Spring naar inhoud

- - - - -

Mona naar de kater, nog krols na dekking? update p.16

• Log in om te reageren
274 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#46 Geplaatst 02 november 2009 - 17:32

Morgenavond :)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#47 Geplaatst 02 november 2009 - 17:38

Het is eigenlijk al sinds gisteren dat ik zat te twijfelen of het alweer zo ver was, ze was wel erg luid bij momenten maar lang niet zo vaak en fel als vorige keer. Maar vandaag lijkt het dan toch duidelijker en duidelijker. Hopelijk heb ik nu niet te lang gewacht en vergis ik mij niet en hopelijk gaat alles goed bij de kater zodat er na nieuwjaar Mona-babies mogen komen :love:

Na edit: Geen twijfel meer, amai :) Wel jammer dat ze dan zo te zien zo vaak krols wordt, zal ik het pil geven uiteindelijk wel niet kunnen vermijden..

Bewerkt door MissKitty, 02 november 2009 - 19:21.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#48 Geplaatst 02 november 2009 - 20:15

MissKitty zei:

Het is eigenlijk al sinds gisteren dat ik zat te twijfelen of het alweer zo ver was, ze was wel erg luid bij momenten maar lang niet zo vaak en fel als vorige keer. Maar vandaag lijkt het dan toch duidelijker en duidelijker. Hopelijk heb ik nu niet te lang gewacht en vergis ik mij niet en hopelijk gaat alles goed bij de kater zodat er na nieuwjaar Mona-babies mogen komen :love:

Na edit: Geen twijfel meer, amai :) Wel jammer dat ze dan zo te zien zo vaak krols wordt, zal ik het pil geven uiteindelijk wel niet kunnen vermijden..

Dat kan nog veranderen na een nestje hoor. Onze poes die elke week krols was is nu nog maar om de drie weken krols. We hebben haar wel op de pil gezet om spanningen in de groep te voorkomen.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#49 Geplaatst 02 november 2009 - 22:31

Alé ik ben benieuwd dan. Nuja, de pil betekent ook het einde van de wereld niet he dus moest het nodig zijn dan is dat maar zo.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 02 november 2009 - 23:15

Wie is de uitverkoorne? :dancer: :dancer: :dancer:

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#51 Geplaatst 03 november 2009 - 00:00

De uitverkorene is Beryl, oftewel Calaquendi Dolls Aryan Beryl :love4:
Foto's zijn hier en hier terug te vinden, mits een beetje klik en scrollwerk :)

Bewerkt door MissKitty, 03 november 2009 - 00:00.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 03 november 2009 - 00:18

MissKitty zei:

De uitverkorene is Beryl, oftewel Calaquendi Dolls Aryan Beryl :love4:
Foto's zijn hier en hier terug te vinden, mits een beetje klik en scrollwerk :)

Wat een knappe knuffelbeer!!! Mona heeft geluk ;) . Welke kleurtjes kun je hebben? Ben echt zo benieuwd :thumb: .

Bewerkt door Bibie, 03 november 2009 - 00:19.

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#53 Geplaatst 03 november 2009 - 00:46

Bibie zei:

Wat een knappe knuffelbeer!!! Mona heeft geluk ;) . Welke kleurtjes kun je hebben? Ben echt zo benieuwd :thumb: .

Er kunnen uit die combinatie enkel seal kittens komen. Beryl is namelijk wel drager van blue en chocolate, maar Mona niet helaas. Wel kunnen de kittens dus blue en chocolate dragen, wat interessant is voor als er een leuk meisje tussenzit dat zou blijven :)
De kittens kunnen colourpoint, mitted, bicolour of mid high white bicolour zijn, als ik mij niet vergis :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 03 november 2009 - 18:52

Mooie kater, maar wel erg jong vind ik :)
Hoe dan ook, heel veel succes!!!

Dat zullen weer ongetwijfeld superschatjes worden, allez ja weer (bedoeld op ragdollkittentjes in het algemeen) het is je eerste nestje natuurlijk

Bewerkt door Spanishke, 03 november 2009 - 18:56.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#55 Geplaatst 03 november 2009 - 23:51

We zijn net terug thuis, zonder Mona. Ze is nu bij de kater, maar het ging eigenlijk helemaal niet goed :( Ze was in de auto al gestresseerd en dat werd er zeker niet beter op in het katerverblijf. Eerst was ze met geen stokken uit haar mandje te krijgen. Daarna dan toch er uit gehaald en ook de kater eens voorgesteld maar het ging helemaal niet goed en eindigde in een vechtpartij. Daarna was ze echt boos op alles en iedereen, ook op ons, en is ze in een mandje in de krabpaal gaan liggen en stak de hele tijd haar hoofd helemaal weg om niks of niemand meer te moeten zien :(
Hopelijk komt ze dezenacht wat meer op haar gemak en wordt ze terug krols en lukt het morgen alsnog, maar ik heb best weinig hoop op dit moment :(

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 04 november 2009 - 00:12

MissKitty zei:

We zijn net terug thuis, zonder Mona. Ze is nu bij de kater, maar het ging eigenlijk helemaal niet goed :( Ze was in de auto al gestresseerd en dat werd er zeker niet beter op in het katerverblijf. Eerst was ze met geen stokken uit haar mandje te krijgen. Daarna dan toch er uit gehaald en ook de kater eens voorgesteld maar het ging helemaal niet goed en eindigde in een vechtpartij. Daarna was ze echt boos op alles en iedereen, ook op ons, en is ze in een mandje in de krabpaal gaan liggen en stak de hele tijd haar hoofd helemaal weg om niks of niemand meer te moeten zien :(
Hopelijk komt ze dezenacht wat meer op haar gemak en wordt ze terug krols en lukt het morgen alsnog, maar ik heb best weinig hoop op dit moment :(

Arm meisje! :( Ik hoop ook dat ze deze nacht wat rustiger wordt. Wat lastig om haar dan te moeten achterlaten. :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#57 Geplaatst 04 november 2009 - 00:21

Ja was inderdaad niet zo leuk, maarja we moeten het toch teminste proberen he, wie weet draait ze morgen bij. Ze is hier al 3 dagen achter een man aant roepen, dan geef je er eentje en dan is het weer niet goed :)

Pietje
Pietje
  • 909 berichten

#58 Geplaatst 04 november 2009 - 00:27

ja dat kennen we , eerst uitdagen en dan ( vanavond niet schat heb hoofdpijn )
:trance: :trance: :trance: :trance:  :p

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#59 Geplaatst 04 november 2009 - 00:44

Oei, een vechtpartij....
Als ze tijdens dit logeerpartijtje niet bijdraait, maak je dan nog geen zorgen... kans is dat ze bij de volgende logeerpartij wel in de stemming zal zijn omdat ze al bekend is met de situatie en de kater. Misschien is het toch nog een voordeel dat ze zo vaak krols is dus ;)

Ik vind dag 3 overigens redelijk laat om poes weg te brengen. Was tijdje terug op een lezing over voortplanting van de kat. Daar werd verteld dat dekking op dag 3 meest kans heeft op slagen. Dus in principe breng je poes best op dag 2 en na wat acclimatiseren kan ze dan gedekt worden op dag 3.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#60 Geplaatst 04 november 2009 - 00:57

Smitten Kitten zei:

Oei, een vechtpartij....
Als ze tijdens dit logeerpartijtje niet bijdraait, maak je dan nog geen zorgen... kans is dat ze bij de volgende logeerpartij wel in de stemming zal zijn omdat ze al bekend is met de situatie en de kater. Misschien is het toch nog een voordeel dat ze zo vaak krols is dus ;)

Ik vind dag 3 overigens redelijk laat om poes weg te brengen. Was tijdje terug op een lezing over voortplanting van de kat. Daar werd verteld dat dekking op dag 3 meest kans heeft op slagen. Dus in principe breng je poes best op dag 2 en na wat acclimatiseren kan ze dan gedekt worden op dag 3.

Ik weet het wel, alleen gisteren ging het dus helaas echt niet om haar te brengen. En het was pas gisteren echt duidelijk dat ze krols was, de dag ervoor zat ik nog te twijfelen omdat ze heel af en toe eens zat te roepen, maar verder was er nog niks en ik dacht dat dat toch wel heel erg snel zou zijn.

Mja ze was ook weer zo stressy tijdens het autorijden (dik anderhalf uur), ze probeert dan de hele tijd haar koppie door de tralies van de transportbak te krijgen. Als we stilstaan stopt ze daar meestal mee, dus ik zit te denken dat ze misschien echt wat wagenziek is tijdens het rijden ofzo..ik weet het niet..
Ze was in elk geval echt zichzelf niet toen we doorgingen, van die donkere superboze ogen die ik wel eerder gezien heb in het asiel bij poezels die daar net binnengekomen zijn. Was niet leuk :(