Spring naar inhoud

- - - - -

Mona naar de kater, nog krols na dekking? update p.16

• Log in om te reageren
274 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#91 Geplaatst 07 november 2009 - 19:26

MissKitty zei:

De eerste keer was ze een weekje ofzo krols, dan een week of ietsie meer niet en dan begon het alweer opnieuw. Daarom denk ik dat we maar beter nog eventjes kunnen afwachten of ze het nu ook weer zo snel opnieuw doorbreekt dan weer die lange rit naar huis en dan zien dat ze na een paar dagen terug thuis weer opnieuw krols is. Ale ik denk toch dat dat het beste is maarja ik ben er ook maar nieuw in allemaal natuurlijk :oops:

Ik denk dat ik haar naar huis zou halen zodat ze op haar gemak weer krols kan worden. Misschien dat ze daar juist van de stress niet meer krols wordt.

Ik heb maar 1 ervaring met poes die niet succesvol gedekt werd van de eerste keer. We hebben ze naar huis gehaald en ze werd na een week weer krols (ze rook nog echt naar de kater). Deze keer was ze veel krolser en direct op haar gemak toen ze bij de kater werd gezet. De eerste keer had ze nog angst toen we haar gingen halen.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#92 Geplaatst 07 november 2009 - 20:12

Smitten Kitten zei:

Ik denk dat ik haar naar huis zou halen zodat ze op haar gemak weer krols kan worden. Misschien dat ze daar juist van de stress niet meer krols wordt.

Ik heb maar 1 ervaring met poes die niet succesvol gedekt werd van de eerste keer. We hebben ze naar huis gehaald en ze werd na een week weer krols (ze rook nog echt naar de kater). Deze keer was ze veel krolser en direct op haar gemak toen ze bij de kater werd gezet. De eerste keer had ze nog angst toen we haar gingen halen.