Spring naar inhoud

- - - - -

Mona naar de kater, nog krols na dekking? update p.16

• Log in om te reageren
274 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 18 oktober 2009 - 17:10

oh geweldig
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#32 Geplaatst 18 oktober 2009 - 22:23

:thumb:

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#33 Geplaatst 19 oktober 2009 - 09:10

:thumb: :thumb:
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 19 oktober 2009 - 09:50

Jeeeee! :cheer: :cheer: Mona-baby's in aantocht :dancer: :dancer:

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#35 Geplaatst 19 oktober 2009 - 11:39

Bibie zei:

Jeeeee! :cheer: :cheer: Mona-baby's in aantocht :dancer: :dancer:

Euhm ja tis te zeggen, ze gaat pas bij de 2de krolsheid naar de kater dus nu moet ik daar weer op wachten :mrgreen: Hopelijk laat ze mij niet al te lang wachten deze keer want ik kijk ook echt uit naar Mona-baby's :jump: Maar goed de eerste keer zit er nog niet eens op voorlopig, precies met de dag alleen maar meer kabaal :ha

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#36 Geplaatst 19 oktober 2009 - 19:11

:thumb: :thumb: :thumb: *

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#37 Geplaatst 20 oktober 2009 - 09:33

*super* :heart: :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 20 oktober 2009 - 13:17

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

henny
henny
  • 1.601 berichten

#39 Geplaatst 22 oktober 2009 - 11:48

MissKitty zei:

Euhm ja tis te zeggen, ze gaat pas bij de 2de krolsheid naar de kater dus nu moet ik daar weer op wachten :mrgreen: Hopelijk laat ze mij niet al te lang wachten deze keer want ik kijk ook echt uit naar Mona-baby's :jump: Maar goed de eerste keer zit er nog niet eens op voorlopig, precies met de dag alleen maar meer kabaal :ha

Waarom bij de 2e krolsheid?

Henny

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#40 Geplaatst 22 oktober 2009 - 11:55

henny zei:

Waarom bij de 2e krolsheid?

Omdat ik gehoord had dat poezen soms bij de eerste krolsheid nog niet opnemen, dus ik dacht dan wacht ik beter tot de 2de keer, want het is wel een stukje rijden naar de dekkater en ik heb zelf nog geen rijbewijs dus dat is altijd een heel geregel. Als ze nu heel lang wacht met die 2de krolsheid ga ik daar wel enorm spijt van hebben allicht :wall:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#41 Geplaatst 22 oktober 2009 - 12:11

MissKitty zei:

Omdat ik gehoord had dat poezen soms bij de eerste krolsheid nog niet opnemen, dus ik dacht dan wacht ik beter tot de 2de keer, want het is wel een stukje rijden naar de dekkater en ik heb zelf nog geen rijbewijs dus dat is altijd een heel geregel. Als ze nu heel lang wacht met die 2de krolsheid ga ik daar wel enorm spijt van hebben allicht :wall:

Ik zou op haar leeftijd wel gekozen hebben om te laten dekken bij de eerste krolsheid. Elke krolsheid is er eentje te veel is mijn redenering ;)
Zsazsa kreeg bij haar eerste krolsheid een vaginitis bv. De volgende krolsheid liet 4 maanden op zich wachten 8)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#42 Geplaatst 22 oktober 2009 - 12:15

Ik zal het onthouden voor als ik nog eens in dezelfde situatie ben ooit :) Voor Mona kan ik de klok niet meer terugdraaien natuurlijk. Het zou wel heel vriendelijk zijn van haar moest ze mij nu niet 4 maanden laten wachten :pray:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#43 Geplaatst 02 november 2009 - 16:28

We denken nu dat Mona al opnieuw krols is. Zou dat kunnen zo snel na de eerste keer? De eerste keer begon op 16 oktober.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#44 Geplaatst 02 november 2009 - 17:07

Kan zeker! Wij hebben er eentje die elke week krols is als ze niet op de pil staat.

Succes ermee!!!

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#45 Geplaatst 02 november 2009 - 17:09

Ze is er lekker snel bij weer.
Wanneer gaat ze naar d'r lover?

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!