Spring naar inhoud

- - - - -

Mona naar de kater, nog krols na dekking? update p.16

• Log in om te reageren
274 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#91 Geplaatst 07 november 2009 - 19:26

MissKitty zei:

De eerste keer was ze een weekje ofzo krols, dan een week of ietsie meer niet en dan begon het alweer opnieuw. Daarom denk ik dat we maar beter nog eventjes kunnen afwachten of ze het nu ook weer zo snel opnieuw doorbreekt dan weer die lange rit naar huis en dan zien dat ze na een paar dagen terug thuis weer opnieuw krols is. Ale ik denk toch dat dat het beste is maarja ik ben er ook maar nieuw in allemaal natuurlijk :oops:

Ik denk dat ik haar naar huis zou halen zodat ze op haar gemak weer krols kan worden. Misschien dat ze daar juist van de stress niet meer krols wordt.

Ik heb maar 1 ervaring met poes die niet succesvol gedekt werd van de eerste keer. We hebben ze naar huis gehaald en ze werd na een week weer krols (ze rook nog echt naar de kater). Deze keer was ze veel krolser en direct op haar gemak toen ze bij de kater werd gezet. De eerste keer had ze nog angst toen we haar gingen halen.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#92 Geplaatst 07 november 2009 - 20:12

Smitten Kitten zei:

Ik denk dat ik haar naar huis zou halen zodat ze op haar gemak weer krols kan worden. Misschien dat ze daar juist van de stress niet meer krols wordt.

Ik heb maar 1 ervaring met poes die niet succesvol gedekt werd van de eerste keer. We hebben ze naar huis gehaald en ze werd na een week weer krols (ze rook nog echt naar de kater). Deze keer was ze veel krolser en direct op haar gemak toen ze bij de kater werd gezet. De eerste keer had ze nog angst toen we haar gingen halen.

Ja alleen denk ik niet dat ze nog echt zoveel stress heeft, ze zou intussen al veel relaxter zijn en komen knuffelen, om aandacht vragen, babbelen en rollen. Autorijden doet ze echt niet graag en als ik ze dan nu naar huis haal is het weer anderhalf uur stressen en dan als ze weer krols wordt weer anderhalf uur in die auto en dan is het misschien weer weg. Daarom dat ik haar liever nog wat tijd geef om daar terug krols te worden nu ze er op haar gemak is. We zullen zien wat het geeft zeker, lukt het niet dan haal ik mijn meisje gewoon weer naar huis om rustig te bekomen en dan zien we wel wanneer ze nog eens krols wordt.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#93 Geplaatst 07 november 2009 - 20:46

MissKitty zei:

Ja alleen denk ik niet dat ze nog echt zoveel stress heeft, ze zou intussen al veel relaxter zijn en komen knuffelen, om aandacht vragen, babbelen en rollen. Autorijden doet ze echt niet graag en als ik ze dan nu naar huis haal is het weer anderhalf uur stressen en dan als ze weer krols wordt weer anderhalf uur in die auto en dan is het misschien weer weg. Daarom dat ik haar liever nog wat tijd geef om daar terug krols te worden nu ze er op haar gemak is. We zullen zien wat het geeft zeker, lukt het niet dan haal ik mijn meisje gewoon weer naar huis om rustig te bekomen en dan zien we wel wanneer ze nog eens krols wordt.

Oh, maar als ze weer aan het rollen is zou ik me geen zorgen maken hoor ;)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#94 Geplaatst 07 november 2009 - 22:37

Smitten Kitten zei:

Oh, maar als ze weer aan het rollen is zou ik me geen zorgen maken hoor ;)

Ja maar Mona is een "rolkat", krols of niet die rolt dus altijd graag dus kan eventueel wel misleidend zijn ;) Achja we zien wel zeker wat het nog geeft, ik ga nog maar wat verder afwachten :)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#95 Geplaatst 10 november 2009 - 16:34

Ze lijkt eindelijk terug krols te zijn (of aan het worden in elk geval) dus er is weer hoop! Ze zit nu zelfs samen met de kater, alleen kruipt ze dan in haar reismandje maarja hopelijk weet knappe Beryl haar er straks of dezenacht toch uit te lokken. Zoiezo beter dan dat ze hem weer zou aanvallen :)

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#96 Geplaatst 10 november 2009 - 21:06

:thumb:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#97 Geplaatst 11 november 2009 - 10:46

Ik duim dat het dit keer beter gaat! :thumb:

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#98 Geplaatst 11 november 2009 - 11:18

:thumb: :thumb: :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#99 Geplaatst 11 november 2009 - 15:33

:duim: :duim: :duim: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#100 Geplaatst 11 november 2009 - 23:11

Hier wordt meegeduimd! :thumb:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 12 november 2009 - 09:42

Wanneer mag Mona'tje naar huis komen? Nu is ze toch al een tijdje weg hé :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#102 Geplaatst 12 november 2009 - 10:27

tja ik duim, het is nieuw voor je poes he en ze gaat naar een vreemde omgeving dit is al heel wat!

ik heb onze poes de eerste keer ook naar de kater gedaan,
ik vond het niks,
stress grommen,
niet zwanger erna heb ik het geluk gehad hem te kunnen kopen en nu is ze dus zwanger, heel natuurlijk, thuis......

Het zal wel lukken nu,
ze zit er al even he,
ik duim voor je,
als het hier lukt lukt het bij jou ook wel.

veel succes... :hart: :loveshower:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#103 Geplaatst 12 november 2009 - 18:45

Bibie zei:

Wanneer mag Mona'tje naar huis komen? Nu is ze toch al een tijdje weg hé :hug:

Goeie vraag :) Het is allemaal wat langer aan het duren omdat ze niet meer krols was door het naar daar brengen. Na een weekje daar logeren is het dan teruggekomen en nu zit ze al 2 dagen samen met de kater maar of het gelukt gaat zijn valt nog steeds sterk te betwijfelen, aangezien er nog geen dekkingen gezien/gehoord zijn. Ze hebben gelukkig wel niet meer gevochten..

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#104 Geplaatst 12 november 2009 - 19:48

Troost je, bij onze Enrico zagen we ook geen dekkingen...
En dat heeft 18 kittens opgeleverd !
Soms knijpen katers graag de katjes in het donker...
:geluk: :geluk:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#105 Geplaatst 13 november 2009 - 18:19

En en is er al nieuws ???? Ik ben benieuwd !!