

Mooie man zeg..
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#218 Geplaatst 27 september 2010 - 11:52

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#219 Geplaatst 27 september 2010 - 14:31

brithany zei:

Hier draaien de duimen hoor, ik ga echt hopen dat het lukt deze keer..

Ik hoop ook echt dat ik hier eens iets anders kan komen vertellen dan dat ze weeral naar de dekkater is of dat het weeral niet wou lukken :)

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#220 Geplaatst 27 september 2010 - 21:14

:loveshower: :loveshower:

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#221 Geplaatst 27 september 2010 - 21:55

Veel succes :duim: :duim: :duim:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#222 Geplaatst 28 september 2010 - 00:38

Hopelijk lukt het deze keer
:geluk: :geluk:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#223 Geplaatst 28 september 2010 - 13:43

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

Guest_Lot_*
Guest_Lot_*

#224 Geplaatst 29 september 2010 - 08:24

We duimen succes !

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#225 Geplaatst 29 september 2010 - 19:22

Veel succes Mona! Edith, ze ziet er prachtig uit ! Je zou toch eens wat meer fotootjes van haar moeten plaatsen, wat een knappe meid. :heart:

Geplaatste afbeelding