Spring naar inhoud

- - - - -

Mona naar de kater, nog krols na dekking? update p.16

• Log in om te reageren
274 reacties op dit onderwerp
Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#61 Geplaatst 04 november 2009 - 01:04

Noukie moest van haar lover ook niets weten. Kwam alleen af en toe uit het huisje van de krabpaal om gedekt te worden en naar de bak te gaan. :catscratchhead
Verder verwachtte madame , en ,kreeg ontbijt op bed. :LOL:
En zie, Daar zijn toch ook kittens van gekomen. :LOL:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#62 Geplaatst 04 november 2009 - 01:32

ijammeke zei:

Noukie moest van haar lover ook niets weten. Kwam alleen af en toe uit het huisje van de krabpaal om gedekt te worden en naar de bak te gaan. :catscratchhead
Verder verwachtte madame , en ,kreeg ontbijt op bed. :LOL:
En zie, Daar zijn toch ook kittens van gekomen. :LOL:

Ja ok maar zij haalde teminste niet uit naar hem :) Anderzijds, als ik zo
op straat katten bezig zie of hoor bij het krols zijn dan is dat ook altijd vechten geblazen en toch komen daar uiteindelijk overal kittens van (helaas in dit geval), dus misschien is er toch nog een heel klein beetje hoop :)
Achja, zorgen voor morgen, ik zal het dan wel horen of het nog steeds fout gaat of dat er toch nog beterschap in zicht is. Duimen maar!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#63 Geplaatst 04 november 2009 - 07:53

Oei wat erg... ik hoop voor jouw dat het de volgende keer beter gaat!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#64 Geplaatst 04 november 2009 - 10:47

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#65 Geplaatst 04 november 2009 - 11:00

MissKitty zei:

Ik weet het wel, alleen gisteren ging het dus helaas echt niet om haar te brengen. En het was pas gisteren echt duidelijk dat ze krols was, de dag ervoor zat ik nog te twijfelen omdat ze heel af en toe eens zat te roepen, maar verder was er nog niks en ik dacht dat dat toch wel heel erg snel zou zijn.

Mja ze was ook weer zo stressy tijdens het autorijden (dik anderhalf uur), ze probeert dan de hele tijd haar koppie door de tralies van de transportbak te krijgen. Als we stilstaan stopt ze daar meestal mee, dus ik zit te denken dat ze misschien echt wat wagenziek is tijdens het rijden ofzo..ik weet het niet..
Ze was in elk geval echt zichzelf niet toen we doorgingen, van die donkere superboze ogen die ik wel eerder gezien heb in het asiel bij poezels die daar net binnengekomen zijn. Was niet leuk :(

Wij hebben hier een aantal katten die ook niet graag in de auto zitten. Ik zet dan het vervoersmandje op mijn schoot (ik ben uiteraard niet de chauffeur :LOL: ) en zet het deurtje open. Meestal zijn ze dan al genoeg gerustgesteld. Zsazsa die pakt dan mijn hand vast met haar twee voorpootjes en gaat erop liggen slapen :heart:
Heb de indruk dat veel katten autorijden ok vinden, maar opgesloten zitten in een kooitje erg bedreigend vinden.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#66 Geplaatst 04 november 2009 - 11:25

Smitten Kitten zei:

Wij hebben hier een aantal katten die ook niet graag in de auto zitten. Ik zet dan het vervoersmandje op mijn schoot (ik ben uiteraard niet de chauffeur :LOL: ) en zet het deurtje open. Meestal zijn ze dan al genoeg gerustgesteld. Zsazsa die pakt dan mijn hand vast met haar twee voorpootjes en gaat erop liggen slapen :heart:
Heb de indruk dat veel katten autorijden ok vinden, maar opgesloten zitten in een kooitje erg bedreigend vinden.

Njah dat deurtje open doen durf ik niet goed zo op de autostrade enzo en met dat ze al zo wild doet erin, denk dat mijn vriend (de chauffeur) dat ook niet zou zien zitten.  Maar misschien probeer ik het toch wel eens als we ze terug gaan halen want al dat stressen is ook echt niet leuk.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#67 Geplaatst 04 november 2009 - 11:29

Smitten Kitten zei:

Hier ook :) Als ik ze moet vervoeren met de auto dan zet ik hen erin met het mandje maar eens ik erin zit doe ik het mandje open en komt Angel onmiddellijk op mijn schoot liggen en dan heel af en toe tijdens het rijden begint ze zo te miauwen en vleien :LOL:
Zo is ze rustiger dan als ze in dat mandje moet zitten. :love3:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#68 Geplaatst 04 november 2009 - 11:47

M&M zei:

Hier ook :) Als ik ze moet vervoeren met de auto dan zet ik hen erin met het mandje maar eens ik erin zit doe ik het mandje open en komt Angel onmiddellijk op mijn schoot liggen en dan heel af en toe tijdens het rijden begint ze zo te miauwen en vleien :LOL:
Zo is ze rustiger dan als ze in dat mandje moet zitten. :love3:

Ik had ze toen we onderweg gestopt waren vorige keer eens er uit gelaten maar toen wou madam gaan rondlopen. En dat gaat natuurlijk niet als we rijden.. Wat ook wel erg vervelend was is dat ze daarna met geen stokken terug in dat rieten mandje te krijgen was, heeft me echt alle moeite van de wereld gekost toen :) Maar rijden met het deurtje open ga ik dus wel eens proberen, wie weet gaat dat wel een heel stuk beter.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#69 Geplaatst 04 november 2009 - 12:04

MissKitty zei:

Ik had ze toen we onderweg gestopt waren vorige keer eens er uit gelaten maar toen wou madam gaan rondlopen. En dat gaat natuurlijk niet als we rijden.. Wat ook wel erg vervelend was is dat ze daarna met geen stokken terug in dat rieten mandje te krijgen was, heeft me echt alle moeite van de wereld gekost toen :) Maar rijden met het deurtje open ga ik dus wel eens proberen, wie weet gaat dat wel een heel stuk beter.

Ja dat doen ze bij mij ook. Ze gaan dan meestal op de hoedenplank gaan zitten om zo naar buiten te kijken. Ik neem dan wel binnenbaantjes en rij dan wat voorzichtiger en trager zodat er toch niet echt iets kan gebeuren :) Soms gaan ze spontaan terug in het bakje gaan liggen omdat ze zich daar dan wat veiliger voelen. Hangt er vanaf welke poezel ik mee heb.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#70 Geplaatst 04 november 2009 - 12:15

M&M zei:

Ja dat doen ze bij mij ook. Ze gaan dan meestal op de hoedenplank gaan zitten om zo naar buiten te kijken. Ik neem dan wel binnenbaantjes en rij dan wat voorzichtiger en trager zodat er toch niet echt iets kan gebeuren :) Soms gaan ze spontaan terug in het bakje gaan liggen omdat ze zich daar dan wat veiliger voelen. Hangt er vanaf welke poezel ik mee heb.

Ja voor het tripje naar de kater was het anderhalf uur waarvan een uur ofzo autostrade dus dan is dat iets moeilijker he :mrgreen:

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#71 Geplaatst 04 november 2009 - 12:16

MissKitty zei:

Ja voor het tripje naar de kater was het anderhalf uur waarvan een uur ofzo autostrade dus dan is dat iets moeilijker he :mrgreen:

Ja das wel waar O:)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#72 Geplaatst 04 november 2009 - 14:09

Nieuws van Mona en het klinkt toch al ietsje beter als gisteren. Ze gromt nog wel, maar ze komt intussen al uit haar mandje voor knuffels en ze rolt zelfs al een beetje.
Er is nog hoop :)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#73 Geplaatst 04 november 2009 - 14:12

We blijven duimen! Wanneer mag ze terug naar huis? Dan moet je waarschijnlijk nog drie weken wachten voordat je kan zien of ze zwanger is? Spannend!

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#74 Geplaatst 04 november 2009 - 14:21

Bibie zei:

We blijven duimen! Wanneer mag ze terug naar huis? Dan moet je waarschijnlijk nog drie weken wachten voordat je kan zien of ze zwanger is? Spannend!

Euhm dat weet ik nog niet. Momenteel kan ze nog niet zwanger geraken want de kater zit nog apart, hij mag er straks in een transportmandje bij en dan zo nog eens wat wennen en zien of het dan wel lukt om samen te zijn zonder te vechten :)

Om te zien of een kat zwanger is moet je inderdaad ongeveer 3 weken afwachten.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#75 Geplaatst 04 november 2009 - 17:39

Weer nieuws van Mona, en helaas ook weer minder hoop.

De kater is bij Mona gegaan in het transportmandje, maar ze begint dan direkt te grommen, blazen, verbaal waarschuwen en zou weer aanvallen moest hij dichterbij kunnen komen.

Iemand nog tips misschien? :catnoknow

Bewerkt door MissKitty, 04 november 2009 - 17:39.